Autor |
Wiadomość |
tomow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomo
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 44 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 2011-01-25, 16:14
|
|
|
mdamian napisał/a: | ale to nie zmienia faktu że to 1.8 Turbo od 180km/h do swojej max prędkości zajmie mu trochę dłużej niż naszym "8" z V8
w tym audi jest tylko 1.8 i nigdy przy większych prędkościach nie będzie tak przyśpieszać jak V8 .
A spalanie przy takich prędkościach np 180 km/h takie samo w obydwóch samochodach .
A komfort jazdy ??
tego chyba nie trzeba mówić . |
zależy które 1.8T... przed obecnym autem miałem S3 1.8T zmodzone na 270KM i 420Nm no i niestety ani od 0-100km/h ani przy 150 ani przy 200 żadne A8 D2 czy S8 D2 nie miało szans (pomijam juz fakt że większosc V8 nie trzyma serii) ...
spalanie mniejsze niż w przypadku A8 V8 które też 3 lata temu miałem, więc porównanie mam
komfort jazdy wiadomo, pod tym względem S3 wypada blado ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-01-25, 16:47
|
|
|
tomow,
... a kogo interesuje predkosc 180 km/h ?
a dokladnie sciganie sie przy tej predkosci ?
chyba tylko salencow.
a zepewne siostra autora tego watku nie bedzie brala udzialu w tych wysicgach. |
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-25, 17:02
|
|
|
Panowie
Temat poświęcony jest temu Co myślimy na temat silnika 1,8 T a nie porównaniu silników 1,8 Turbo z silnikami z A8 czy S8, wyścigom i tuningowi, także trzymajmy się tego o co pyta autor tematu.
Jeśli chce ktoś podyskutować na temat porównać niech założy osobny temat i chętnie tam dołączę się do tej dyskusji ;-) |
|
|
|
|
tomow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomo
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 44 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 2011-01-25, 17:03
|
|
|
and808 napisał/a: |
...a kogo interesuje predkosc 180 km/h ?
a dokladnie sciganie sie przy tej predkosci ?
chyba tylko salencow.
a zepewne siostra autora tego watku nie bedzie brala udzialu w tych wysicgach. |
odniosłem sie do tylko do postu w którym była mowa ze 1.8T rzekomo nie daje rady z V8.
co do siostry to lepiej jej kupić jakieś 2.0 , bez żadnego turbo. |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-01-25, 17:24
|
|
|
2.0 ?
uwazam, ze bardzo dobry pomysl.
co wiecej zaryzukuje stwierdzenie, ze nie-do-zajechania. |
|
|
|
|
tomow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomo
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 44 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 2011-01-25, 17:34
|
|
|
and808 napisał/a: | 2.0 ?
uwazam, ze bardzo dobry pomysl.
co wiecej zaryzukuje stwierdzenie, ze nie-do-zajechania. |
dla kobiety bardzo dobre rozwiązanie, wsiada rano, zapala ,jedzie, gasi, na turbo nie musi uważac.
ogólnie 2.0 to idiotoodporna konstrukcja wiec ciezko to zajechac, no i można to kupić w dobrych pieniądzach bo to mało pożądany silnik. Większosc w budzie B6 decyduje sie na 1.9 TDI ale dla kobiety jezdzącej rano po bułki i spowrotem to srednio udane rozwiązanie :-P |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-01-25, 17:36
|
|
|
... ponownie zupelnie sie zgdazam. silnik diesla musza sie rozgrzac, w przeciwnym razie stopien zuzycia nastepuje bardzo szybko. jesli jeszcze dodam, ze "ta wyprawa po bulki" odbywa sie w zimie (silnik sie nie rozgrzeje), wtedy juz trzeba sie powaznie zastanowic nad wycofaniem sie z zakupu tej wersji. |
|
|
|
|
PitBullRedNos
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 48 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-01-25, 23:08
|
|
|
Zapominacie panowie że to kobieta pasjonująca się motoryzacja i silnik 2.0 benz. bez turbo to dla niej za mało, miała 2.4 benz. 165PS w A4 i chce coś mocniejszego...:)
Dlatego chce nadal A4 bo jest tańsze w utrzymaniu od A8 D2 4.2 które jej bez obaw pożyczałem i nic mi w nim nie uszkodziła (użytkowała go wzorowo) lub A6 z jakimś benzynowym mocnym silnikiem...
Więc proszę o pisanie na temat a nie doradzanie innych słabszych typów silnika w Audi...:)
No chyba że macie jakiś lepszy mocniejszy silnik w Audi do zaproponowania w podobnej cenie i kosztach użytkowania co 1.8T... ;-) Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-01-25, 23:18
|
|
|
ferrari california. jedyny kobiecy ferrari |
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-25, 23:26
|
|
|
Dalej będę twierdził z uporem maniaka że wybrałbym do AUDI A4 B6 silnik 1,8T i koniecznie 180 KM z quattro.
Jeżeli dziewczyna lubuję się autami to potrzebuje auta z zacięciem, a nie beznamiętnego przemieszczacza z punktu A do B.
Po 1:
silniki 1,8T to sprawdzona konstrukcja i jeżeli dba się o ten silnik i właściwie użytkuje napewno odwdzięczy się długą bezawaryjną i w miarę oszczędną eksploatacją (12l LPG to jest oszczędność- koszt instalacji 2300-2500 zł a nie jak przy V6 3000-3300zł).
Po 2:
Jeśli ktoś interesuje się motoryzacją i lubi autka z pazurem to z doświadczenia wiem, że po jakimś czasie zawsze w głowie pojawia się pomysł na jakieś modyfikacje, a jednostka 1,8T ma potencjał i możliwości, aby przy niewielkim nakładzie pieniędzy zrobić z niego potwora. Silniki te są bardzo odporne i wytrzymałe na wszelkiego rodzaju mody. :-D |
|
|
|
|
|
|
|
tomow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomo
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 44 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 2011-01-25, 23:36
|
|
|
jeżeli dziewczyna ma pazur to trzeba zapodać 3.0 V6 220KM ;-)
6.5s do setki więc jakoś już jedzie a i dzwięk silnika bez porównania do 1.8T, no i napewno dużo mniej awaryjny z racji prostej jak cep konstrukcji bez sprężarki. |
|
|
|
|
nynek16
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 134 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2011-01-26, 00:22
|
|
|
ja sie tu zgodze z sergio bo sam użytkuje taki silnik w chwli obecnej i jestem szalenie zadowolony mam też inną a4 b5 silnik 1.8 T 150 seris delikatny chip i zrobiło sie 182 KM i nie mam quattro szkoda bo przy śliskiej nawierzchni nie idzie tym wyprzedzić bo rwie kapcie.... wkład'? to tylko i wyłącznie rozrząd i wymiana płynów także polecam 1.8T 180 ale quattro bardzo dobry wybór... |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników. |
|
|
|
|
|
|
|
PitBullRedNos
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 48 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-01-26, 03:04
|
|
|
Dzięki chłopaki za tematyczne/rzeczowe posty...:) na pewno pomogą w rozważaniu... Pozdrawiam |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-01-27, 10:50
|
|
|
PitBullRedNos, Słuchaj mój kumpel ma paska 1,8t. Na LPG przejeździł jakie 150 tys. km. Więc śmiem twierdzić, że konstrukcja tego silnika jest dość udana. Także można śmiało polecić. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
|