Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] MMI 3G high na 3G plus  
Autor Wiadomość
Arczer34 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 48
Skąd: UK
Wysłany: 2015-07-06, 00:25   [D3 FL ALL ] MMI 3G high na 3G plus

Witam serdecznie. Przyszło mi na myśli wymiana 3g na 3g plus w mojej lalce. Poczytałem troche w necie I nie ma większego problem z tym Np. w A5 bo potrzebne jest tylko wymiana jednostki głównej I panela,ale tutaj własnie się pojawia problem w naszych D3. Czy da się zadaptować tunel srodkowy z 4H do D3 bo bez tunela nie da się nic podmienić. Myslę że nie ale takiego tematu jeszcze tutaj nie mamy więc może ktoś już coś myślał na ten temat I może się wypowiedzieć co z czym się je. Serdecznie dziekuje za jakiekolwiek wypowiedzi w tym temacie.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-07, 00:50   Re: [D3 FL ALL] MMI 3G high na 3G plus

Arczer34 napisał/a:
... ale tutaj własnie się pojawia problem w naszych D3. Czy da się zadaptować tunel srodkowy z 4H do D3 bo bez tunela nie da się nic podmienić.

Ale że niby przekładka całego tunela środkowego z D4 do D3?.... - szczerze wątpię aby coś takiego było wykonalne.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-07, 06:19   

Wiesz, wszystko jest wykonalne jak masz dużo zbędnych $$$. Polecam udać się do jakiejś dobrej custom'owej firmy tuningowej i napewno coś ulepią z tego i może nawet będzie to wyglądało (tunel śrdkowy) :) a co do samej podmiany elementów to niestety nie wiem.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Arczer34 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 48
Skąd: UK
Wysłany: 2015-07-07, 10:13   MMI 3G high na 3G plus

Tu drago_o nie chodzi o zbędne $$$ bo mi w sumie to mi zalezy bardziej na samym intersejsie jak w 3G plus ( coś innego jak w 2G I 3G które sa podobne wygladowo) Tak jak napisałem wyżej, podobno nie ma wiekszych problemów z tym. Na przykład w A5 tam nic się nie zmieniło z tunelem. ( przytoczę z innego forum. To prosta I szybka sprawa. Wymiana jednostki plus panel bo przyciski się nie pokrywają. Przewody I ekran to wszystko zostaje) oczywiscie były tam delikatne spięcia co do tego ( bo każdy chce zarabiać) ale ogólnie tylko to jest potrzebne.W naszych D3 zmienił się cały tunel( tak myslę) I obecny panel może nie działać jak należy z jednostką. Dlatego pomyślałęm czy da się zamienic cały tunel I oczywiscie reszte gratów na tunelu by to wszystko jakoś w miarę działało I wygladało. Muszę gdzieś dokładniej porównać tunele czy wygladają tak samo I jest takie samo profilowanie do deski nad panelem klimatyzacji.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-07, 10:50   

Chodziło mi, że to może byc drogi zabieg :)

Z tego co mówisz, to niestety mam wrażenie, że o ile ksmetycznie dałoby radę to ogarnąć to elektronicznie możesz nie podołać zrobić takiego swapa.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Arczer34 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 48
Skąd: UK
Wysłany: 2015-07-07, 11:03   

Wiem I rozumiem co miałeś na myśli. Ja bardziej skłaniam się do myślenia ze kosmetycznie będzie problem bo przeglądałem same graty to nie sa wielkie $$$. Dletego taki temat założyłem tutaj I po jakiś kolwiek rozmowach do czegoś można dojść. Albo w lewo albo w prawo
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-07, 11:22   

Mówie, dobra firma Ci to ogarnie kosmetycnie bez problemu. Szukaj kogoś kto zajmuje sie robieniem custom'owych wnętrz. Swoją drogą to mamy kilka polskich bardzo dobrych tego typu firm. Więc Ci to sklecą.

Elektronicznie to mam wrażenie, że musiałbys całe MMI przeszczepić i jakoś zamontować monitor bo obecny chyba działa tylko na natywnej rozdzielczości i ucinałby Ci obraz lub nie wyświetlał wcale. Problem tez będzie ze sterowaniem funkcjami auta...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Arczer34 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 48
Skąd: UK
Wysłany: 2015-07-07, 15:27   

Będę w Posce to zobaczę co da się z tym zrobić. Narazie moja wiedza opiera się na tym co pisali inni o A5. W sumie mam kilka rzeczy do ogarniecia w kraju bo jeszcze webasto chciałbym uruchomic takie jak kolega Foss pisał w swoich postach, ale to juz inna historia nie w tym watku. Jak się rozeznam w wiekszym zakresie to napiszę co da sie zrobić ale wciąż czekam na jakies informacje tutaj I ciekawe podpowiedzi jak to zrobić. nie wiem czy tak można I jesli cos zle zrobiłem prosze moderator o poprawienie ale zamieszczam link do forum A5 gdzie jest lepiej opisane co mam na myśli.


http://www.a5klub.pl/index.php?topic=1376.0
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-07, 17:40   

No wyraźnie napisał, że wszystko poza instalacją poszło OUT. W taki sposób MMI uruchomisz 3g plus ale będzie problem z połączeniem go z funkcjami auta, o ile to możliwe w ogóle. Najtrudniej będzie wymienić panel i wyświetlacz, resztę się gdzieś poupycha ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Arczer34 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 48
Skąd: UK
Wysłany: 2015-07-07, 18:08   

Poniżej w tym poscie ktory wstawiłem jest wyjasnione że nie trzeba nic wywalac bo wyswietlacz jest ten sam. Przeczytaj całość. To jest to o czym pisałem wyzej że tam też się o to spierali. ( tu masz cytat jednego z postów klubowicza A5 damyk (Tym postem udowodniłeś, że masz bardzo blade pojęcie o radiach do MMI 3G i 3G+. Pewnie nawet nie wiesz, że w każdym radiu do MMI 3G jest wzmacniacz audio?
Radia, które podałem parami są identyczne pod względem elektroniki, różnią się tylko obudową, bo w A8 D4 pozostało mocowanie radia takie jak w MMI 2G w A8 D3.
Nie wiem o jakich magicznych 3 znakach na końcu oznaczenia piszesz, na końcu występuje tylko litera, która oznacza wersję oprogramowania radia.
Widzę, że nie odróżniasz radia analogowego od radia analogowo-cyfrowego, a tym bardziej radia DAB od DAB+, które jest testowane w Polsce.
A tak na koniec: wyświetlaczy do MMI 3G było 3 rodzaje (4F0, 8F0, 8R0). Wszystkie świecą jednakowo, mają identyczną rozdzielczość i podświtlenie, rozpoznanie któregokolwiek podłączonego w samochodzie jest praktycznie niemożliwe.
Nie fatyguj się z tymi zdjęciami, jest conajmniej 9 rodzajów radii do MMI 3G i to na samą tylko Europę, jest oczywiste, że różnią się od siebie pod względem budowy, ale wszystkie działają z MMI 3G i MMI 3G+.)) sorry ze tak obstaje przy swoim ale bardzo mnie to ciekawi czy da się to zrobić u nas w D3
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-07, 20:28   

No tak, nie wziołem pod uwagę, że ja mm 2G i w 3G jest inny wyswietlacz chyba. Tu masz rację :)

Ale chcesz to zrobić tylko dla innego, lepszego menu czy chcesz mieć jego pełną funkcjonalność? Czytałem to oczym cały tamten wątek. Osiągnąć menu da rade chyba jak wynika z opisu. Problem będzie największy w tym z panelem MMI.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Arczer34 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 48
Skąd: UK
Wysłany: 2015-07-07, 21:51   

Dokładnei jak piszesz. U nas w D3 zmienił się cały tunel I dlatego ciekawy jestem czy sam srodkowy tunel pasuje pod nasze deski. Reszta to chyba pikus( tak tylko myślę) Nie interesuje mnie mnie sama jakoś muzyki czy cos podobnego. Te menu z 2G I 3G oklepało mi się już. Wiem ze można kupic nowe ale czasmi nie trzeba iść na łatwiznę. Mam nadzieje że ktoś jeszcze właczy się do rozmowy na ten temat
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-07-07, 22:00   

Podstawa jest to ze w a8 de występuje tylko 2g lub 3g w a5 jest 3g plus montowany fabrycznie także to tylko upgrade do wyższej wersji a w a8 ccesz zaszczepić coś czego nigdy tam nie było. Także jest to niewykonalne i nie będzie to działało. Trzeba by szczep robić z czegoś innego i nie pogodzisz tek elektroniki
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Arczer34 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 48
Skąd: UK
Wysłany: 2015-07-07, 22:07   

Dziekuje aro51. coś konkretnego. Jeśli nie da się tego zrobić to zostaje ta łatwiejsza droga I wymiana na z D3 na 4H. Myślę że temat wyczerpany. Dziekuje serdecznie za wszelkie opinie
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-09, 08:24   

Ja widziałem taki "przeszczep" gdzieś na ruskim forum.
Przeszczep był wykonywany z Q7.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.