|
Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-27, 19:26
|
|
|
no niestety to nie wiesz o ktore ledy chodzi , nie mam namysli full led
przepis jest najprostrzy na wymiane szkiel i bezkosztowy |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-27, 20:22
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | przepis jest najprostrzy na wymiane szkiel i bezkosztowy |
Ale jak to bezkosztowy?.... przecież żeby to zrobić musisz mieć dwa komplety lamp i oba komplety niszczysz składając z nich tylko jeden... więc koszty są |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-27, 20:41
|
|
|
Tak dla jasnosci i rozwiania wątpliwości:
cięcie po starym szkle - tracimy stare szklo naszej starej lampy
ciecie po obudowie nowej lampy aby odzyskać klosz co tracimy?
otóz przeważnie uszkodzoną obudowę lampy bez przetwornic silniczków zarnikow i w dodatku wersla angielska co tracimy hymmm nawet jezeli mamy ladniejsze w klady w nowych lampach to ich nie uszkodzimy ...
kupuje sie graty na częsci wiec gdzie tu zal/// polamane uchwyty czesto bez klapek i obudowy popekane bynajmniej ja tak szukalem aby koszta minimalizowac
lampa pre fl to ceny slabe nie duże mozna wyrwac lampe za 200-300 nieuzbrojoną ... za rozklejenie wezma o wiele wiecej ....
przy pomocy opalarki spokojnie da sie je ogarnąć
czemu samemu ? bo taniej jest i pomija sie koszt robocizny
nie mówie że to jest robota super profesjonalna ale pomoze oszczędzić parę ładnych setek gdzie przy nakladzie finanasowym przy zmianie przodu sa naprawne wysokie
regeneracje soczewek hmm skoro mam drugie lampy to z nich soczewki wysylam do regeneracji i tez oszczedzam bo kiedys pytalem to powiedzieli :
jezeli mam bez lampy soczewki to maja gotowe i odsylaja juz gotowe w sumie odreki
jezeli są w lampie dochodzi koszt demontażu soczewki co oznacza kolejny koszt
oraz pozbycie sie lamp i wydluzony czas
jezeli ide na bogato to biore lampy s8 /w12 i nie kombinuje ze szklami i homologacja i daje do regeneracji soczewki dla spokoju i to wsio jezeli oszczedniej to robi sie jak wyzej
niestety nie należe do milionerów i mnie nie bylo stać na w12 /s8 lampy wiec robilem jak pisalem wyżej
co do klejenia i rozklejienia to pewne jest ze o wiele latwiej /nieporównywalnie rozkleja sie lampy klejone klejem do lamp taki czarny nie pamietam nazwy ... bo musialem raz rozklejac bo kleju dalem za duzo i wyszedł ciut ponad rowek
nie jest to prosta sprawa ale mozna takim sposobem oszczedzic na listwy ozdobne do zderzaka fl i grill
według mnie jest to pewien zysk raczej niż strata
halo /dzienne jakie masz to są napewno fajne i takie dostepne po okolo 2 setki /3 setki komplet reszta rezanie
ale chce zalozyc ledy z d4 pierwszego wypustu ale nie cale srodki |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-27, 21:57
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Tak dla jasnosci i rozwiania wątpliwości:
cięcie po starym szkle - tracimy stare szklo naszej starej lampy
ciecie po obudowie nowej lampy aby odzyskać klosz co tracimy? | Temat w którym dyskutujemy traktuje o wymianie przodu z pre-lift na po-lift.... i co śmieszniejsze nawet nie bardzo w wyniku naprawy powypadkowej ale właściwie bardziej z kaprysu i chęci posiadania po-lifta..... więc....
do przeróbki ze starych lamp potrzebujemy tylną obudowę.... a z nowych przedni klosz.... wg. mnie niszczenie starych lamp jest pewnym "kosztem" a kupienie niekompletnych po-liftowych ze zniszczonymi mocowaniami wcale nie jest takie proste.... ale każdy robi jak mu się podoba
dracus6662 napisał/a: | otóz przeważnie uszkodzoną obudowę lampy bez przetwornic silniczków zarnikow i w dodatku wersla angielska co tracimy hymmm nawet jezeli mamy ladniejsze w klady w nowych lampach to ich nie uszkodzimy ... | Nie wiem czemu niby lampy mają "przeważnie uszkodzoną obudowę"
dracus6662 napisał/a: | kupuje sie graty na częsci wiec gdzie tu zal/// polamane uchwyty czesto bez klapek i obudowy popekane bynajmniej ja tak szukalem aby koszta minimalizowac
lampa pre fl to ceny slabe nie duże mozna wyrwac lampe za 200-300 nieuzbrojoną ... za rozklejenie wezma o wiele wiecej .... | Ale po co kupować lampę pre-FL?.... przecież kupić musisz po-FL żeby z niej wyciąć szkło.... a jak szkło ma być w dobrym stanie to lampa raczej nie może być szrotem...... ale co ja tam wiem, ja takich nie kupowałem.
dracus6662 napisał/a: | przy pomocy opalarki spokojnie da sie je ogarnąć | No jak już są pocięte to na pewno zdecydowanie łatwiej. [/quote]
dracus6662 napisał/a: | czemu samemu ? bo taniej jest i pomija sie koszt robocizny
nie mówie że to jest robota super profesjonalna ale pomoze oszczędzić parę ładnych setek gdzie przy nakladzie finanasowym przy zmianie przodu sa naprawne wysokie | No taniej na pewno..... ale jeżeli decydujemy się na zmianę przodu z kaprysu, z chęci posiadania po-lifta to czy nie zależy nam właśnie na tym aby było to zrobione dobrze, profesjonalnie??
dracus6662 napisał/a: | jezeli ide na bogato to biore lampy s8 /w12 i nie kombinuje ze szklami i homologacja i daje do regeneracji soczewki dla spokoju i to wsio jezeli oszczedniej to robi sie jak wyzej | Noi tu jest właśnie ta drobna różnica..... bo całkiem na bogato to rzeczywiście lampy z fabrycznymi LED'ami ale w przypadku przed-lifta i części po-liftów założenie takich lamp wymusza również zmianę sterownika elektryki, modułów sterujących oraz dłubania wiązki oraz kostek reflektorów. Noi jeżeli chcemy zregenerować soczewkę to w dalszym ciągu czeka nas oddanie lamp do rozklejenia i regeneracji a skoro tak to można trochę jednak uprościć tą drogę "na bogato" i kupić lampy bez fabrycznych LED'ów, wysłać lampy do regeneracji i jednocześnie zamówić w tym również moduły świateł dziennych LED i tak zrobione lampy bez żadnego dłubania w elektryce podłączyć do swojej przed-liftowej wiązki elektrycznej
dracus6662 napisał/a: | co do klejenia i rozklejienia to pewne jest ze o wiele latwiej /nieporównywalnie rozkleja sie lampy klejone klejem do lamp taki czarny nie pamietam nazwy ... bo musialem raz rozklejac bo kleju dalem za duzo i wyszedł ciut ponad rowek | Oczywiście, rozklejałem takie lampy klejone tym czarnym klejem.
Ale fabrycznych nie rozklejałem i rzadko która firma wkładająca LED'y potrafi to tak po prostu rozkleić.
dracus6662 napisał/a: | halo /dzienne jakie masz to są napewno fajne i takie dostepne po okolo 2 setki /3 setki komplet reszta rezanie | O ile dobrze się orientuję to takiego modułu LED jak ja mam w swoich lampach nie kupisz nigdzie oddzielnie.... bo Artur sam to składa i niektóre elementy sam zamawia pod te lampy
dracus6662 napisał/a: | ale chce zalozyc ledy z d4 pierwszego wypustu ale nie cale srodki | No ciekwe jak to wyjdzie, ciekawe |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-28, 06:47
|
|
|
lampy w niższym przedziale cenowym w super stanie ???
to po jaki czort cos rozklejac?
kazdy chcac nie wywalać paru/paru nastu stówek na cos co mozna zrobić samemu bez wiekszego problemu przemysli 2x
jezeli soczewke sam wydostaję mam o wiele tańsza regeneracje i mało tego :
DA SIE TO ZROBIĆ BEZ ROZKLEJANIA LAMPY
tu oszczednośc jest i w czasie i w kasie
jezeli kupuje uszkodzone lampy i z nich chce klosze tylko to :
jezeli sam to zrobie to:
stracę jedynie stary klosz i uszkodzona obudowę po fl a bebech ostaja się
i coz ja strace tak drogiego?
szklo pre fl?
uszkodzona obudowę fl która i tak jest na na strate?
przeklejenie szkiel /rozklejenie i klejenie
to kolejny czas wysylki , oraz koszt robocizny tutaj tez oszczedzam
któz zrobi lepiej wlasne autko jezeli nie wlasciciel który ma do tego najwiecej serca
ledy które masz zalożone u siebie ładnie sie prezentuja lecz czy są specjalnie produkowane do a8??
szczerzę w to wątpię
żeby produkował specjalnie drl do A8 koszt homologacji takiego drl przerósł by podaż
drl moga byc kształtem podobne lub zblizone do w12 /s8 ale wnetrze jest inne
robota oczywiście moze byc dopisana jako made i home
jezeli się powiedzie projekt z d4 drl oczywiscie z Wasza pomoca moze byc całkiem niezły efekt nizszy koszt , na ori podzespolach i ewidentnie odmlodzony wyglad
ale tu juz temat ucieka ...
co do skladania rozklejania lamp mam to z wlasnego doswiadczenia tak jak caly lift auta krok po kroku jezdzilem do kolegi z forum osobiscie i konsultowalem z nim to co on tez sam robił
to tego cala masa telefonów i pytań zeby to bylo wszystko co trzeba
poza lakierowaniem
i powiem tak jezeli ktos chce to zrobic samemu bez nikogo to tylko checi i 5/9 tysi w kieszeni
bo :
maske zmienisz sam
zamek maski pasuje
podpinke w masce zmienisz sam
demontaż zderzaka zaden klopot
halogeny są te same jezeli okrągłe
to nic nie zmienia sie
kratki sa inne
listwy nowe zderzaka
ucho belki sam wymienisz
nadkola pasuja
hokeje pasuja
oslona silnika pasuje
pas przedni pasuje, mozna przelozyc dla super dziela ale trzeba naklejke dorabiac bo starej raczej nie udzyskasz ale stary pas nie przeszkadza
stare blotniki mogą jak najbardziej zostac
jedynie docinasz takie prostokacziki od wewnetrznej strony tego nie widac bo pod nadkolem sie kryje
wiec czy tu nie nazbiera sie oszczednosc kilku tysi ???
jezeli kolega chce to moge mu pomóc przez tel za free co ma odkrecic i gdzie
to tak po krótce bo robiłem to samemu krok po kroku a jezeli kolega ma talent do malowania to sam pomaluje zderzak i maske i jeszcze taniej ale tylko profesjonalnym sprzetem trzeba umiec
tak na marginesie jaki jest koszt wstawienia ledów takich jak ty masz Foss do lamp fl?
bo jezeli koszt calkowity wyjdzie w granicy 1200 pln to szczerze podziekować bo kupujac cale lampy zeby nie tracic kasy i drutowania bo to jest niestety dosztukowanie dodatkowych ledow dolozyc sume popweidzmy 1200pln i ...
mnie lampy kosztowaly 2500 dokladajac 1200 suma 3700 moze bardzo przyblizyc nas do kosztów ori lamp w12/s8
bez druta ale nie znam ceny dostawiania /wstawiania twoich ledow
tu koszt jednej ori kompletnej w12
http://allegro.pl/audi-a8...5266638553.html
cena 2250 i szczerze na co dlubac ...
a tu komplet
http://allegro.pl/audi-a8...6055934118.html
po za allegro pusci pewnie o wiele taniej wiec szczerze jako kaprys albo samemu po taniosci albo ori i wtedy jest zgodnie ze sztuka
bo roznica bedzie naprawde kilku stówek na co mozna pozwolic sobie samemu skladajac i to z nawiazka na malowanie sie ostanie
tylko poprosze o cene wkladanych ledow
pozdrawiam |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-28, 11:41
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | któz zrobi lepiej wlasne autko jezeli nie wlasciciel który ma do tego najwiecej serca | A moim zdaniem serce nie wystarczy do wykonania czegoś najlepiej. I wiem to nawet po sobie samym.... bo miłośnikiem motoryzacji jestem od małego ale jakieś 10 lat temu nie robiłem przy swoim aucie prawie nic.... i to nie z braku czasu.
dracus6662 napisał/a: | ledy które masz zalożone u siebie ładnie sie prezentuja lecz czy są specjalnie produkowane do a8??
szczerzę w to wątpię
żeby produkował specjalnie drl do A8 koszt homologacji takiego drl przerósł by podaż | Oczywiście, że nie ma na to homologacji ale.... jak zrobisz swoje z D4 to będziesz miał homologację??
Z tego co wiem te LED'y u mnie są jednak wysokiej jakości i spełniają swoją rolę.
I żeby była jasność..... nie mam żadnego interesu w tym aby kogoś do tego namawiać - to nie mój biznes i nie mam z tego ani złotówki.
Reklamuję to bo uważam, że jest zrobione naprawdę bardzo dobrze i to tylko tyle i aż tyle.
dracus6662 napisał/a: | co do skladania rozklejania lamp mam to z wlasnego doswiadczenia tak jak caly lift auta krok po kroku jezdzilem do kolegi z forum osobiscie i konsultowalem z nim to co on tez sam robił
to tego cala masa telefonów i pytań zeby to bylo wszystko co trzeba | A myślałem, że to jest takie dziecinnie proste.... rach ciach ciach i już zrobione....
dracus6662 napisał/a: | ... i powiem tak jezeli ktos chce to zrobic samemu bez nikogo to tylko checi i 5/9 tysi w kieszeni | ŁoŁ.... 5-9 tysiaków oszczędności na zrobieniu po-lifta??..... 9.000pln????
Nie wiem skąd bierzesz te kwoty ale obiektywne to raczej nie jest
dracus6662 napisał/a: | ... to tak po krótce bo robiłem to samemu krok po kroku a jezeli kolega ma talent do malowania to sam pomaluje zderzak i maske i jeszcze taniej ale tylko profesjonalnym sprzetem trzeba umiec | I jeszcze ten "talent do malowania"..... no ileż osób tu na forum ma talent do malowania?
Lakierowałeś coś kiedyś samemu?... ja chyba tylko czujniki parktronika bo to na tyle mały element, że nie widać mojego talentu
Oj Daniel..... nie wiem czemu strasznie uparłeś się, że wszystko można zrobić i tanio i szybko i dobrze.
Jest tu kilka osób na forum które tak jak ty od czasu do czasu wręcz na siłę próbują udowodnić, że tak się da i potem powstają takie wpisy:
- zdjęcie przodu w D3?.... "pffff, robiłem to tyle razy... 10minut"
- wymiana oleju w D3?.... "pffff, 10minut"
- naprawa chłodniczki oleju D2/D3?... "pffff, godzina"
- wymiana nagrzewnic w D3?... "pffff, godzina"
- wymiana rozrządu D2/D3 4.2V8?.... "pffff, 3 godziny z przerwami na fajka"
- wymiana zespołu pompki obiegowej i elektrozaworów klimatyzacji w D2 bez zdejmowania serwo?.... "pffff, bez problemu"
- wyjęcie lamp przednich w D3 FL bez ruszania przodu?.... "pffff, bez problemu"
A czy nie można od razu rzetelnie napisać wszystkiego?....
tak jak z tymi przednimi reflektorami gdzie dopiero kilka postów niżej opisałeś, że zderzak przedni trzeba luzować i naginać a z lampy trzeba odkręcać mocowania i że jest z tym sporo zabawy....???
A potem ktoś pojedzie do jakiegoś warsztatu i będzie się kłócił, że da się to zrobić bez ściągania przedniego zderzaka.
A chciałbyś aby w warsztacie gdzie płacisz za usługę mechanik z twojego auta wyjmował twoim sposobem przednie lampy?... bo ja bym nie chciał.... i dlatego ja nikomu twoim sposobem tego nie robiłem i robić nie będę
Spróbuj czasem spojrzeć na jakiś problem również z innej perspektywy....
Po pierwsze...
Dla wielu osób brak odpowiedniej wiedzy, miejsca "warsztatowego" czy narzędzi jest wystarczającym powodem do tego aby wielu rzeczy nie robić samemu.
Po drugie...
W wielu przypadkach ten skrupulatnie przez ciebie wyliczony czas to mrzonki bo wiele osób nie ma czasu na siedzenie przy swoim aucie bo jest praca, rodzina, dom, itd. itp. i nagle coś co można było zrobić w tydzień trwa u nich 2 miesiące.
Po trzecie...
Są ludzie których czas kosztuje więcej niż oddanie auta do warsztatu więc i dla nich dłubanie godzinami przy własnym aucie to nie oszczędność tylko strata.
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-28, 12:10
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | tak na marginesie jaki jest koszt wstawienia ledów takich jak ty masz Foss do lamp fl?
bo jezeli koszt calkowity wyjdzie w granicy 1200 pln to szczerze podziekować bo kupujac cale lampy zeby nie tracic kasy i drutowania bo to jest niestety dosztukowanie dodatkowych ledow dolozyc sume popweidzmy 1200pln i ...
mnie lampy kosztowaly 2500 dokladajac 1200 suma 3700 moze bardzo przyblizyc nas do kosztów ori lamp w12/s8
bez druta ale nie znam ceny dostawiania /wstawiania twoich ledow
tu koszt jednej ori kompletnej w12
http://allegro.pl/audi-a8...5266638553.html
cena 2250 i szczerze na co dlubac ...
a tu komplet
http://allegro.pl/audi-a8...6055934118.html
po za allegro pusci pewnie o wiele taniej wiec szczerze jako kaprys albo samemu po taniosci albo ori i wtedy jest zgodnie ze sztuka
bo roznica bedzie naprawde kilku stówek na co mozna pozwolic sobie samemu skladajac i to z nawiazka na malowanie sie ostanie
tylko poprosze o cene wkladanych ledow |
Nie wiem ile kosztują te LED'y - przecież ja tego nie robię.
Na allegro była kiedyś aukcja, trzeba poszukać.
Zresztą w aukcji nie było nigdy samych LED'ów a była kompletna regeneracja lampy + LED'y.
Takie lampy jak u mnie kompletnie odnowione, z LED'ami i na czarno to chyba 1800pln
A teraz trochę takiej małej manipulacji... tak jak ty to robisz
Tu lampa po-lift:
http://allegro.pl/lampa-p...6072570312.html
"po za allegro pusci pewnie o wiele taniej" więc jak rozumiem za 1500pln komplet poza allegro idzie kupić bez problemu
Do tego regeneracja + LED'y u Artura (bez malowania na czarno pewnie z 1600) co łącznie daje 3100pln na gotowo.
Należy też pamiętać, że komplet oryginalnych od S8/W12 to nie są lampy które kupujesz i wkładasz. Tu musisz jeszcze dokupić sterownik, dorobić wiązkę elektryczną, dołożyć nową po-liftową kostkę i pozmieniać piny na inne w swojej starej wiązce elektrycznej bo piny są fizycznie inne.
Więc 4100pln to wciąż nie jest koszt całkowity oryginału.
A lampy dłubane kosztują 3100pln już na gotowo.... odbierasz i podłączasz i już działają
To chyba jest taniej |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |
|
|