Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
dla zwolennikow S8  
Autor Wiadomość
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-03-12, 21:13   

jeśli producenci podają ze jest to samo to wychodzi na to że ktos wali a h... delikatnie mówiąc hehe, po moim przykładzie zaczynam domyślać się kto ;-)
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-03-12, 21:50   

Albo tak jak pisał Grain że pilot S8 dupa bo innego wytłumaczenia nie widzę.Albo o to chodziło żeby to tak wyglądało że mesiek lepszy,zauważcie że kamera była w audi.Czyli jak by S8 było pierwsze to co by filmował chyba horyzont by mu został.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-12, 22:31   

and808 napisał/a:
jesli producenci podaja, ze przyspieszenie jest to samo ...


Moim zdaniem Mercedesa skrzynia szybciej zmienia biegi no i sam start , W12 ma lepszą charakterystykę momentu przy niższych obrotach niż V10 , Tak mi się wydaje .

[ Dodano: 2011-03-12, 22:33 ]
123mielony napisał/a:
Czyli jak by S8 było pierwsze to co by filmowa

Obróciłby kamere do tyłu , chyba nie prowadził i nie filmował jednocześnie , no chyba że faktycznie było to ustawione .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-12, 22:48   

sluchajcie,

uwazam, ze nie jest istotne, czy ma turbine, czy nie ma turbiny, czy szybciej zmienia biegi, czy ML ma wyzszy moment. prawda wg mnie jest inna: audi w segmencie samochodw luksusowych nie ma limuzyny o sportowych osiagach (patrz mercedesc s65 amg, lub nawet s63 amg) i musi nadrabiać miną. okazuje sie, że nie tylką miną, ale i naciąganymi osiągami. jeśli jeszcze dodac fakt, ze wszystkie silniki v10 produkowane sa na masowo Slowacji, a silniki amg w Niemczech i w dodatku recznie. to wnioski nasuwaja sie same.
 
 
Marcin123 
Moje A8


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 92
Skąd: radomsko
Wysłany: 2011-03-13, 09:02   

reakcja na start tez jest bardzo wazna przy takich porownaniach i chyba najwarzniejsza zecz to opony w obu autach.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-03-13, 11:03   

and808 napisał/a:
audi w segmencie samochodw luksusowych nie ma limuzyny o sportowych osiagach (patrz mercedesc s65 amg, lub nawet s63 amg)

Mietki AMG to już nie są auta prosto z fabryki mercedesa tylko już auta tuningowane i produkowane w odrębnej manufakturze.
and808 napisał/a:
a silniki amg w Niemczech i w dodatku recznie.

Silniki AMG nie są raczej produkowane ręcznie. Są to silniki rodem z mercedesa i tylko rozbierane, rozwiercane i składane przez AMG. Jeśli chcesz porównywać auta takie jak Mercedes AMG to postaw przy nim dla przykładu Audi RS6 MTM. W końcu to też nadworny tuner Audi. Jeśli chcesz porównywać Audi S8 to do niego trzeba by było postawić Mercedesa S500 czy S600 i ciekawe jak wtedy wyszło by porównanie.
Mercedes S500;
Silnik
pojemność skokowa: 5461 ccm
moc: 388
moment obr.: 530 Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 8
średnica x skok tłoka: 98.00mm x 90.50mm
typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania: 10.70:1
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 5.40 s
elastyczność 80-120 km/h: brak danych
prędkość maksymalna: 250 km/h
stosunek mocy do masy: 0.186 KM/kg
Zawieszenie
położenie silnika: przód
ustawienie silnika: podłużnie
napęd: 4x4
średnica zawracania: brak danych
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , wspomaganie, ABS
skrzynia biegów: liczba biegów: 7, skrzynia biegów: automatyczna
Mercedes S600;
Silnik
pojemność skokowa: 5514 ccm
moc: 517
moment obr.: 830 Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 12
średnica x skok tłoka: 82.00mm x 87.00mm
typ: SOHC - wałek rozrządu w głowicy - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
stopień sprężania: 9.00:1
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 4.50 s
elastyczność 80-120 km/h: brak danych
prędkość maksymalna: 250 km/h
stosunek mocy do masy: 0.234 KM/kg
Zawieszenie
położenie silnika: przód
ustawienie silnika: podłużnie
napęd: na koła tylne
średnica zawracania: brak danych
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , wspomaganie, ABS
skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: automatyczna
Audi S8;
Silnik
rodzaj silnika benzyna
pojemność silnika (cm3) 5204
układ/ilość cylindrów w układzie "V" / 10
moc silnika (kW/KM) 450 KM przy 7000
max moment obrotowy (Nm) 540 Nm przy 3500
stopień sprężania
wtrysk paliwa Bezpośredni Benzyna
ilość zaworów na cylinder
turbo

Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 250
przyspieszenie (0-100km/h) 5,1

Hamulce
hamulce - przód
hamulce - tył
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-13, 11:17   

daro72,

trcohe zle cytujesz:
daro72 napisał/a:
...Audi S8;
Silnik
rodzaj silnika benzyna
pojemność silnika (cm3) 5204
układ/ilość cylindrów w układzie "V" / 10
moc silnika (kW/KM) 450 KM przy 7000
max moment obrotowy (Nm) 540 Nm przy 3500
stopień sprężania
wtrysk paliwa Bezpośredni Benzyna
ilość zaworów na cylinder
turbo

....


tu nie ma turbo.

te wszystkie osiagi sa nieistotne. ja pisze o rozmijaniu sie jednego z producentow z rzeczywistoscia.


ostatnia uwaga: mtm nie jest nadwornym tunerem audi. mozna ja porownac z carlsson lub lorniser.
Ostatnio zmieniony przez and808 2011-03-13, 11:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-03-13, 11:21   

Tak tylko jest to ML AMG a audi to seria.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-03-13, 13:36   

daro72 ja myślałem ze seria to zwykła a8 i tu trzeba by ją równać z s500, a s8 to już wzmocniona przez fabrykę w audi taka niby właśnie amg tylko że audikowe hehe.
jak pisałem wcześniej s500 w220 raczej zjada moje s8 ale to jeszcze się zobaczy , więc trzeba by sprawdzić jak lata nowe s8 vs s500 bo do amg to widać jakie jest porównanie ;].
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-03-13, 14:01   

A ja już wiem dlaczego Audi dostało baty, a więc pasażer Audi który kręcił ten wyścig musi być strasznym grubasem pamiętajcie masa zabija :D
_________________
Było S8....:(
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-13, 14:01   

kojot1 napisał/a:
wcześniej s500 w220 raczej zjada moje s8

Kojot porównaj sobie silniki tych 2 aut , S500 ponad 5 litrów a audi ponad 1 litr mniej , Ty powinieneś startować do S400 , a S600 w12 to można porównywać ż A8 W12 .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-03-13, 15:02   

mdamian sugerowałem sie nie pojemnością lecz mocą u mnie jest 50 koni wiecej a tu taka kiszka wyszła hehe, ale jeszcze nie wszystko stracone jak nie dam rady normalnie to zepchne go z drogi haha ,
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-13, 15:37   

kojot1 napisał/a:
jak nie dam rady normalnie to zepchne go z drogi haha

Ja jestem tego samego zdania ;-) Popieram :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
lunizS8 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 85
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-03-16, 19:51   

kojot1 napisał/a:
mdamian sugerowałem sie nie pojemnością lecz mocą u mnie jest 50 koni wiecej a tu taka kiszka wyszła hehe, ale jeszcze nie wszystko stracone jak nie dam rady normalnie to zepchne go z drogi haha ,


S500 ma 6.5s do 100 i aż 460 Nm... :-/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.