Autor |
Wiadomość |
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2013-07-15, 16:22
|
|
|
Dzięki FOSS znów człowiek się czegoś nauczył. |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-03-04, 10:08
|
|
|
Mam pytanie odnośnie spryskiwaczy,czy będą pasowały z małego grilla oraz czy kratki i halogeny również podejdą do zderzaka a8 duży grill przedlift-okrągły halogen? Listwy maskujące zderzaka też są krótsze no i gdzie w takim razie jest uchwyt do holowania? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-07, 21:20 Re: Zmiana przodu na "duży grill"
|
|
|
Polecam rowniez AZ servis Gdansk
możesz cos więcej o nich napisać?
serwisujesz tam auto czy pomogli w pomysle zmiany grilla?
jestem z trójmiasta i po zakupie a8 szukam rzetelnego,fachowego i z normalnymi cenami warsztatu kumajacy temat vag... |
_________________
|
|
|
|
|
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-04-02, 07:53
|
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie chociaż na poprzednie nie było odpowiedzi ale sam doszedłem ,że jest potrzebne wzmocnienie montowane do belki ponieważ zaczep holowania jest w kratce halogenu.Interesuje mnie jednak to czy ślizgi zderzaka są takie same i nie trzeba ich wymieniać? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danzel13
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: a8
Wiek: 34 Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 16 Skąd: Gdańsk/Wejherowo
|
Wysłany: 2016-03-23, 22:43
|
|
|
Jakie koszty całej operacji ? |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-03-26, 11:51
|
|
|
allegro + kalkulator
Na szybko :
-zderzak kpl 2000-3000zł
-maska 2000-3000zł
-lampy moga byc UK i przekaładasz same szkła 2000zł
-mocowanie pod hak 200zł
-lakierowanie 2 elementy 1000zł
-spasowanie 500zł
Koszt uproszczony łączny 8-10tys żeby było ładnie zrobione oczywiście da sie taniej kupując uszkodzony zderzak lub maske i do tego pekniete lampy. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-26, 12:49
|
|
|
raftor napisał/a: | -lampy moga byc UK i przekaładasz same szkła 2000zł |
Szkła to kwestia homologacji a odwrotny kąt świecenia się zmienia jak w D2 na symetryczny?? |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-26, 14:06
|
|
|
mario-975 napisał/a: | Mam pytanie odnośnie spryskiwaczy,czy będą pasowały z małego grilla oraz czy kratki i halogeny również podejdą do zderzaka a8 duży grill przedlift-okrągły halogen? Listwy maskujące zderzaka też są krótsze no i gdzie w takim razie jest uchwyt do holowania? |
Spryski pasuja -zaslepki NIE
listwy zderzaka NIE
kratki zderzaka NIE
halo okrągle zostaja jezeli do duzej mordy zakladasz okragle halo jezeli prostokatne to NIE
Jezli kupujesz zderzak musisz zwracac uwage pod jakie halo jest
pamietaj aby grill kupic kompletny czyli z nakladka na tablice bo ta jest droga i to mocno i pamietaj zeby zderzak mial wsyskie zaczepy na czujniki , czujniki pasuja z pre fl jezeli chodzi o ich montaz to wiazka jest ciut krótsza ale da sie to ogarnąć
Maska oczywiscie inna ale samo otwarcie maski moze zostac stare
podpinka maski podejdzie stara ale nie na wszystki e spinki
lampy i tu masz pare opcji
jezeli nie masz pelnego wyposazenia lamp czyli nie masz w12 dziennych doswietlenia zakretów czy tam banki h7
to bierzesz taka samą i zakladasz
jezeli chcesz miec wiecej to zmieniasz moduly na lampie i kodujesz do tego wtyczki i pinologia
naprosciej to zostawic to co masz i odkleic szkla stare i zalozyc nowe
maski do starych nie zalozysz bo inne wyciecie lamp w szklach
szkla sa takie same czy uk czy eu róznica w sumie jest tylko w przeslonie bixa ktora mozesz przestawic luz zalozyc i to wsio
dodatkowo co do zderzaka do mocowania to musisz pamietaxc o zrzuceniu belki i wrzuceniu ucha holowniczego bo stare NIE PASUJE
zeby wszystko bylo extra powinienes zmienic pas przedni ale nie musisz
nadkola i oslona silnika pasuja wiec zmieniac nie trzeba
dodatkowo jak rozkleic lampy najszybciej najlatwiej by nie uszkodzić:
w swoich lampach bierzesz dremel i odcinasz pol centa przed obudowa czarna jedziesz po szkle na okolo
w nowych lampach jedziesz dremlem za zgrubieniem czarnym na lampie i tniesz na okolo
pozniej podgrzewasz i zdejmujesz z nowych i starych niepotrzebne kawalki za pomoca opalarki i kombinerek
tak sie robi najszybciej i najprosciej i nic nie polamiesz
jezeli chcesz halo zalozyc prostokątne to po drugim lifcie bo kostki prostokatnych po pierwszym są inne a po drugim takie same ale to juz smieszny klopot
jakbys mial jakies dodatkowe pytania to pw
maska naprawiana i zderzak naprawiany bedzie klopotem przy wycenie ac wrazie szkody i wyplata bedzie mniejsza o czym pewnie koledzy zapomnieli wspomnieć |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-03-27, 17:30
|
|
|
Apophis napisał/a: | Szkła to kwestia homologacji a odwrotny kąt świecenia się zmienia jak w D2 na symetryczny?? |
No wiadome homologacja jest wybita na szkle ale mało kto to sprawdza a kierunek padania promienia światła jest zależny od bebechów w środku lampy prawda? Dodatkowo przy tej operacji grzechem jest nie wysłac lamp na przeróbke pod LEDy ala W12 s8 bo lampy i tak trzeba rozklejac albo modzic kostki |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-27, 18:27
|
|
|
sama wymiana szkiel nie wymaga wysylania nigdzie lamp jest prosta jak drut i nie wymagajaca specjalnych narzedzi po za opalarka i kombinerkami
jezeli wkladasz led to wtedy musisz zmieniac moduly aby to dzilalalo poprawnie
ja nie czuje grzechu przy wymianie szkiel i nie zapodaniu ledów które i tak duuuuu nie urywaja i itak lampy homologacji nie maja .... bo ta przeróbka nie jest legalna
sklejajac na klej do lamp nowe klosze masz mozliwosc zawsze o 100 % latwiejszego demontazu szkiel i wrzucenia ledów ale moim zdaniem z d4 dopasowanie mialoby wiekszy sens i efekt retrofit niz z w12
wrzucenie ledów z a6c6 jest natomiast wedlug mnie upodabnianiem do tego modelu i zupelnym nieporozumieniem |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-27, 18:37
|
|
|
dracus6662, W D3 DRL LED były legalnie więc zmień sobie oznaczenia na lampie na te z nowszej wersji i nikt nie bedzie szukał problemu a ty bedziesz miał czy to wersje S8 czy D4 legalnie.
Ja tez mam "zalegalizowane" lampy i tyle w temacie |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-27, 18:43
|
|
|
jezeli kupujesz lampy s8 lub w12 to nie masz co zmieniac
jezeli kupujesz lampy fl bez led to i tak nie ma sensu kupywac dodatkowo szkiel od wersji drl
malo tego jezeli masz szklo z czescia ryflowana to to stanowi klopot jezeli masz szklo gladkie to klopot znika ma to sie rowniez do montazu bixa i tp soczewek na ryflu
oznaczen nie da sie zmienic mozna zmienic szkla które praktycznie sa w cenie lamp s8/w12 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-27, 19:04
|
|
|
oznaczenia da sie dodać dyskretnymi naklejkami jest tego troche i dla spokoju duszy doagnosty/policjatna wystarczy. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-27, 19:08
|
|
|
od wewnątrz???
Maciek próbowałeś klosz lampy dotknąć?
bo moje akurat sa bardzo cieple i tak a naklejka poprostu splynie niestety raczej |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-27, 19:18
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | sama wymiana szkiel nie wymaga wysylania nigdzie lamp jest prosta jak drut i nie wymagajaca specjalnych narzedzi po za opalarka i kombinerkami |
Oryginalnie klejone opalarką?.... szczerze wątpię
chociaż patrząc na różne twoje działania z autem to widzę, że przekraczasz wszelkie granice napraw warsztatowych
dracus6662 napisał/a: | jezeli wkladasz led to wtedy musisz zmieniac moduly aby to dzilalalo poprawnie |
Tylko wtedy kiedy wkładasz oryginalne LED'y które były w D3.
Jeżeli natomiast robisz lampy tak jak ja mam to zrobione i kilkanaście innych aut to nie musisz nic robić, żadnych dodatkowych przeróbek, żadnych dodatkowych sterowników - wysyłasz lampy, odbierasz lampy, zakładasz na auto, podłączasz pod tą samą fabryczną wtyczkę i już działa
dracus6662 napisał/a: | ja nie czuje grzechu przy wymianie szkiel i nie zapodaniu ledów które i tak duuuuu nie urywaja i itak lampy homologacji nie maja .... bo ta przeróbka nie jest legalna
sklejajac na klej do lamp nowe klosze masz mozliwosc zawsze o 100 % latwiejszego demontazu szkiel i wrzucenia ledów ale moim zdaniem z d4 dopasowanie mialoby wiekszy sens i efekt retrofit niz z w12 |
Hehehe, poszedłeś po bandzie....
retrofit na oryginalne W12 doopy nie urywa ale wkładanie środka z D4 już tak?...
A widziałeś na żywo te lampy D3 ze środkami z D4?....
Przecież było nawet jakieś ogłoszenie z takim autem....
przejrzyj zdjęcia z tego ogłoszenia i zobacz jak to wygląda z bliska
Bo moje lampy, jeszcze jak były srebrne w środku, oglądali ludzie z ASO i nawet się nie połapali, że to nie jest oryginał
dracus6662 napisał/a: | wrzucenie ledów z a6c6 jest natomiast wedlug mnie upodabnianiem do tego modelu i zupelnym nieporozumieniem |
Tu to się zgadzam.... wkładanie pasków z C6 słabo wygląda
dracus6662 napisał/a: | naprosciej to zostawic to co masz i odkleic szkla stare i zalozyc nowe
dodatkowo jak rozkleic lampy najszybciej najlatwiej by nie uszkodzić:
w swoich lampach bierzesz dremel i odcinasz pol centa przed obudowa czarna jedziesz po szkle na okolo
w nowych lampach jedziesz dremlem za zgrubieniem czarnym na lampie i tniesz na okolo
pozniej podgrzewasz i zdejmujesz z nowych i starych niepotrzebne kawalki za pomoca opalarki i kombinerek
tak sie robi najszybciej i najprosciej i nic nie polamiesz |
Nie załamuj mnie.... co to ma wspólnego z rozklejaniem?....
I że niby nic nie niszczysz??
Przecież jak wół piszesz, że z 2 kompletów lamp robisz tylko jeden sprawny komplet bo jedne lampy tniesz dremelem po szybach a drugie tniesz po części tylnej.
To jest drut!!....
Tak robią "specjaliści" którzy nie potrafią rozebrać tych lamp profesjonalnie, bez ich uszkodzenia.
Różnica pomiędzy przeróbką którą ty proponujesz a którą proponuje raftor jest taka, że raftor poleca wysłać lampy to rozklejenia i regeneracji i przy okazji do wsadzenia ledów i te lampy jak mu zrobią to będzie żyleta (wszystko wyczyszczone, napawane nowe odbłuśniki, lampy rozklejane a nie cięte, ledy do złudzenia przypominające oryginały i nie wymagające żadnych przeróbek elektrycznych).... a ty proponujesz cięcie dwóch kompletów lamp i z tego składanie tylko jednego kompletu (już kasa w plecy) i do tego wstawianie LED'ów z D4 które nijak się mają do jakiejkolwiek wersji D3 i jeszcze pewnikiem nie ruszą bez motania w elektryce.
to żeś mnie zaskoczył |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|