Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Problem z poziomami zawieszenia  
Autor Wiadomość
dawid15 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 24
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-04-18, 19:04   [D3 preFL ALL ] Problem z poziomami zawieszenia

Witam, od kilkunastu dni posiadam A8 D3 z 2003r, trochę poczytałem i zdecydowałem się na samodzielne spolszczenie mojego MMI 2G. Sama operacja przebiegła bez problemów, kilka funkcji mi poznikało ale włączyłem je VCDS'em.
Niestety dzisiaj zauważyłem, że pomimo tego że na wyświetlaczu mam wszystkie 4 opcje ustawień zawieszenia to auto w ogóle nie reaguje na opcję KOMFORT tzn fizycznie auto ma tylko dwa poziomy - PODNIESIONY i DYNAMICZNY. Widziałem, że idzie przez kabel zmieniać wysokość całego zawieszenia ale czy można jakoś "włączyć" poziom KOMFORT, A może jest na to jakieś inne rozwiązanie? Ostatecznie gdy będzie to konieczne zrobie update MMI do anglojęzycznej wersji 5570, mam nadzieje że to pomoże.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam :)
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2015-04-18, 19:31   

Wydaje mi się że poziom komfort i automat są tą samą wysokością zawieszenia tylko inne są ustawienia twardości oraz auto - obniżania auta powyżej danej prędkości (Automatic) , tylko tryby Lift oraz dynamic zmieniają wysokość pojazdu.
 
 
dawid15 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 24
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-04-18, 19:40   

teraz mnie już zakręciłeś:) ale na 99,9% wydaje mi się, że miedzy liftem, comfortem a dynamic były wcześniej różnice wysokości. Dodam, że na poziom automatyczny też nic nie reaguje tak samo jak na comfort czy to w dół z liftu czy w góre z dynamic.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-04-18, 20:12   

Zawieszenie sport czy bez sport?

Napis na wyswietlaczu air suspension - sport lub bez napisu sport

Jesli sport to normalne zjawisko
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
dawid15 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 24
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-04-18, 20:57   

Teraz po spolszczeniu jest dluga nazwa i widze dokladnie "zawieszenie pneumatycz...", ale kojarze ze wczesniej bylo air suspension - sport. Mowisz że to normalne, sam już nie wiem jak było, ale ciągle mi coś mówi że były jednak byly 3 poziomy. Czy ktos może, potwierdzić że w zawieszeniu sport są tylko te dwa poziomy pomimo ze na mmi są wszystkie 4 opcje? ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-18, 21:18   

Wywal to spolszczenie bo osiwiejesz. Jak wywalisz zniknie ci wiekszośc problemów obecnych i przyszłych. Sprawdzone.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-18, 22:15   

Nie No ja juz dawno na spolszczylem u siebie MMI i nigdy błędów nie było 😉jeżeli masz zawieszenie sport to miedzy dynamic i komfort nic sie nie zmienia w wysokości jedynie twardość 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
dawid15 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 24
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-04-18, 22:33   

Więc widocznie tak musi być:)
I jeszcze jedno krótkie pytanie na koniec które mi się teraz nasunęło czy wysokość w zawieszeniu sport i w fabryczym s8 się różni czy jest taka sama?:)
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2015-04-18, 22:40   

Podwozie standardowe:

Następujące programy mogą być wybierane ręcznie lub automatycznie:

Tryb „automatic“:
Jest to podstawowy poziom zawieszenia, mający na celu zapewnienie komfortu jazdy i dostosowanie odpowiedniej charakterystyki tłumienia. Powyżej prędkości 120 km/h następuje po 30 sekundach obniżenie o 25 mm („Obniżenie na autostradzie“). To obniżone położenie nadwozia powoduje poprawienie aerodynamiki i zmniejszenie zużycie paliwa.

Tryb „comfort“:
Wysokość samochodu jest taka, jak w trybie „automatic“, słabsze jest jednak tłumienie niż w trybie „automatic“ w dolnym zakresie prędkości, połączone z dalszym zwiększeniem komfortu jazdy w stosunku do trybu „automatic“.
Nie następuje automatyczne obniżenie w czasie jazdy na autostradzie.

Tryb „dynamic“:
Samochód jest obniżony w stosunku do trybu „automatic“ o 20 mm. Automatycznie zostaje nastawiona charakterystyka tłumienia o sportowym charakterze. Od prędkości 120 km/h następuje po 30 sekundach dalsze obniżenie o 5 mm („Obniżenie na autostradzie“).

Tryb „lift“:
Samochód jest podniesiony o 25 mm w stosunku do trybu „automatic“, dopasowanie takie przeznaczone jest do warunków jazdy komfortowej jak w trybie „automatic“.

Podwozie sportowe:


Tryb „automatic“:
Podstawowy poziom zawieszenia samochodu odpowiada trybowi „dynamic“ podwozia standardowego, a zorientowane na sportową jazdę dopasowanie posiada odpowiednio dostosowywaną charakterystyką tłumienia (dopasowanie bardziej komfortowe niż w trybie „dynamic“). Od 120 km/h następuje po 30 sekundach dalsze obniżenie o 5 mm („Obniżenie na autostradzie“).

Tryb „dynamic“:
Poziom zawieszenia samochodu jak tryb „automatic“ podwozia sportowego,
dopasowanie sportowe, twarde z odpowiednio dopasowaną charakterystyką amortyzatorów.
Powyżej prędkości 120 km/h następuje po 30 sekundach obniżenie o 5 mm („Obniżenie na autostradzie“).

Tryb „comfort“:
Poziom samochodu jak w trybie „automatic“podwozia sportowego, jednak niższe jest tłumienie niż w trybie „automatic“ w dolnym zakresie prędkości. Nie następuje automatyczne obniżenie w czasie jazdy na autostradzie.

Tryb „lift“:
Samochód jest podniesiony o 25 mm w stosunku do trybu „automatic“, dopasowanie zorientowane jest na tryb sportowy.

Dane z Audi ssp 292
 
 
dawid15 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 24
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-04-18, 23:54   

Wszystko jasne, dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.