Które byś wybrał? |
F01 |
|
11% |
[ 1 ] |
D4 |
|
88% |
[ 8 ] |
|
Głosowań: 9 |
Wszystkich Głosów: 9 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2018-04-18, 18:28
|
|
|
Wiesz, dla mnie i tak będzie olbrzymi skok z obecnego auta na D4/F01.
Mercedes słyszałem, że bardzo dobry ale szczerze wydaje mi się bardzo diatkowaty i dla mnie jako dla młodego gościa ( 29l ) jakoś nie pasuje ;P
Nie upieram się przy Audi albo BMW żeby nie było |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2018-04-18, 19:26
|
|
|
Jeżeli mówisz że dziadkowaty to kup go w wersji AMG |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-18, 20:33
|
|
|
rafalr93 napisał/a: |
D4 jakby nie było to już stary model . |
grubo, kiedy zmieniasz na D5? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Kruger
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Białą
|
Wysłany: 2018-04-18, 21:14
|
|
|
W 100 kawałkach ogarniesz też lexusa ls 600 nawet w longu kawał fury i mało tego na drogach |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-18, 21:27
|
|
|
panton napisał/a: | dice111 napisał/a: | Wolałbym LSa. JIMM aka zanjac chyba miał tu LSa i ma D4, więc może się wypowiedzieć i porównać oba. |
jeździłem LS460 z 2008 i nie zamieniłbym tego pudła na swojego strupa D3 w gnoju 4.2 V8
|
A ja wręcz przeciwnie. Przejedź się grechut Lexem a nuż się zakochasz.
Stylistyka środka poprzedniej generacji to nie VAG, ale nowy model wg mnie bije na głowę D5.
Poza tym, awaryjność - zapomnisz co to. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2018-04-18, 21:44
|
|
|
dice111 napisał/a: | panton napisał/a: | dice111 napisał/a: | Wolałbym LSa. JIMM aka zanjac chyba miał tu LSa i ma D4, więc może się wypowiedzieć i porównać oba. |
jeździłem LS460 z 2008 i nie zamieniłbym tego pudła na swojego strupa D3 w gnoju 4.2 V8
|
A ja wręcz przeciwnie. Przejedź się grechut Lexem a nuż się zakochasz.
Stylistyka środka poprzedniej generacji to nie VAG, ale nowy model wg mnie bije na głowę D5.
Poza tym, awaryjność - zapomnisz co to. |
Coraz więcej opinii słychać, że LS460 to faktycznie kawał dobrego samochodu ( zadałem podobne pytanie na innych forach ) ale mam problem z dostępnością.. Najbliższy egzemplarz jest ode mnie prawie 400km w jedną stronę |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-04-19, 05:46
|
|
|
Kruger napisał/a: | W 100 kawałkach ogarniesz też lexusa ls 600 nawet w longu kawał fury i mało tego na drogach |
to chyba najgorsza z możliwych opcji w LS.... przegoń go na autobanie i zobacz spalanie
dodatkowo brak bagażnika w tak dużym aucie to jakieś nieporozumienie
Cytat: | Stylistyka środka poprzedniej generacji to nie VAG, ale nowy model wg mnie bije na głowę D5. |
kwestia gustu a o tym się nie dyskutuje
dice111 napisał/a: | Poza tym, awaryjność - zapomnisz co to. |
buhahahahaa.... skrzynia jest tego doskonałym przykładem o elektronice czy zawiasie nie wspominając
Ehhh te forumowe opinie i eksperci, którzy w większości aut nie siedzieli. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-19, 07:30
|
|
|
grechut napisał/a: | (...) Coraz więcej opinii słychać, że LS460 to faktycznie kawał dobrego samochodu ( zadałem podobne pytanie na innych forach ) ale mam problem z dostępnością.. Najbliższy egzemplarz jest ode mnie prawie 400km w jedną stronę |
Musisz sie przejechac i tyle. Nie kazdemu pasuje np pozycja za kierownica. Japonce z reszta sa specyficzne i nie kazdy sie w tym odnajdzie (tym bardziej zatwardzialy VAGowiec).
Masz forum LSa to mozesz poczytac co je boli (a w uzywanego wlozysz na pewno mniej niz w D3). Atmosfera i ludzie podobni jak na forum Fejtka, wiec chetnie pomoga i doradza.
Przy okazji VW - o Phaetonie ostatnim liftingu myslales ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2018-04-19, 09:47
|
|
|
Zatwardzialym VAG owocem nie jestem, a Mam obecnie Japończyka i jest ok. Najmniejszym facetem też nie jestem bo ponad 193cm i 100kg żywej wagi :p muszę mieć auto duże i wygodne tymbardziej że będę podróżować trasa DE > PL która wynosi koło 1000km.
No myślałem o Fejtonie , nawet fajnie to wygląda i cena sporo niższa niż D4.
Ale bardziej myślałem o Volvo Xc60. Wiem że to kompletnie inna półka samochodowa ale mam małego syna i muszę mieć miejsce na wózek z gondola. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-19, 10:34
|
|
|
Do Lexa wozka nie wsadzisz, moze spacerowke jakas. bagaznik tam jest z d... i ma nieregularne ksztalty (zweza sie fest ku przodowi), wiec ew jakies relingi zostaja. Z A8 niestety zaczelo sie robic to samo i co generacja bagazniki sa mniejsze, w D5 to juz zupelnie tragedia. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2018-04-19, 13:46
|
|
|
No i właśnie dlatego jest problem bo nie chce auta kombi chociaż byłoby na pewno najbardziej praktyczne..
Teraz mam Honde Accord w sedanie i wózek schodzi na styk (bagażnik ma rzekomo 489l). Audi właśnie wcale dużo większego bagażnika nie ma (510l). Właśnie dlatego jeszcze jakieś Volvo wchodzi w grę ( ale tylko xc60 bo xc90 za duży klocek) |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-04-19, 14:20
|
|
|
To może V90 |
|
|
|
|
|
|
|
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2018-04-19, 16:24
|
|
|
Nie ta półka cenowa.. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-04-19, 16:37
|
|
|
V jeszcze ale jak widzę S90 tonie wykręca bo poza lampami jest moim zdaniem ochydne za D4 też nie przepadam ale po lifcie jak ma matrixy i ta chromowana listwę z tyłu między lampi jest spoko. BMW mam mieszane uczucia. No cóż... balbym D3 W12 na wypasie w super stanie z małym przebiegiem |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-04-19, 21:05
|
|
|
Kruger napisał/a: | Miałem podobny dylemat lecz z drugiej strony od zawsze tylko Bmw jak przyszedł czas na kolejną o stanołem przed wyborem f01 w gre wchodził tylko disel v 12 już mam padło na 740d i tu pojawiły się schody bo to najbardziej poszukiwana jednostka w f01 wszystkie jednostki bęzynowe mają wade fabryczną wtryskiwaczy które lały i doprowadzały do zatarcia silnika jak i turbin .
W motorach 740d kłopotliwe są również turbiny a ceny nie zajechanych egzemplarzy z potwierdzoną historią są 20 do 30 tyś wyższe niż benzyny i trzeba wydać za pierwsze roczniki ok 100/110 tyś zł a werje xdrive jeszcze więcej więc mój wybór padl na a8 z prawdziwą v8 i mocą z pojemności a nie z turbin jak w przypadku f01 740d
I wykrzesania z 3 litrów ponad 300km |
Przez te wtryski lejące i podejście BMW do tematu wybrałem D4 i już nie zmienię :-) . |
_________________
|
|
|
|
|
|