Autor |
Wiadomość |
Viking
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzes
Jeżdzę: A6 C4 2.8 q+a
Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 23 Skąd: SB
|
Wysłany: 2013-08-05, 10:57
|
|
|
A filtr wymienia sie wraz z olejem, wiec jak jest zdjeta oslona pod autem, to robi sie szybki ruch i wymienia filtr. Chyba ze oleju ktos nie zmienia, tylko dolewa swiezego.
Ja mam za zderzakiem i dostep od spodu jest idealny. |
|
|
|
|
|
|
|
michi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 ABZ
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 31 Skąd: Katowice/Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-17, 22:13
|
|
|
filtr fazy ciekłej w większości reduktorów do instalacji sekwencyjnych, ( a nawet chyba wszystkich oprócz Alaski która obsługuje auta do 90 PS ) znajduje się w obudowie zintegrowanej z zaworem gazowym- czyli poza reduktorem, zawór z filtrem jest gabarytowo znacznie mniejszy niż reduktor i można go łatwiej zmieścić w miejscu łatwo dostępnym dla celów serwisowych
ciśnienie reduktora nie jest niestety ustawiane raz na zawsze - podczas przeglądów instalacji LPG u klientów stwierdzam częste rozjazdy ciśnienia... które wymagają korekty na reduktorze |
_________________ jak to było? "Vorsprung durch Technik" ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-18, 08:48
|
|
|
no tak tylko dobry reduktor to taki
na którym raz ustawiamy i jest nie zmienne
i nie ma znaczenia czy jest pełna butla czy połowa i mniej ;-)
wiadomo że jak ustawimy na nowym to po ułożeniu mogą być zmiany
ale potem ma być tak samo |
|
|
|
|
michi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 ABZ
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 31 Skąd: Katowice/Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-18, 09:33
|
|
|
pepi, TRUE
ale praktyka pokazuje, że nie zawsze tak jest... |
_________________ jak to było? "Vorsprung durch Technik" ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-18, 13:21
|
|
|
pepi napisał/a: | no tak tylko dobry reduktor to taki
na którym raz ustawiamy i jest nie zmienne |
Mój maxik do pierwszego przeglądu nie zmienił żadnych parametrów i wszystko w normie |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-18, 20:22
|
|
|
tylko że takie 4,2 to jeden nie obrobi
ciśnieniowo jak obrobi to termicznie już nie
i ile taki reduktor da radę
ma mniejszą żywotność itp
co chwilę problem powraca na forum ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
michi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 ABZ
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 31 Skąd: Katowice/Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-18, 20:31
|
|
|
a GOLD obrobi?
co do termiki to pozostaje kwestia wpięcia w wodę, czy jest wpięty w rzekę czy w staw, ostatnio przerabiałem wodę w A8 2.8, wpięta w staw i redaktor zamarzał!!!!! |
_________________ jak to było? "Vorsprung durch Technik" ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-19, 07:59
|
|
|
michi napisał/a: | a GOLD obrobi? | -razy dwa tak
ale z takim motorem 12 cylindrowym jest zabawa
tam byle czego nie dasz pasowało by dwa a nawet trzy dać :roll:
[ Dodano: 2023-11-05, 13:08 ]
i po 10 latach nabyłem w12
kryzys wieku średniego |
|
|
|
|
|
|
|
|