Autor |
Wiadomość |
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2016-01-29, 22:10 [D3 FL ALL
] Dodawanie nowego kluczyka
|
|
|
Przeszukałem forum ale nie znalazłem co i jak trzeba wykonać w VCDS-ie aby dodać nowy kluczyk (drugi kluczyk). Jutro odbieram i może z Waszą pomocą udam mi się to wykonać? |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-02-07, 22:32
|
|
|
VCDSem tego nie ogarniesz |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-09, 18:33
|
|
|
Dlaczego vcds ma tego nie ogarnac? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-10, 06:49
|
|
|
hmm kodowania....
najpierw trzeba miec czysty transponder
dlatego wiele postów typu kupilem klucz o takim samym nr i nie dziala powinno leciec do kosza niestety
bo to jak kupilem kolo od hondy i nie pasuje
trzeba transponder przyuczyć do immo
albo na odwrót przyuczyc immo do kluczyków ale immo pamieta tylko 1 pin
wiec musialyby byc 2 takie same transpondery
co do samego kluczyka to jezeli czestotliwosc jest ta sama to oczywiscie że mozna przyuczyc pilota ale tak jak mówisz otworzy i zamknie auto i to na tyle... bedzie
nie orientuje sie dobrze jak to jest w a8 d3 rozumiem ze immo jest jakos zintegrowany z licznikiem..
i poprostu bez odpowiedniego sygnału z transpordera nie da sie odpalic ....
ale wykodowanie kluczyka kluczyka sprawi ze nawet zapamietany klucz nie odpali auta
wiec zgubienie klucza nie jest katastrofa na miare wymarcia dinozaurów <jezyk> o ile ma sie jeszcze drugi nie wspominam o serwisowym
zatem sprawa sprowadza sie do wyciagniecia pinu od immo
ale słyszałem równiez że od ecu to bedzie tez wystarczy...
http://wiki.ross-tech.com...g_%28Cluster%29
tam znalazłem procedure kodowania
vcds tego nie ruszy?
wydaje mi sie ze jest mala szansa
jak myslicie? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-02-10, 12:01
|
|
|
dracus6662, jeszcze długa droga przed Tobą..... i w brew krążącym opiniom VCDSem nie wszystko zrobisz w D3
drago_o napisał/a: | Tyle ze chyba kody immobiliser są przechowywane w audi(siedzibie) prawda? Gdzieś o tym czytałem |
pod biurkiem dyrektora departamentu technicznego jest taki mały sejf i tam to pewnie trzymają |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-02-10, 14:13
|
|
|
No może jak nowe kody nadają. Nie wiem. Znajdę gdzie o tym czytałem i wrzucę linka bo niedawno to było. Bylo tam napisane, ze w ASO łączą się z serwerami audi i wpisują kody do immo. Zdaje sobie sprawę, że nie wszystko co czytam w necie jest 100% prawda ale wkleję źródło |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-10, 19:20
|
|
|
kod immo czyli pin mozna wyciagnac z naszych d3 jak najbardziej kwestia tylko wiedzy dokladniejszej w jaki sposób może wspolnymi silami rozgryziemy to ... bez obaw kazdy lepszy kradziej to juz ma w jednym paluszku
skoro kody maja tylkow aso to jak nasze auta dzialaja immo i kluczyk musi miec swój kod...
cos na zasadzie windowsa klucz jest tylko trzeba pomyslec jak to znalezc
temat jak najbardziej aktualny bo ostatnio sie zmartwilem bo kluczyka nie moge znalezc pewnie gdzies jest ale za cholere nie moge teraz znalezc wiec dla swietego spokoju chyba pokusze sie
o wykombinowanie drugiego... a raczej 3 ciego jezeli pomozecie z tym pinem |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-10, 21:12
|
|
|
drago_o napisał/a: | Tyle ze chyba kody immobiliser są przechowywane w audi(siedzibie) prawda? Gdzieś o tym czytałem |
Heh...
VAS łączy się z centralnym serwerem Audi aby wygenerował mu kod na podstawie algorytmu. Coś jak generowanie kluczy RSA. Przecież gdyby to było robione lokalnie w programie, na komputerze klienta to w kilka dni złamano by ten algorytm robiąc zwykły revers w dissasemblerze. Tak samo byłoby z CP.
Dracus, nie zrobisz tego w VCDS. Jak teraz zerknąłem to komplet oprogramowania od chińczyka do tej roboty kosztuje prawie 5k. I fakt, każdy złodziej pewnie to ma ale zwraca mu się to po jednym zleceniu |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-10, 21:29
|
|
|
juz temat troche zgłębilem vag commanderem 1.4 wyciagali ale.... czy sie da?
ogólnie zobacze jakie koszta dorobienia ....
całego klucza
dorobienia grota
wyciagniecia PINU
zakodowania klucza
bo jezeli wyciagniecie PINU nie bedzie zbyt kosztowne to:
klucz uzywka ( Okolo 150)
grot docinka (okolo 60)
nowa pastylka (okolo 20 ??? bynamniej tak patrzyłem)
wyciagniecie pinu ( myślę że ze 120 napewno)
kodowanie vcds (darmowe)
to juz sie robi jakies 350 oczywiscie moge sie mylic i ceny moga wzrosnać bo jeszcze do wszystkiego potrzebna wysylka a kodowanie to dojazd dodatkowo....
przeliczajac ile by kosztowało aso?
pytanie ciekawostka?
bo na reszte odpowiedzi cczekam z firmy do której pisałem..
podzielcie sie swoimi info oraz cenami aso |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-02-10, 22:56
|
|
|
dracus6662, podzielę się, że w D3 jest immo 4 generacji (wcześniej podałeś procedurę do IMMO 3)
6 bajtów jest jawnych a 7 bajt jest niejawny - niezbędny do całej zabawy by dopisać transponder
i tak jak napisał VanDam chiński soft to 5k zł a ori wersja ok 3-4k tylko euro...a i tak tym wszystkiego nie ogarniesz
pozostaje opcja tańsza - prujesz pamięć i wyciągasz (jak wiesz gdzie to jest zapisane), dekodujesz i gotowe |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-02-10, 23:12
|
|
|
Cytat: |
Heh...
VAS łączy się z centralnym serwerem Audi aby wygenerował mu kod na podstawie algorytmu. Coś jak generowanie kluczy RSA. Przecież gdyby to było robione lokalnie w programie, na komputerze klienta to w kilka dni złamano by ten algorytm robiąc zwykły revers w dissasemblerze. Tak samo byłoby z CP. |
Coś dzwonił tylko nie w tym kościele |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
|