Autor |
Wiadomość |
quattross
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Sty 2018 Posty: 56 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2018-02-09, 00:04 [D3 preFL ALL
] Brak reakcji na kluczyk
|
|
|
Witam montowałem dzisiaj blokadę odcięcie zapłonu pociągnąłem wszystkie kable znalazłem plus minus i plus po zapłonie sprawdziłem na sucho czy blokada działa oraz wyciągnąłem karte sim z gps dokładanego żeby sprawdzić jakie to urządzenie i dodatkowo je później uruchomić. Sprawdziłem blokadę na sucho przekaźnik załącza i rozłącza jest okej chce szukać obwodu który uniemożliwi uruchomienie auta ale okazuje się że auto już się samo unieruchomiło .
Odłączałem akumulator bo pomyślałem że może jego wina i naładowałem go na full i efekt taki po podłączeniu akumulatora zapala się lampka w bagażniku na dosłownie 3 sekundy i gaśnie .
Stacyjka po włożeniu kluczykanie puszcza blokady kierownicy po przekęceniu kluczyka w prawo brak efektu ale nie idzie wyjać kluczyka trzeba cofnąc w lewo. mmi nie reaguje rowniez na przycisk . od modułu gps idą kable do bezpiecznika nr 40 czyli chyba wlasnie moduł kierownicy o raz przeciety jest czerwono biały gruby kabel jutro chce usunąć gps chyba ze macie inny pomysł co moglo sie wydarzyc |
_________________ A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-02-09, 06:13
|
|
|
Pierwszy błąd to odłączenie akumulatora i naładowanie. Nie ładuje się akumulatora poza autem. Czy po podłączeniu do auta sprawdziłeś jego napięcie? Zachowuje się jakby był padnięty albo miał zwarcie.
Bezpiecznik 40 po stronie kierowcy to sterownik j519 oraz silniki sterowania kolumną kierowniczą góra/dół, przód/tył. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
quattross
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Sty 2018 Posty: 56 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2018-02-09, 10:40
|
|
|
Jak rozpoznać czy stacyjka widzi kluczyk ? Jeśli pasuje grot i fizycznie idzie przekręcić kluczyk a nie widziałby immo to włączył by się zapłon itp tylko by nie odpalił ? gdzie szukać przyzczyny jakie bezpieczniki odpowiadają za blokade kolumny kierownicy i stacyjke. Czytałem o module kessy ale to dotyczy chyba tylko bezprzeodowego kluczyka tak ? |
_________________ A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
quattross
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Sty 2018 Posty: 56 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2018-02-09, 12:57
|
|
|
A czy bezpiecznik nr 40 ma jakiś wpływ na zapłon bo to ten obwód jest odcięty przez moduł gps |
_________________ A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-02-09, 17:20
|
|
|
quattross napisał/a: | Jak rozpoznać czy stacyjka widzi kluczyk ? |
Stacyjka nie rozpoznaje kluczyka w ogóle - to tylko przełącznik.
quattross napisał/a: | Jeśli pasuje grot i fizycznie idzie przekręcić kluczyk a nie widziałby immo to włączył by się zapłon itp tylko by nie odpalił ? |
Nie, zapłon się nie włączy w ogóle.
quattross napisał/a: | Czytałem o module kessy ale to dotyczy chyba tylko bezprzeodowego kluczyka tak ? |
Nie, moduł kessy ma każde D3 bez względu na wersję i wyposażenie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-09, 20:19
|
|
|
FOSS napisał/a: | quattross napisał/a: | Jak rozpoznać czy stacyjka widzi kluczyk ? |
Stacyjka nie rozpoznaje kluczyka w ogóle - to tylko przełącznik.
|
hmmm, sama może i nie rozpoznaje ale czyta i daje znac dalej... przeciez moge sobie
wykodowac kessy i za pomocą stacyjki samochód odpalę (grot nie ma znaczenia)
ale transponder powinien być odczytany inaczej można by odpalić patykiem...
FOSS napisał/a: |
Nie, moduł kessy ma każde D3 bez względu na wersję i wyposażenie. |
formalnie to każde ma moduł zezwolenia na wejście i uruchomienie
a KESSY (które zawiera wczesniej wspomniany moduł tylko w innej wersji)
to już nie każde ma...
Keyless Entry, Start and exit SYstem |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-02-09, 22:14
|
|
|
maciu napisał/a: | hmmm, sama może i nie rozpoznaje ale czyta i daje znac dalej... przeciez moge sobie wykodowac kessy i za pomocą stacyjki samochód odpalę (grot nie ma znaczenia)
ale transponder powinien być odczytany inaczej można by odpalić patykiem... |
A moim zdaniem nic nie czyta.
Jak masz pełne kessy to możesz ją odpiąć na stałe a i tak odpalisz auto z przycisku i pojedziesz. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
quattross
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Sty 2018 Posty: 56 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2018-02-10, 00:43
|
|
|
Moduł obcinał blokadę kierownicy która blokowała dostęp do pozostałych funkcji po skasowaniu komputerem błędu blokady kierownicy wszystko działa pozostalo uruchomić gps bo fajna sprawa 🙂 |
_________________ A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-10, 09:28
|
|
|
FOSS napisał/a: | maciu napisał/a: | hmmm, sama może i nie rozpoznaje ale czyta i daje znac dalej... przeciez moge sobie wykodowac kessy i za pomocą stacyjki samochód odpalę (grot nie ma znaczenia)
ale transponder powinien być odczytany inaczej można by odpalić patykiem... |
A moim zdaniem nic nie czyta.
Jak masz pełne kessy to możesz ją odpiąć na stałe a i tak odpalisz auto z przycisku i pojedziesz. |
mówiłem o wykodowaniu a nie odpięciu... musiałem po takim zabiegu użyć stacyjki
po odpięciu nie powinien nawet się zająknąć bo zezwolenie na uruchomienie jest w J518 który mamy odpięty, nie chce mi się wywalac fotela ale ty przy którejś robocie możesz sprawdzić |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-02-10, 11:34
|
|
|
maciu napisał/a: | mówiłem o wykodowaniu a nie odpięciu... musiałem po takim zabiegu użyć stacyjki
po odpięciu nie powinien nawet się zająknąć bo zezwolenie na uruchomienie jest w J518 który mamy odpięty, nie chce mi się wywalac fotela ale ty przy którejś robocie możesz sprawdzić |
Nie rozumiesz a już napisałem
Stacyjka to tylko przełącznik, podobnie jak przycisk START.
Autoryzacja nie jest przez stacyjkę.
Przyjedź i zrobimy test:
- położysz swój kluczyk w uchwytach na kubki
- mój kluczyk włożymy do stacyjki
- moim zdaniem moim kluczykiem uruchomię twoje auto
Podobny test możemy zrobić z moim autem wkładając do stacyjki klika różnych kluczyków od aut które mam na placu.
Obstawiam, że nawet kluczykiem od Q7 odpalę swoje auto
Zresztą.... zrobię dla ciebie ten test
Jak odepniesz sterownik KESSY, moim zdaniem, nic z autem nie zrobisz, będzie martwe, nawet zamek centralny nie będzie działać więc auto musisz otwierać z kluczyka. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-10, 11:38
|
|
|
FOSS napisał/a: | maciu napisał/a: | mówiłem o wykodowaniu a nie odpięciu... musiałem po takim zabiegu użyć stacyjki
po odpięciu nie powinien nawet się zająknąć bo zezwolenie na uruchomienie jest w J518 który mamy odpięty, nie chce mi się wywalac fotela ale ty przy którejś robocie możesz sprawdzić |
Nie rozumiesz a już napisałem
Stacyjka to tylko przełącznik, podobnie jak przycisk START.
Autoryzacja nie jest przez stacyjkę.
Przyjedź i zrobimy test:
- położysz swój kluczyk w uchwytach na kubki
- mój kluczyk włożymy do stacyjki
- moim zdaniem moim kluczykiem uruchomię twoje auto
Podobny test możemy zrobić z moim autem wkładając do stacyjki klika różnych kluczyków od aut które mam na placu.
Obstawiam, że nawet kluczykiem od Q7 odpalę swoje auto
Zresztą.... zrobię dla ciebie ten test
Jak odepniesz sterownik KESSY, moim zdaniem, nic z autem nie zrobisz, będzie martwe, nawet zamek centralny nie będzie działać więc auto musisz otwierać z kluczyka. |
to ty nie rozumiesz... to wszystko się zgadza (napisałeś to samo co ja) dopóki masz kessy...
a jak sobie wykodujesz albo go nie masz stacyjka nadal przyjmie mechanicznie dowolny kluczyk ale juz nie odpalisz musi wtedy być właściwy czytany własnie przez stacyjkę |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-02-10, 12:00
|
|
|
maciu napisał/a: | to ty nie rozumiesz... to wszystko się zgadza (napisałeś to samo co ja) dopóki masz kessy...
a jak sobie wykodujesz albo go nie masz stacyjka nadal przyjmie mechanicznie dowolny kluczyk ale juz nie odpalisz musi wtedy być właściwy czytany własnie przez stacyjkę |
A ja jednak twierdzę, że to ty nie rozumiesz
maciu, sprawdź.
stacyjka 3D0905865H
Jest tylko jeden numer do wszystkich aut nie zależnie od tego czy to ma pełną kessy czy nie.
A jak zauważysz to numer części jest od Phaetona bo on ma identyczną stacyjkę.
Co więcej, tą samą stacyjkę posiada również Touareg.
W każdym z tych aut jest tylko jeden model stacyjki niezależnie od wersji systemu Kessy i nie ma żadnej informacji o jakimś sofcie w niej i wersji.
Czy to nie dziwne? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-10, 14:09
|
|
|
może i dziwne, ale jak się chwilę zastanowić to jednak nie
zapytaj się - jak w takim razie następuje odczyt z kluczyka w aucie bez kessy?
odpalisz wtedy takie auto "śrubokrętem" - nie
E415 jest opisany że zawiera pętlę do odczytu immo, jeżeli masz dodatkowo kessy
to dopóki działa z niej nie korzystasz i tyle |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|