Autor |
Wiadomość |
kochi1988
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 36 Dołączył: 19 Lip 2016 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-21, 09:04
|
|
|
A wiesz jak to można sprawdzić? np miernikiem podczas kliknięcia przycisku?
Czy wtedy nie powinien pójść sygnał przez te przewody?
[ Dodano: 2016-08-01, 08:20 ]
Czy jest ktoś w Warszawie kto ma to zrobione i chciałby poświęcić mi chwilę? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-12, 10:40
|
|
|
kochi1988 napisał/a: | A wiesz jak to można sprawdzić? np miernikiem podczas kliknięcia przycisku?
Czy wtedy nie powinien pójść sygnał przez te przewody?
[ Dodano: 2016-08-01, 08:20 ]
Czy jest ktoś w Warszawie kto ma to zrobione i chciałby poświęcić mi chwilę? |
odpisywałem wczoraj ale jakis leszcz pousuwał, możemy podejść
do tematu, daj znać czy masz schamety do D4 i czy sprawdzałes czy jest to podobnie
zorganizowane elektrycznie co w D3 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-12, 10:50
|
|
|
maciu,
maciu napisał/a: | odpisywałem wczoraj ale jakis leszcz pousuwa |
Nie ładnie tak funkcyjnych nazywać
oferty się daje w dziale ogłoszeń to od dawna wiadomo. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-12, 15:26
|
|
|
Apophis napisał/a: | maciu,
maciu napisał/a: | odpisywałem wczoraj ale jakis leszcz pousuwa |
Nie ładnie tak funkcyjnych nazywać
oferty się daje w dziale ogłoszeń to od dawna wiadomo. |
wiedziałem że to ty
trzeba było zostawić drugą część posta... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-12, 16:05
|
|
|
A skąd wiesz że ja?? Ja tylko bronie naszego dobrego imienia bo wraz z chłopakami pilnujemy żeby sie tu tez tobie wygodnie żyło |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-12-10, 15:49
|
|
|
w końcu się ogarnąłem i podłączyłem wszystko
działa ale nie do końca
tzn ze raz mi się zamknie od razu jak naciskam raz za 2 razem a jeszcze innym razem za 3
czy to tak ma być ? kable polutowane dla pewności no chyba że nowy przekaźnik leci w kulki ?? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-12-10, 16:42
|
|
|
spróbuje zmienić przekaźnik bo może on coś niedomaga |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-12-11, 10:08
|
|
|
dam foto poźniej
[ Dodano: 2016-12-12, 21:20 ]
ale poślizg
taki mam
drago_o, zmienić może na jakiś inny ? znajdziesz chwilę to podrzuć proszę linkiem co innego bym mógł wstawić |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2016-12-12, 21:55
|
|
|
Mam taki sam i działa elegancko za każdym razem. |
|
|
|
|
byku
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2016 Posty: 79 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-12, 22:24
|
|
|
Raczej w przekaźniku nie ma się co zepsuć jeśli tylko nie był przeciążany, ale nie zaszkodzi go sprawdzić. Aby to zrobić podłącz pin 86 do masy, a 85 do +12V (chociażby prosto do akumulatora, ew. do zasilacza warsztatowego jeśli masz takowy). Jeśli przekaźnik jest ok, to usłyszysz klepnięcie, a piny 30 i 87 zostaną ze sobą zwarte (sprawdź omomierzem).
Ja u siebie montowałem przekaźnik w klapie przy zamku (nie przy akumulatorze) i uważam, że tak jest łatwiej, bo mamy na wierzchu przycisk do zamykania, mamy też zamek, więc znając zasadę działania modyfikacji nie sposób się pomylić.
Sama modyfikacja korzysta z faktu, że przytrzymanie przez chwilę przycisku na pilocie (lub w kabinie) od otwierania bagażnika powoduje chwilowe załączenie zamka (nawet jeśli klapa jest już otwarta). Można ten fakt wykorzystać i pod zielony kabel wychodzący z zamka podpiąć wysterowanie przekaźnika (pin 85). Jako wyjście przekaźnika (pin 87) podpina się natomiast inny zielony kabel idący do przycisku. W efekcie gdy na pinie 85 pojawi się stan wysoki, to pin 87 zostanie zwarty do pinu 30 (czyli do masy), co zasymuluje wciśnięcie przycisku i spowoduje zamknięcie klapy.
Do wpięcia przekaźnika polecam takie złączki zaciskowe jak na fotce. Wkłada się dwa kable razem z izolacją i zaciska kombinerkami, nie trzeba nic dodatkowo ciąć, lutować ani potem izolować. |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-12-14, 20:14
|
|
|
No to ja nie wiem, przecież w klapie to podłączasz tak samo jak ja we wnęce na aku tzn na tych samych kablach.
z tym że ja mam w tej czarnej wtyczce
http://www.dognmonkey.com...button-a8l.html
w miejscu zielno-białego kabla to mam tam zielono-żółty
normalnie taki sam jak w kablach od silniczka
a może w to nie ten kabel się wpiąłem ?
zaznaczyłem na foto:
[ Dodano: 2016-12-14, 20:42 ]
Zdjęcie z mojego auta (do góry nogami ):
zielono zółty wchodzący w moduł w który jestem wpięty:
przed chwilą sprawdzałe jeszcze i 2 razy zamknęło od razu za 3 razem musiałem naciskać z 5
jaja jakieś z prostym przekaźnikiem
[ Dodano: 2016-12-16, 21:00 ]
Panowie
będzie ktoś tak uprzejmy i podrzuci linkiem do innego przekaźnika ? ten mnie wqr...a a to raczej jego wina bo podłączone mam ok, sprawdzałem pincet razy |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|