Autor |
Wiadomość |
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-03-12, 21:13
|
|
|
jeśli producenci podają ze jest to samo to wychodzi na to że ktos wali a h... delikatnie mówiąc hehe, po moim przykładzie zaczynam domyślać się kto ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-12, 21:50
|
|
|
Albo tak jak pisał Grain że pilot S8 dupa bo innego wytłumaczenia nie widzę.Albo o to chodziło żeby to tak wyglądało że mesiek lepszy,zauważcie że kamera była w audi.Czyli jak by S8 było pierwsze to co by filmował chyba horyzont by mu został. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-03-12, 22:31
|
|
|
and808 napisał/a: | jesli producenci podaja, ze przyspieszenie jest to samo ... |
Moim zdaniem Mercedesa skrzynia szybciej zmienia biegi no i sam start , W12 ma lepszą charakterystykę momentu przy niższych obrotach niż V10 , Tak mi się wydaje .
[ Dodano: 2011-03-12, 22:33 ]
123mielony napisał/a: | Czyli jak by S8 było pierwsze to co by filmowa |
Obróciłby kamere do tyłu , chyba nie prowadził i nie filmował jednocześnie , no chyba że faktycznie było to ustawione . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-12, 22:48
|
|
|
sluchajcie,
uwazam, ze nie jest istotne, czy ma turbine, czy nie ma turbiny, czy szybciej zmienia biegi, czy ML ma wyzszy moment. prawda wg mnie jest inna: audi w segmencie samochodw luksusowych nie ma limuzyny o sportowych osiagach (patrz mercedesc s65 amg, lub nawet s63 amg) i musi nadrabiać miną. okazuje sie, że nie tylką miną, ale i naciąganymi osiągami. jeśli jeszcze dodac fakt, ze wszystkie silniki v10 produkowane sa na masowo Slowacji, a silniki amg w Niemczech i w dodatku recznie. to wnioski nasuwaja sie same. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2011-03-13, 09:02
|
|
|
reakcja na start tez jest bardzo wazna przy takich porownaniach i chyba najwarzniejsza zecz to opony w obu autach. |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-13, 11:03
|
|
|
and808 napisał/a: | audi w segmencie samochodw luksusowych nie ma limuzyny o sportowych osiagach (patrz mercedesc s65 amg, lub nawet s63 amg) |
Mietki AMG to już nie są auta prosto z fabryki mercedesa tylko już auta tuningowane i produkowane w odrębnej manufakturze.
and808 napisał/a: | a silniki amg w Niemczech i w dodatku recznie. |
Silniki AMG nie są raczej produkowane ręcznie. Są to silniki rodem z mercedesa i tylko rozbierane, rozwiercane i składane przez AMG. Jeśli chcesz porównywać auta takie jak Mercedes AMG to postaw przy nim dla przykładu Audi RS6 MTM. W końcu to też nadworny tuner Audi. Jeśli chcesz porównywać Audi S8 to do niego trzeba by było postawić Mercedesa S500 czy S600 i ciekawe jak wtedy wyszło by porównanie.
Mercedes S500;
Silnik
pojemność skokowa: 5461 ccm
moc: 388
moment obr.: 530 Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 8
średnica x skok tłoka: 98.00mm x 90.50mm
typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania: 10.70:1
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 5.40 s
elastyczność 80-120 km/h: brak danych
prędkość maksymalna: 250 km/h
stosunek mocy do masy: 0.186 KM/kg
Zawieszenie
położenie silnika: przód
ustawienie silnika: podłużnie
napęd: 4x4
średnica zawracania: brak danych
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , wspomaganie, ABS
skrzynia biegów: liczba biegów: 7, skrzynia biegów: automatyczna
Mercedes S600;
Silnik
pojemność skokowa: 5514 ccm
moc: 517
moment obr.: 830 Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 12
średnica x skok tłoka: 82.00mm x 87.00mm
typ: SOHC - wałek rozrządu w głowicy - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
stopień sprężania: 9.00:1
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 4.50 s
elastyczność 80-120 km/h: brak danych
prędkość maksymalna: 250 km/h
stosunek mocy do masy: 0.234 KM/kg
Zawieszenie
położenie silnika: przód
ustawienie silnika: podłużnie
napęd: na koła tylne
średnica zawracania: brak danych
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , wspomaganie, ABS
skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: automatyczna
Audi S8;
Silnik
rodzaj silnika benzyna
pojemność silnika (cm3) 5204
układ/ilość cylindrów w układzie "V" / 10
moc silnika (kW/KM) 450 KM przy 7000
max moment obrotowy (Nm) 540 Nm przy 3500
stopień sprężania
wtrysk paliwa Bezpośredni Benzyna
ilość zaworów na cylinder
turbo
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 250
przyspieszenie (0-100km/h) 5,1
Hamulce
hamulce - przód
hamulce - tył |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-13, 11:17
|
|
|
daro72,
trcohe zle cytujesz:
daro72 napisał/a: | ...Audi S8;
Silnik
rodzaj silnika benzyna
pojemność silnika (cm3) 5204
układ/ilość cylindrów w układzie "V" / 10
moc silnika (kW/KM) 450 KM przy 7000
max moment obrotowy (Nm) 540 Nm przy 3500
stopień sprężania
wtrysk paliwa Bezpośredni Benzyna
ilość zaworów na cylinder
turbo
.... |
tu nie ma turbo.
te wszystkie osiagi sa nieistotne. ja pisze o rozmijaniu sie jednego z producentow z rzeczywistoscia.
ostatnia uwaga: mtm nie jest nadwornym tunerem audi. mozna ja porownac z carlsson lub lorniser. |
Ostatnio zmieniony przez and808 2011-03-13, 11:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-13, 11:21
|
|
|
Tak tylko jest to ML AMG a audi to seria. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-03-13, 13:36
|
|
|
daro72 ja myślałem ze seria to zwykła a8 i tu trzeba by ją równać z s500, a s8 to już wzmocniona przez fabrykę w audi taka niby właśnie amg tylko że audikowe hehe.
jak pisałem wcześniej s500 w220 raczej zjada moje s8 ale to jeszcze się zobaczy , więc trzeba by sprawdzić jak lata nowe s8 vs s500 bo do amg to widać jakie jest porównanie ;]. |
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2011-03-13, 14:01
|
|
|
A ja już wiem dlaczego Audi dostało baty, a więc pasażer Audi który kręcił ten wyścig musi być strasznym grubasem pamiętajcie masa zabija |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-03-13, 15:02
|
|
|
mdamian sugerowałem sie nie pojemnością lecz mocą u mnie jest 50 koni wiecej a tu taka kiszka wyszła hehe, ale jeszcze nie wszystko stracone jak nie dam rady normalnie to zepchne go z drogi haha , |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-03-16, 19:51
|
|
|
kojot1 napisał/a: | mdamian sugerowałem sie nie pojemnością lecz mocą u mnie jest 50 koni wiecej a tu taka kiszka wyszła hehe, ale jeszcze nie wszystko stracone jak nie dam rady normalnie to zepchne go z drogi haha , |
S500 ma 6.5s do 100 i aż 460 Nm... :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
|