Autor |
Wiadomość |
SobolA8
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 11 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 2016-05-07, 21:43 Gdzie regenerować konwerter - sprzęgło hidrolinetyczne
|
|
|
Cześć robaczki.
Dzisiaj udało się wyjąć skrzynie biegów w celu dobrania sie do konwertera - gdzie poleciacie wyslac go do naprawy ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-07, 22:17
|
|
|
Zagadaj z michałwruszak on ci ogarnie nowy a swoj zdasz. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-07, 23:35
|
|
|
JW, oddajesz swój a dostajesz zregenerowany od ZF z Niemiec. Sam oddawałem przez Michała do ZF i przyszedł wyglądem niczym nie odbiegający od nóweczki. Zobaczymy jak z parametrami niedługo. |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-08, 09:25
|
|
|
krzychu22.p1i, jakie koszta? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
SobolA8
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 11 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:16
|
|
|
A robił ktoś w Avanti ?? 700zł za regenerację konwertera. Po rozmowie z Panem wydawało sie że zna temat. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:30
|
|
|
Możesz potestować |
|
|
|
|
|
|
|
SobolA8
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 11 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:33
|
|
|
Tutaj nie ma czasu i chęci na testy :p musi być dobrze zrobione nie chce drugi raz tego wyciagac. A myślicie żeby zahladac do automatu od razu ? Czy tylko zmienić olej. Biegi zmienia bardzo ładnie i szybko bez szarpniec. |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:37
|
|
|
do S za konwerter od ZF trza dac ponad 1700.Do A jest za nieco ponad 1200
I teraz zadaj sobie pytanie
Skoro oni regeneruja w tej samej cenie kazdy to czemu ZF liczy drozej?
Ci od regeneracji maja w dupie jaki model onwertera masz.Aut i tak bedzie jezdzic ale nie tak jak moze i powinno.
Sam wytestwalem polska regeneracje na ,,amerykanskiej licencji '' MRC -wygooglowac
konwerter po poltora roku zaczol wydawac dzwiek patyka w szprychach do czasu pelnego zagrzania.
Plus to ze jadac np 100 lub 120 i depiac gaz w podloge czyli zwalajac 2 bieg w dol auto tylko wyje bo obroty mega a wcale nie przyspieszal-zenada.
Odzaluj kase i wez regenerowany ZF |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:37
|
|
|
Olej cały idzie i tak do wymiany i tez najlepiej kupowac jakiś ori. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:38
|
|
|
SobolA8 napisał/a: | A myślicie żeby zahladac do automatu od razu ? Czy tylko zmienić olej. Biegi zmienia bardzo ładnie i szybko bez szarpniec. | A czy warto robić remont silnika jak ma moc i nie bierze oleju? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
SobolA8
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 11 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:43
|
|
|
To było dobre tylko chodziło mi głównie o to czy robi się tam jakaś podstawę ? Jak juz jest na stole nie mały nasz automacik |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:45
|
|
|
Jak nic nie szwankuje to nie dotykaj, a jak koniecznie chcesz coś zrobić to możesz komplet uszczelek wymienić ...chociaż ja i tak nadal twierdzę, że jak działa to nie dotykać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-08, 10:55
|
|
|
Co racja to racja może smigać jeszcze długo a jak rozbierzesz i nawet nic nie znajdziesz to juz bedziesz musiał poskładac z uszczelkami nowymi itd. Ciezka sprawa z tym bo skrzynka potrafi paśc z dnia na dzień nawet nie dając objawów wcześniej. Rozbierzesz,bedzie ok bedziesz miał straty ale dusze spokojniejszą. Nie rozbierzesz,padnie za jakiś czas to bedziesz se pluł w brode. No wybór twój co zrobić. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-08, 11:05
|
|
|
martin_rs4, jakoś 1300. Cena zależna od kodu konwertera, więc eSkowe droższe jak Adam pisze.
SobolA8 napisał/a: | A myślicie żeby zakladac do automatu od razu ? |
Czy skrzynia była wcześniej naprawiana? Jeśli nie to warto zweryfikować stan kosza A oraz tłok wstecznego (na samym końcu się znajduje). Do tego dojdą też kpl uszczelnień. To zależy od Ciebie. Ja bym wolał weryfikację kpl jak potem się z tym klocem pierniczyć 2x..
Taka historia była z moim autem za poprzedniego właściciela a robił to znany zakład w Łodzi. Uszkodzony był tłok wstecznego i tylko jego wymienili.. Zaraz po naprawie zaczeły się falowania na 4 i 5b, (kupiłem auto z tą świadomością). Przehulałem coś więcej jak 30tys, i widzę kosz pęknięty, konwerter nie regenerowany a uszczelniacze stare (ciekło z każdej strony)! A skasowali jak za kpl remont.. Ale to nie mnie nacięli na kase..
Apophis napisał/a: | Olej cały idzie i tak do wymiany i tez najlepiej kupowac jakiś ori. |
Za zf lifeguardfluid 5hp 10l miałbyś mobila (dawnego esso) 20l. Ja bym ZF 5hp dopiero zalał po 1-3tys km po naprawie bo szkoda go wylewać za taką $ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
SobolA8
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 11 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 2016-05-08, 13:07
|
|
|
A teraz jak odesla konwerter to mam go zalać olejem ? Zdjąć miskę zlać Stary olej i do miski wlać na podłodze jak jest skrzynia czy na aucie ?, zamawiam z IC zestaw od zfa olej z uszczelką i filtrem - to to hedzie kompletna wymiana oleju czy nie ? |
|
|
|
|
|