Autor |
Wiadomość |
kaczoor
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 43 Dołączył: 06 Maj 2012 Posty: 15 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 2012-07-23, 15:03
|
|
|
mdamian napisał/a: | kaczoor napisał/a: | moze te co nie rdzewiaja bo to wyglada okropnie pozniej |
A co to za problem z tarczami , że rzekomo rdzewieją :?: :?:
U mnie jak postoi z tydzień autko to tarcze faktycznie mają nalot rdzy , ale wystarczy zrobić z 5km i tarcze już są oki ;-) |
może są i oki ale tylko tam gdzie trą klocki a mnie chodzi o całość |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-23, 16:29
|
|
|
Mnie te lżejsze zainteresowały-nie ma to jak zmniejszyc masę |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-07-23, 21:45
|
|
|
Apophis
Tarcze w wersji Formula Z niestety nie występują do Twojego modelu.
[ Dodano: 2012-07-23, 22:47 ]
kaczoor napisał/a: | Lewian napisał/a: | kaczoor napisał/a: | coś ten Wasz link nie działa |
hmmm... niemożliwe, u mnie wszystko działa ok.
Jak u innych ? |
wczoraj jakis problemik z netem byl u mnie w okolicy i dlatego nie otwieralo stronki
dzis jest okey ... dziekuje za odp. poczytam jeszcze o tych Waszych produktach porównam z konkurencją i pomyślimy ... i podobnie jak kolega wyżej o ile zwiększa mi sie koszta jakbym chcial tarcze sport i moze te co nie rdzewiaja bo to wyglada okropnie pozniej ...
jeszcze raz dzieki
|
kaczoor
Tarcze, które Ci podałem w zestawieniu są właśnie w wersji COAT czyli z powłoką antykorozyjną. Jutro podeślę Ci zestawienie z tarczami w wersji SPORT, dziś pora już spać
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-23, 22:02
|
|
|
Lewian napisał/a: | Tarcze w wersji Formula Z niestety nie występują do Twojego modelu. |
No to szkoda.. A jaki koszt przewodow elastycznych w oplocie?? |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-07-24, 08:06
|
|
|
Apophis napisał/a: | No to szkoda.. A jaki koszt przewodow elastycznych w oplocie?? |
Nie mamy w ofercie.
Cytat: | i podobnie jak kolega wyżej o ile zwiększa mi sie koszta jakbym chcial tarcze sport i moze te co nie rdzewiaja bo to wyglada okropnie pozniej ... |
Zestawienie z tarczami w wersji SPORT, również w wersji COAT czyli pokryte powłoką antykorozyjną.
http://auto-czesci-sklep....c081ecfe3caec5e
Pozdrawiam |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-07-24, 10:41
|
|
|
Niestety ta powłoka antykorozyjna nic nie daje. Mam już drugi komplet Zimmermannów w wersji COAT i rdzewieją na dzwonach dość mocno. |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-07-24, 11:00
|
|
|
gtfan napisał/a: | Niestety ta powłoka antykorozyjna nic nie daje. Mam już drugi komplet Zimmermannów w wersji COAT i rdzewieją na dzwonach dość mocno. |
Na pewno jest lepiej niż bez tej powłoki, aczkolwiek całkowicie nie da się przed tym uchronić nigdy, to prawda
Pozdrawiam |
|
|
|
|
jacenty1400
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2, BMW R 1150 Rockster
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2012 Posty: 26 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2012-08-21, 08:05
|
|
|
Tarcze będą zawsze rdzewiały bo jest to tzw. żywy metal niczym nie konserwowany (po produkcji natryskiwane sa środkiem, który zmywa się przed założeniem, aby nierdzewiały już w magazywanch), chyba że kupicie ceramiczne (ale to nie do tego auta).
Z uwagi na temperature tarcz podczas pracy nie polecam tzw. malowanych antykorozyjnie bo przy rozgrzaniu tarcz i szybkim chłodzeniu (kałuża) farba będzie sie łuszczyć i efekt taki sam jak przy standardowych tarczach.
Pozdrawiam |
_________________ Jacenty |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-08-23, 15:05
|
|
|
Proszę o ofertę na tarcze i klocki przód do A8 D2 4.2 WAUZZZ4D02N001151. |
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-08-23, 20:29
|
|
|
ile wytrzymuja te tarcze nawiercane, SPORT, zanim sie pokrzywia ???
niewiem czy tylko ja tak mam,
ale okropinie mi sie grzeja hamulce przednie.
po godzinie jazdy, mam alufelgi przednie, gorace tak, ze nie mozna dotknac.
- doslownie, tylna tarcza jest chlodniejsza, niz felgi z przodu...
tyl klocki ate ceramic, przednie ebc redstuff.
tylne tarcze ate,
przednie byly ate , po 3000km zaczelo telepac...
zalozylem orginalne tarcze, kupione razem z autem, uprzednio je szlifujac u tokarza.
2-3000km i znowu telepie podczas zwalniania
:-( tragedia juz z tymi tarczami przednimi...
daje rade jakis zimmerman ?
czy tylko okropnie drogie tarcze ebc pozostaja ? |
|
|
|
|
|
|
|
jacenty1400
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2, BMW R 1150 Rockster
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2012 Posty: 26 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2012-08-24, 07:21
|
|
|
smoczek napisał/a: | niewiem czy tylko ja tak mam,
ale okropinie mi sie grzeja hamulce przednie.
po godzinie jazdy, mam alufelgi przednie, gorace tak, ze nie mozna dotknac.
- doslownie, tylna tarcza jest chlodniejsza, niz felgi z przodu... |
Cześć
Proponuję zdjąć zacisk i sprawdzić pod gumkami osłaniającymi tłoczki czy nie ma na nich (na tłoczkach ) rdzy , wżerów, Prawdopodobnie nie cofają się jak trzeba i klocki są cały czas przy tarczy, w ten sposób będziesz miał zarówno gorące felgi ale także przegrzewające tarcze i wówczas będziesz miał bicia na kierownicy zarówno przy hamowaniu jak i w trakcie normalnej jazdy.
Zawsze jak wymienia się tarcze i klocki trzeba zaglądnąć do silowników czy wpełni sprawnie działają (pamiętajmy nasze auta mają po 10 lat i więcej) Jak kończą się tarcze i klocki siłownik jest bardziej wysunięty przez co narażony na korozję. Jak założy się wówczas nową tarczę i kolocki to silowniki (tłoczki) ledwo co się wysuwają z zacisku i jak są przyrdzewiałe poprostu się nie cofają tylko blokują.
Proponuję zaglądnąć tam i oczywiście pod ręka papierek ścierny o gradacji 1000 aby ewentualnie rdzawy rancik na tłoczku odpowienio potraktować, a następnie wazelinką przetrzeć.
Powodzenia
[ Dodano: 2012-08-24, 08:28 ]
smoczek napisał/a: | :-( tragedia juz z tymi tarczami przednimi...
daje rade jakis zimmerman ?
czy tylko okropnie drogie tarcze ebc pozostaja ? |
Kup normalne nienawiercane i frezowane tarcze jakie sprzedają w sklepach z częściami (nie cuduj z jakimiś sportami).
Zadaj sobie pytanie ile będziesz jeszcze jeżdził tym autem jak 150.000 kup boscha, zimermann, jeśli jednak około 50.000 km kup tarcze tradycyjne (aby nie chińskie) w zamienniku i dobre klocki (markowe) i będziesz zadowolony
Tak zrobiłem w poprzednich autach e210, BMW e39, e 46 i 50,000 km bezproblemowej jazdy i dobrze działającymi hamulcami.
Przemyśl to ja w mojej przed zima też będę zmieniał i tak zrobię
Pozdrawiam |
_________________ Jacenty |
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-08-24, 07:54
|
|
|
emdzej napisał/a: | Proszę o ofertę na tarcze i klocki przód do A8 D2 4.2 WAUZZZ4D02N001151. |
Witam.
Link do oferty dla Ciebie:
http://auto-czesci-sklep....ed3b381fd35c8fd
smoczek napisał/a: | ile wytrzymuja te tarcze nawiercane, SPORT, zanim sie pokrzywia ???
niewiem czy tylko ja tak mam,
ale okropinie mi sie grzeja hamulce przednie.
po godzinie jazdy, mam alufelgi przednie, gorace tak, ze nie mozna dotknac.
- doslownie, tylna tarcza jest chlodniejsza, niz felgi z przodu... |
Z tego co piszesz to nie doszukiwałbym się winy po stronie tarcz tylko zainteresowałbym się poprawnością działania całego układu, bo jestem przekonany, że to właśnie jest powód Twoich zmartwień.
Jeśli układ jest sprawny to już znam diagnozę ale o niej w dalszej części posta, jeśli jednak to wszystko grzeje Ci się nawet nie od samego hamowania tylko już podczas jazdy to wychodziłoby, że tak jak napisałem problem tkwi w nieprawidłowym działaniu układu czyli np. hamulec Ci blokuje.
Cytat: | tyl klocki ate ceramic, przednie ebc redstuff.
tylne tarcze ate,
przednie byly ate , po 3000km zaczelo telepac...
zalozylem orginalne tarcze, kupione razem z autem, uprzednio je szlifujac u tokarza.
2-3000km i znowu telepie podczas zwalniania |
Tak jak wspomniałem wyżej, jeśli układ działa dobrze (w sumie to nawet czy on działa czy nie) to Twój problem tkwi w klockach. Założyłeś bardzo twarde klocki, które w żadnym wypadku nie nadają się do tego auta do cywilnej jazdy, a już na pewno nie do zwykłych tarcz.
Cytat: | :-( tragedia juz z tymi tarczami przednimi...
daje rade jakis zimmerman ?
czy tylko okropnie drogie tarcze ebc pozostaja ? |
Jeśli Zimmermann nie dałby rady to już chyba poza ceramiką nic nie da
Skoro takie marki jak Audi, BMW, Porsche i kilka innych stosują tarcze Zimmermann na pierwszy montaż to chyba o czymś to świadczy
Podaj numer vin to przygotuję ofertę dla Ciebie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-08-24, 09:42
|
|
|
A co możesz zaproponować jeżeli chodzi o nawiercane. Miałem w poprzednim aucie, od was kupione i byłem zadowolony. |
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-08-24, 09:52
|
|
|
emdzej napisał/a: |
A co możesz zaproponować jeżeli chodzi o nawiercane. Miałem w poprzednim aucie, od was kupione i byłem zadowolony. |
Witam
Zmodyfikowałem ofertę dla Ciebie zamieniając tarcze zwykłe na sport, także jeszcze raz zapraszam pod ten sam adres.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-08-31, 15:53
|
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie czy tarcze zwykłe są zabezpieczone antykorozyjnie czy tylko wersja sport? |
|
|
|
|
|