Autor |
Wiadomość |
Arczer34
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012 Posty: 48 Skąd: UK
|
Wysłany: 2015-07-09, 17:17
|
|
|
To może jest jakaś szansa |
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-07-11, 14:17
|
|
|
W Q7 4L fabrycznie było mmi 3g plus, nawet pojawiła sie gałka zmiany biegów jak w A6 C7. Pod koniec produkcji upychali do Q7 co sie dało żeby tylko wyprzedać stare auto. |
|
|
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-19, 12:40
|
|
|
dużo jest roboty aby zmienić w a8 d3 2003 rok preFL z 2G High na 3G?? |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-19, 12:46
|
|
|
rav85 napisał/a: | dużo jest roboty aby zmienić w a8 d3 2003 rok preFL z 2G High na 3G?? |
uuuu to już ciężka sprawa
Chyba niewykonalne,chyba że ma sie wagon pieniedzy |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-19, 14:19
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Chyba niewykonalne,chyba że ma sie wagon pieniedzy |
Wykonalne jak najbardziej i to oryginalnych częściach bo przecież ósemki D3 wychodziły również z MMI 3G.
Kasy trzeba położyć sporo bo trochę sterowników będzie trzeba wymienić ale do zrobienia - widziałem u jednego kolegi 3G w aucie z 2003 roku i śmigało aż miło. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-19, 14:44
|
|
|
FOSS napisał/a: | jordan233 napisał/a: | Chyba niewykonalne,chyba że ma sie wagon pieniedzy |
Wykonalne jak najbardziej i to oryginalnych częściach bo przecież ósemki D3 wychodziły również z MMI 3G.
Kasy trzeba położyć sporo bo trochę sterowników będzie trzeba wymienić ale do zrobienia - widziałem u jednego kolegi 3G w aucie z 2003 roku i śmigało aż miło. |
Jestem ciekaw tych kosztów..... |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-07-20, 09:09
|
|
|
Myśle że w 4-5 tysiącach można się zmieścic. |
|
|
|
|
tomciup
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3 Lift
Wiek: 43 Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: TBG, UK
|
Wysłany: 2015-12-08, 17:53
|
|
|
Montaż 3Gplus jak najbardziej jest możliwy. Dla A8 D3 z MMI 3G czyli ostatnie modele chyba z 2009 i 2010 mają już 3G. U nic wsadzenie 3Gplus jest proste a raczej nie wymagające dużo części. Trzeba wymienić jednostke centralną czyli MMI HDD z D4. Trzeba wymienić GateWaya i jak ma być dobrze to i alternator. I w zasadzie to wszystko z większych rzeczy. Wszystkie inne rzeczy pasują i przede wszystkim software się zgrywa z 3Gplus. Jeżeli chodzi o D3 z 2G to już klamotów trzeba dużo więcej wymieniać. A i żadnego panela środkowego nie musi się zmieniać w 3G bo on już jest z joystickiem. |
_________________ Quattro ponad wszystko!!! |
|
|
|
|
|
|
|
cnbc13
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Alfred
Jeżdzę: A8L 4E
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-17, 05:37 3G na 3G+
|
|
|
Czy po wymianie na 3G+ wyświetlana jest godzina na ekranie MMI i czy możliwe jest ustawienie w menu "czas" ?
Ja bawiłem się z wymianą na 3G+, ale to mi nie działało, oraz monitor się nie zamykał. |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-12-17, 21:49
|
|
|
tomciup napisał/a: | Montaż 3Gplus jak najbardziej jest możliwy. Dla A8 D3 z MMI 3G czyli ostatnie modele chyba z 2009 i 2010 mają już 3G. U nic wsadzenie 3Gplus jest proste a raczej nie wymagające dużo części. Trzeba wymienić jednostke centralną czyli MMI HDD z D4. Trzeba wymienić GateWaya i jak ma być dobrze to i alternator. I w zasadzie to wszystko z większych rzeczy. Wszystkie inne rzeczy pasują i przede wszystkim software się zgrywa z 3Gplus. Jeżeli chodzi o D3 z 2G to już klamotów trzeba dużo więcej wymieniać. A i żadnego panela środkowego nie musi się zmieniać w 3G bo on już jest z joystickiem. |
Z jakiego powodu miałby zostać wymieniony alternator? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-12-17, 23:10
|
|
|
Kolega teraz zmieniał na 3G w A6 i też musiał dać inny alternator plus sterownik zarządzania energią . Muszę się jutro dopytać czym to jest spowodowane . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
cnbc13
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Alfred
Jeżdzę: A8L 4E
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-18, 14:21
|
|
|
Wymiana alternatora jest potrzebna przy modernizacji MMI na 3G+.
Na 3G nie ma takiej potrzeby. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-12-18, 18:20
|
|
|
Zmienić alternator trzeba przy 3G+ bo jest inny gateway i moduł akumulatora . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-12-19, 11:30
|
|
|
shaqal napisał/a: | W Q7 4L fabrycznie było mmi 3g plus, nawet pojawiła sie gałka zmiany biegów jak w A6 C7. Pod koniec produkcji upychali do Q7 co sie dało żeby tylko wyprzedać stare auto. |
Było pod sam koniec w opcji
widziałam kilka live |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|