Autor |
Wiadomość |
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-01-20, 07:15
|
|
|
drago_o, No ja juz różności próbowałem bo te odbojniki kupiłem te mocne, ale jak wykręciłem zeby sama sie uniosła to tak jak pisałem były tak mocne ze jak klapa opadła to dociąg nie mogł złapać 😕 |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-20, 07:15
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | drago_o, No to spoko pobawię sie w wolnej chwili 😉 Tylko, ze dla mnie klapa nie da rady otworzyć sie sama, wymieniałem juz silnik i znowu to samo 😕 |
Wymieniłeś silnik na nowy? Bo jak nie to znasz odpowiedź Z używkami to jest loteria. |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-01-20, 12:08
|
|
|
VanDyke, nie no na używany, aż tak zdesperowany nie jestem, żeby kupić nowy za 2700 ale mam miejsce gdzie maja kilka sztuk i zgodzili się przetestować tzn zajadę ze swoim i będę zakładał aż do skutku tylko czekam aż się zrobi ciepło |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-01-27, 09:54
|
|
|
drago_o, Rewelacja patent - właśnie tego mi brakowało. Na pewno zamontuję to udogodnienie |
|
|
|
|
|
|
|
lukasx160
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Lukk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 19 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2016-03-16, 16:49
|
|
|
drago_o wrzuć jakiś link takiego przekaźnika dla mniej elektronicznych. |
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-16, 17:15
|
|
|
Wlasnie, ja juz z drago rozmawialem i obiecal pomoc jak bede "po drodze". Ale gdybys drago byl tak uprzejmy i wstawil zdjecie przekaznika albo model i nazwe i np zrobil fote + opisal jak/gdzie to zamontowac, to Marek z SMP mi to zrobi.
Pomozecie? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-16, 17:29
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=OC_Jx_KSpO0
A nada się każdy jeden przekaźnik z cewką sterowaną 12V.
np: http://allegro.pl/przekaz...6038879568.html
Na dwie oddalone nóżki masa i przewód z komfortu(to jest cewka).
Wśród tych 3 par po drugiej stronie dajemy na 1 i 3 parę kolejno masę i przewód do silnika.
Wśród tych 3 par są:
1 i 2 para tworzą styk normalnie zamknięty czyli zwarty gdy cewka nie jest zasilona.
1 i 3 para tworzą styk normalnie otwarty czyli zwiera się po zasileniu cewki.
Pary są dlatego bo to przekaźnik podwójny. Można użyć pojedynczego gdzie będzie 4 lub 5 nóżek (2 nóżki do cewki i 2 nóżki do styku normalnie otwartego lub 3 nóżki gdy posiada też styk normalnie zamknięty).
Jeśli masz jakiegoś elektronika to wystarczy, że mu pokażesz to i zrobi bez problemu.
Cytat: | 1. Kupujemy przekaźnik na 12V
2. Podłączamy się pod przewód zielono/biały we wtyczce od modułu komfortu i podłączamy do na + cewki przekaźnika.
3. Podłączamy pod - cewki przekaźnika masę (przy akumulatorze do tej śróby najprościej)
4. Podłaczamy się do przewodu zielono/żółtego idącego do silnika otwierania klapy. Ja nie dałem rady wyjąć wtyczki więc rozciołem przewód i w środek się włączyłem. Podłączamy go do przekaźnika do styku normalnie otwartego.
5. Na drugi koniec styku podłączamy również masę(może być ta sama). |
Coś czego nie dodałem wcześniej a z punktu czytania tego teraz mi się nasuneło to: Nie rozcinamy przewodów całkiem bo muszą być podłączone tak jak wcześniej, a jedynie się w nie wpinamy.
A jak chcecie mieć jeszcze fajniej to i taki przekaźnik możecie użyć:
http://allegro.pl/vw-polo...5071592932.html
- 1 i 2 to cewka
- 3 i 5 to styki
Mój jest dokładnie ten:
http://allegro.pl/przekaz...5918772718.html
POLSKA PRODUKCJA! Wspierajmy polski przemysł! |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-16, 20:38
|
|
|
Nie no extra sprawa ale u mnie niestety dziala bedzie tylko w jedna strone ech.. |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|