Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie regenerować konwerter - sprzęgło hidrolinetyczne  
Autor Wiadomość
SobolA8 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 11
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2016-05-07, 21:43   Gdzie regenerować konwerter - sprzęgło hidrolinetyczne

Cześć robaczki.
Dzisiaj udało się wyjąć skrzynie biegów w celu dobrania sie do konwertera - gdzie poleciacie wyslac go do naprawy ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-07, 22:17   

Zagadaj z michałwruszak on ci ogarnie nowy a swoj zdasz.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-07, 23:35   

JW, oddajesz swój a dostajesz zregenerowany od ZF z Niemiec. Sam oddawałem przez Michała do ZF i przyszedł wyglądem niczym nie odbiegający od nóweczki. Zobaczymy jak z parametrami niedługo.
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-08, 09:25   

krzychu22.p1i, jakie koszta?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
SobolA8 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 11
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2016-05-08, 10:16   

A robił ktoś w Avanti ?? 700zł za regenerację konwertera. Po rozmowie z Panem wydawało sie że zna temat.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-08, 10:30   

Możesz potestować :)
 
 
SobolA8 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 11
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2016-05-08, 10:33   

Tutaj nie ma czasu i chęci na testy :p musi być dobrze zrobione nie chce drugi raz tego wyciagac. A myślicie żeby zahladac do automatu od razu ? Czy tylko zmienić olej. Biegi zmienia bardzo ładnie i szybko bez szarpniec.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-08, 10:37   

do S za konwerter od ZF trza dac ponad 1700.Do A jest za nieco ponad 1200

I teraz zadaj sobie pytanie
Skoro oni regeneruja w tej samej cenie kazdy to czemu ZF liczy drozej?
Ci od regeneracji maja w dupie jaki model onwertera masz.Aut i tak bedzie jezdzic ale nie tak jak moze i powinno.
Sam wytestwalem polska regeneracje na ,,amerykanskiej licencji '' MRC -wygooglowac
konwerter po poltora roku zaczol wydawac dzwiek patyka w szprychach do czasu pelnego zagrzania.
Plus to ze jadac np 100 lub 120 i depiac gaz w podloge czyli zwalajac 2 bieg w dol auto tylko wyje bo obroty mega a wcale nie przyspieszal-zenada.
Odzaluj kase i wez regenerowany ZF
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-08, 10:37   

Olej cały idzie i tak do wymiany i tez najlepiej kupowac jakiś ori.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-08, 10:38   

SobolA8 napisał/a:
A myślicie żeby zahladac do automatu od razu ? Czy tylko zmienić olej. Biegi zmienia bardzo ładnie i szybko bez szarpniec.
A czy warto robić remont silnika jak ma moc i nie bierze oleju? ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
SobolA8 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 11
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2016-05-08, 10:43   

To było dobre ;) tylko chodziło mi głównie o to czy robi się tam jakaś podstawę ? Jak juz jest na stole nie mały nasz automacik :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-08, 10:45   

Jak nic nie szwankuje to nie dotykaj, a jak koniecznie chcesz coś zrobić to możesz komplet uszczelek wymienić ...chociaż ja i tak nadal twierdzę, że jak działa to nie dotykać ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-08, 10:55   

Co racja to racja może smigać jeszcze długo a jak rozbierzesz i nawet nic nie znajdziesz to juz bedziesz musiał poskładac z uszczelkami nowymi itd. Ciezka sprawa z tym bo skrzynka potrafi paśc z dnia na dzień nawet nie dając objawów wcześniej. Rozbierzesz,bedzie ok bedziesz miał straty ale dusze spokojniejszą. Nie rozbierzesz,padnie za jakiś czas to bedziesz se pluł w brode. No wybór twój co zrobić.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-08, 11:05   

martin_rs4, jakoś 1300. Cena zależna od kodu konwertera, więc eSkowe droższe jak Adam pisze.

SobolA8 napisał/a:
A myślicie żeby zakladac do automatu od razu ?

Czy skrzynia była wcześniej naprawiana? Jeśli nie to warto zweryfikować stan kosza A oraz tłok wstecznego (na samym końcu się znajduje). Do tego dojdą też kpl uszczelnień. To zależy od Ciebie. Ja bym wolał weryfikację kpl jak potem się z tym klocem pierniczyć 2x..

Taka historia była z moim autem za poprzedniego właściciela a robił to znany zakład w Łodzi. Uszkodzony był tłok wstecznego i tylko jego wymienili.. Zaraz po naprawie zaczeły się falowania na 4 i 5b, (kupiłem auto z tą świadomością). Przehulałem coś więcej jak 30tys, i widzę kosz pęknięty, konwerter nie regenerowany a uszczelniacze stare (ciekło z każdej strony)! A skasowali jak za kpl remont.. <onie> Ale to nie mnie nacięli na kase.. :]

Apophis napisał/a:
Olej cały idzie i tak do wymiany i tez najlepiej kupowac jakiś ori.

Za zf lifeguardfluid 5hp 10l miałbyś mobila (dawnego esso) 20l. Ja bym ZF 5hp dopiero zalał po 1-3tys km po naprawie bo szkoda go wylewać za taką $
_________________
 
 
SobolA8 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 11
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2016-05-08, 13:07   

A teraz jak odesla konwerter to mam go zalać olejem ? Zdjąć miskę zlać Stary olej i do miski wlać na podłodze jak jest skrzynia czy na aucie ?, zamawiam z IC zestaw od zfa olej z uszczelką i filtrem - to to hedzie kompletna wymiana oleju czy nie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.