Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-06-10, 13:36
|
|
|
I wtedy rozumiem można założyć moduł, który z tej h7 zrobi światła do jazdy dziennej? Jeszcze mnie ciekawi jaka jest różnica w oświetleniu drogi z tą h7 i na samym xenonie. Ktoś kiedyś pisał że zrobi zdjęcia jak to świeci razem i jak sam xenon ale nie ma :-( |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-06-10, 15:06
|
|
|
A jak przekodujesz lampy na P21W to wtedy nie powinny się włączyć :-) |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-06-10, 15:12
|
|
|
A jeszcze pytanie mam, czy jest w tej wiązce co idzie do lampy przewód który odpowiada za właśnie prąd płynący do żarówki P21W, czy to już idzie tylko wewnątrz lampy od modułu? Bo wkaldalem ostatnio LEDY, świecą przyznam super ale oczywiście jest błąd. Zbudować rezystor w obudowie typu radiator to nie problem, tylko grzeje się bardzo i myślałem że jak już coś z tym robić to trzeba byłoby go zamocować poza lampą, najlepiej do karoserii by odbierała ciepło chyba. Tylko czy właśnie można gdzieś znaleźć przewód zasilający tą żarówke poza lampą, okolica bezpieczników czy gdzieś w komorze silnika?
[ Dodano: 2017-06-10, 16:22 ]
Będę wdzięczny i pomocny :-) ciekawi mnie jak bardzo widoczna jest różnica. I to zadecyduje czy pójdę w h7 czy w LEDY |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-06-10, 18:22
|
|
|
Okey. Chętnie zobaczę. A jeszcze może wiecie czy lampy z prelifta (skrętne bixy, z doświetlaniem zakrętów i h7) będą pasowały po zmianie klosza na ten poliftowy? Czy jeszcze wtyczki się różnią? I czy właśnie nie będzie problemu żeby kodowanie przyjęła elektryka?
[ Dodano: 2017-06-12, 13:39 ]
Podbijam, może ktoś wie czy znajdę przewód zasilający żarówkę P21W poza lampą, czy jest on tylko wewnątrz? Jakieś schematy może? |
|
|
|
|
|
|
|
hasek
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 41 Dołączył: 14 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-07-01, 00:18
|
|
|
Pczester, na zewnątrz chyba nie będzie przewodu do poszczególnych żarówek, wychodzą one raczej z wewnętrznego modułu. Skończyłem też właśnie montaż ledów i przewody do opornika wypuściłem na zewnątrz, żeby go w środku nie zostawiać, bo chwila moment i wszystko stopione. |
_________________
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-07-01, 06:45
|
|
|
no nie wiem czy wszystko stopione, niejaki Arczi ładuje oporniki do środka
i jakoś nic sie nie topi, żarówka też oddaje kilka W non stop do środka |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
lukano
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 45 Dołączył: 07 Wrz 2015 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-07-01, 19:12
|
|
|
hasek napisał/a: | PczesterSkończyłem też właśnie montaż ledów i przewody do opornika wypuściłem na zewnątrz, żeby go w środku nie zostawiać |
maciu napisał/a: | Arczi ładuje oporniki do środka
i jakoś nic sie nie topi, |
Ja właśnie skończyłem zamianę na moduł z polifta i ledy H7.
Na wszelki wypadek też wyprowadziłem rezystory poza obudowę. Zobaczę jak się rozgrzewa, schować zawsze można.
Też jakoś nie mogłem się przekonać do zewnętrznego modułu. Co fabryczne to fabryczne.
Odkręcamy śruby pod listwami ozdobnymi, pod obudową bezpieczników i jedną od spodu.
Lekko odchylamy osłonę, odpinamy stacyjkę i włącznik świateł. Zdejmujemy nawiew i na górze jest modu. wysuwamy, zakładamy i gotowe.
Od razu po resecie MMI pojawia się włącznik dziennych i inne ustawienia.
Da się do polifta założyć czujnik zmierzchu bez czujnika deszczu ?
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-07-01, 20:32
|
|
|
No właśnie ja też mam obawy odnośnie tej temperatury i bliskości przewodów. Gdybyś hasek, mógł zmierzyć temperaturę rezystora po np 10 minutach świecenia świateł drl i podać to byłbym wdzięczny bardzo. I jeszcze daj znać jakie masz rezystory zamontowane. Kiepskie dojście do tych lamp jest i chciałbym zebrać trochę info by raz temat załatwić i nie ruszać więcej. Tak więc wszelkie wskazówki mile widziane będą |
|
|
|
|
|
|
|
hasek
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 41 Dołączył: 14 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-07-03, 16:50
|
|
|
Pczester, tak jak pisałem na pw temperatura oporników wg mnie grubo ponad 100 stopni, laser mi świrował, ale udało mi się ustrzelić 131 stopni jak i opatrzyć palucha
Przy okazji wezmę termometr od kumpla i zmierzę jeszcze raz. |
_________________
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-07-03, 17:42
|
|
|
No właśnie martwi mnie ta temperatura nie wiem czy ryzykować. |
|
|
|
|
|
|
|
hasek
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 41 Dołączył: 14 Paź 2016 Posty: 30 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-07-03, 18:40
|
|
|
Najważniejsze żeby nie dotykało żadnych plastików coby się nie przytopiły, wystarczy przyczepić do czegoś metalowego to dobierze trochę ciepła i loozik. |
_________________
|
|
|
|
|
|