Autor |
Wiadomość |
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-05-17, 21:04
|
|
|
Też się przymierzam do zmiany na lepsze heble pod tarczę 385x36
Jak macie sprawdzone zaciski 6 tłok, które pasują to piszcie. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-05-17, 21:05
|
|
|
Aktualnie deficyt towaru Tomek IMMO kupił te które też chciałem wziąść . Wg Tomka będą te zaciski z SQ7 pasować pod 385/36mm z minimalnym adapterem . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-05-18, 07:44
|
|
|
marcin85 napisał/a: | a to nie jest 385x36 vs 400x38 co przekłada się na większa pojemność cieplną?? |
To też, w końcu w 400 jest więcej mięsa
michalwruszak napisał/a: | Aktualnie deficyt towaru Tomek IMMO kupił te które też chciałem wziąść . Wg Tomka będą te zaciski z SQ7 pasować pod 385/36mm z minimalnym adapterem . |
Jeszcze jest kwestia odsadzenia tarczy w poziomie. 385 ma wysokość 59,3 a więc będzie siedziała na piaście 2mm głębiej niż 400 z SQ7. To już może być problem, bo zacisk się nie wycentruje na tarczy. Więc albo potrzebny byłby dystans 2mm pod tarczę (słabe rozwiązanie) albo nowy adapter. Trzeba by to sprawdzić organoleptycznie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-05-18, 20:41
|
|
|
Nie wykorzysta się 400mm na co dzień Mam tylko 385mm ale z perspektywy czasu to 360mm w połączeniu z 6t też by wystarczyło ALE im większa tarcza tym lepiej to wygląda wizualnie w 20". |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-05-19, 15:54
|
|
|
Nie trzeba korzystać z potencjału hamulców non stop. Ważne, żeby mieć czym zahamować gdy sytuacja zmusi
A co do wyglądu, to kwestia drugorzędna ale nie da się ukryć, że zestaw rwie suty |
|
|
|
|
kkrzysi0
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 101 Skąd: LU/JG
|
Wysłany: 2017-05-20, 17:05
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Przy 385mm i 6tł staje dęba na nowych oponach a tu... Jak cenowo stoi 400mm bo na pewno nie taniej jak 676zł za kpl |
Krzychu zapodaj jakieś szczegóły co tam masz przy 385 |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-05-20, 20:42
|
|
|
Si, jw. napisane. Ale cenowo to tu nikt tak nie obleci jak mi to wyszło xD Tył też w grochach a robotę pozamiata |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychur1
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2017 Posty: 4 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-09-16, 18:29
|
|
|
Immo napisał/a: | Te tarcze mają więcej zalet niż tylko 15mm większa średnica
Dzwon z amelinium, łukowate żeberka w środku, to lepsze chłodzenie i mniejsza masa. Są ciut lżejsze niż całe żeliwne 385
Przy budowie praktycznie takiej samej jak tarcze np. 390mm z RS6 C6, są znacznie od nich tańsze a przy tym większe.
Dla mnie warte swojej ceny, chociaż oczywiście wolałbym żeby były tańsze za jakiś czas pewnie stanieją.
Z tyłu będzie 356 z S8D4. |
Kolego możesz powiedzieć co jest potrzebne do swapu na tył 356 z d4? |
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-09-18, 16:11
|
|
|
krzychur1 napisał/a: | Kolego możesz powiedzieć co jest potrzebne do swapu na tył 356 z d4? |
Zostawiam swoje zaciski i jarzma i tylko dorobię odpowiedni adapter pod większą tarczę.
Przód już zamontowany, tak się prezentuje na aucie:
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychur1
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2017 Posty: 4 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-09-20, 21:44
|
|
|
To jak coś dałbyś info jaki to ma być adapter to może się coś wystruga Bo tył juz się powoli kończy bo pojawia się bicie a zawsze to lepiej coś większego wrzucić |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-19, 09:01
|
|
|
moze sie komus przyda na przyszłość
ASO tarcze + ASO klocki (z jednym nacięciem) - masakra, zjedzone tarcze nierówno
i głebokie brzydkie wżery ktore sie pojawiły błyskawicznie, problem występował
nie tylko u mnie
ASO tarcze + EBC Yellow Stuff - genialne hamują, tarcza gładka jak lustro - POLECAM |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|