Autor |
Wiadomość |
slawek2200
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: slawek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 44 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 8 Skąd: siemianowice
|
Wysłany: 2015-03-17, 16:26
|
|
|
Witam
prosze o wycene tarcze przód i tył Zimmermann nawiercane
klocki przód i tył ferodo lub Hawk Performance HPS
interesują mnie obie opcjie
A8 D3 4.2 Pb
WAUZZZ4E43N003088 |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2015-03-22, 20:24
|
|
|
Poproszę o wycenę kpl na tył zimmerman A8 d3 4.2Pb
vin wauzzz4e23n003073 |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-03-28, 22:49
|
|
|
Może nie do końca ten dział, ale chciałem podziękować i pochwalić tę firmę. Potrzebowaliśmy z bratem błyskawicznie kompletu tarcz i klocków hamulcowych (łącznie z zestawami naprawczymi). Wszystko dotarło błyskawicznie, z wszelkimi niezbędnymi śrubkami i śrubeczkami, uszczelkami, blaszkami itp. Solidna firma której można zaufać i nie obawiać się niespodzianek. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
MartiniNBR
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic 5hp19
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 16 Mar 2015 Posty: 28 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:34
|
|
|
A powiedzcie czy jest sens przetoczyć tarcze przednie? Muszę wymienić klocki z przodu, tarcze są grube i prościutkie ale od wewnątrz(zewnętrzna strona bliżej piasty) mają taki przyrdzewiały pasek a na zewnątrz minimalny rant.
Przetoczyć po całości czy założyć klocki na takie?
A i wewnętrzny klocek zjada mi szybciej niż zewnętrzny- przytarte prowadnice? <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Audi
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2015-04-26, 07:57
|
|
|
Witam
Poproszę o dobór kompletu na przód (tarcze i klocki). Dwie opcje standard oraz cos zeby lepiej hamowało niż seria. WAUZZZ4DZYN007019 A8 4.2 310KM 2000r z pakietem S-line czerwone amortyzatory Sasch i twardsze spręzyny
S-line - bełkot handlarski. Nie istnieje coś takiego w A/S8 |
_________________ kiedyś:
Mercedes 124 2,5 diesel
Audi 100 (cygaro) 1,8 benzyna
Audi B3 1,8 benzyna
obecnie:
Audi B4 Avant 1,9 TDI
Mercedes W210 okular 3,0 TD automat
Audi A8 4,2 V8 quattro automat (jak członek rodziny) |
|
|
|
|
Piotr Audi
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2015-04-26, 08:06
|
|
|
MartiniNBR napisał/a: | A powiedzcie czy jest sens przetoczyć tarcze przednie? Muszę wymienić klocki z przodu, tarcze są grube i prościutkie ale od wewnątrz(zewnętrzna strona bliżej piasty) mają taki przyrdzewiały pasek a na zewnątrz minimalny rant.
Przetoczyć po całości czy założyć klocki na takie?
A i wewnętrzny klocek zjada mi szybciej niż zewnętrzny- przytarte prowadnice? <niewiem> |
Tarcza musi mieć minimalną grubość 28mm, wiec jeżeli po przetoczeniu tyle zostanie to można spróbować. Z doświadczenia wiem że jeśli masz taki przyrdzewiały pasek to tarcza nadaje się na złom. Puknij małym młoteczkiem w ten przyrdzewiały pasek to zobaczysz że odpadnie spiek i rdza. Jeżeli auto jest mało użytkowane to tak się dzieje. Przy każdej wymianie klocków należy zajrzeć do prowadnic, oczyścić jeżeli jest rdza i nasmarować. Prowadnica musi się przesuwać bez żadnych oporów. |
_________________ kiedyś:
Mercedes 124 2,5 diesel
Audi 100 (cygaro) 1,8 benzyna
Audi B3 1,8 benzyna
obecnie:
Audi B4 Avant 1,9 TDI
Mercedes W210 okular 3,0 TD automat
Audi A8 4,2 V8 quattro automat (jak członek rodziny) |
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2015-06-30, 07:58
|
|
|
Kolego Lewian, proszę o wycenę porządnych klocków do tarcz Zimmermann'a Sport Coat Z (zapewne znów Ferodo wezmę)
VIN :
WAUZZZ4DZ1N003465 |
_________________
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2015-07-14, 12:41
|
|
|
Witam,
też jestem na etapie zakupu klocków. Chyba wezmę ATE do tarcz 350mm zaciski brembo 6 tłoczkowe. Tarcze które aktualnie mam na pokładzie to Zimmerman
hmmm albo trw ceramic
ps. No i kupiłem niewłaściwe klocki miałem 3 minuty w piątek aby coś wybrać nic nie było tylko febi bilstein ... zobaczymy jak to będzie się zachowywać. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-07-28, 16:53
|
|
|
moze ktos mi pomoc. czy we wszystkich A8 D2 4.2 byly takie same klocki na przod? i czy w S8 D2 byly takie same?
ewentualnie moglby ktos podac numery czesci klockow do przodu i tylu do D2 FL 4.2 AQF? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-28, 21:17
|
|
|
te same |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-07-28, 21:20
|
|
|
A chwile temu na forum ktos tutaj pisal ze te co chce kupic sa z preFL |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-29, 16:40
|
|
|
Wszystko zależy od rodzaju zacisku i jak i różnicy prefl a fl. I tak przykładowo jeśli liftowa eSka miała zacisk lucasa 323mm to były te same klocki co od rocznika 99 w zwyż. Natomiast jeśli był tam brembo 4 tłoczek to niestety jest to inny zacisk tarcza jak i klocki.
Różnica pomiędzy 323mm lucasa pre fl a fl też jest. Popatrz na oba typy zacisków i się rozjaśni. Pre fl miał klocki z małymi sprężynkami, blaszkami, a fl dużą sprężynę. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-29, 16:56
|
|
|
ale on się pytał o aqf '
czyli polift |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-29, 17:35
|
|
|
pepi napisał/a: | ale on się pytał o aqf '
czyli polift |
Prosił o podanie nr klocków do AQF, a w innym temacie podawał nr klocków z pre fl
Pytał o:
grzybek86 napisał/a: | moze ktos mi pomoc. czy we wszystkich A8 D2 4.2 byly takie same klocki na przod? i czy w S8 D2 byly takie same?
? |
I dostał odpowiedź:
Co do końca nie jest prawdą bo to zależało od zastosowanego tam zacisku. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-29, 17:54
|
|
|
wiesz standardowy zacisk jest zawsze taki sam a jak ktoś ma brebo czy coś innego
to chyba oczywiste że nie .
ja np mam teraz zaciski od A6 |
|
|
|
|
|