|
Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-20, 18:09
|
|
|
rafikgd napisał/a: | Apophis napisał/a: | ...A zwykły silnik 4,2+skrzynia i kompy to wydatek ok 5tyś-mozna nawet taniej kupić angola na czesci. |
no ja Cie proszę jeszcze raz! daj mi namiar! :mrgreen: |
Toś ty z księżyca spadł?? Nie mam precyzyjnego namiaru ale kilka piw i wieczor na necie i znajdziesz nawet na alledrogo taki zestaw. Nawet na forum było kiedyś pisane odnośnie samego silnika
A "RS8" to jest tez ori nazwa modelu R8 w wersji sport To o czym ja marze to "RS8" w cudzysłowiu
Nie ważne czy bedzie to 40tyś czy 50tyś na gotowo ale mam po tym cos wspaniałego co mnie kolejne lata cieszy i za wcale nie tak mega wielka kase,do tego mozna to robić stopniowo na koniec pozostawiając juz przekładkę samego zespołu napedowego do już gotowego nadwozia |
|
|
|
|
|
|
|
rafikgd
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 30 Kwi 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-09-20, 20:04
|
|
|
Apophis napisał/a: | rafikgd napisał/a: | Apophis napisał/a: | ...A zwykły silnik 4,2+skrzynia i kompy to wydatek ok 5tyś-mozna nawet taniej kupić angola na czesci. |
no ja Cie proszę jeszcze raz! daj mi namiar! :mrgreen: |
Toś ty z księżyca spadł?? Nie mam precyzyjnego namiaru ale kilka piw i wieczor na necie i znajdziesz nawet na alledrogo taki zestaw. Nawet na forum było kiedyś pisane odnośnie samego silnika
|
ok stoję na ziemi, a Tobie postawię nawet całą skrzynkę piwa, albo niech stracę: dwie skrzynki 8-) jak poświęcisz wieczór i znajdziesz mi silnik 4.2 BFM ze skrzynią i kompem w dobrym stanie za 5tys. |
_________________ klekot is in tha house! |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-20, 23:01
|
|
|
silnik bfm 8-10 tyś skrzynka 4-5 tyś |
_________________
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-09-21, 12:51
|
|
|
imho 4,2 zamiast 3,7 bedzie robic robote bez problemu nawet na kompie z 3,7. Jedyne co to nie osiagnie mocy oryginalnego 4,2. Skok tloka jest ten sam, jedynie srednica tloka jest inna. Moim zdaniem spokojnie mozesz ladowac 4,2 zamiast 3,7.
W D2 4,2 dziala bez problemu na kompie z 3,7 - wiem bo sam wsadzilem 4,2 w miejsce oryginalnego 3,7. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-22, 15:58
|
|
|
rafikgd napisał/a: | ok stoję na ziemi, a Tobie postawię nawet całą skrzynkę piwa, albo niech stracę: dwie skrzynki 8-) jak poświęcisz wieczór i znajdziesz mi silnik 4.2 BFM ze skrzynią i kompem w dobrym stanie za 5tys. |
Musze sie przyznac do tego że nie doczytałem iż chodzi o D3 i cały czas miałem na mysli motory do D2 :oops: Jesli chodzi o zestaw BFM to trza doliczyć te 1500euro do ceny z ABZ czy AQF. Najtaniej wyjdzie szukać uszkodzonego angola. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |