Autor |
Wiadomość |
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-06, 21:44
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Pozostaje zatkac dolot jakąs szmatą |
dobre chyba bym na to nie wpadł
szeryfisch napisał/a: | Tylko strach otworzyc maske jak ma 5000rpm |
jak twoje to rzeczywiście strach
walczyłem dzisiaj z hamulcami bo od początku brały mi słabo i wyczyściłem wszystko nasmarowałem prowadniczki miedzią i powiem szczerze ze chyba bedzie lepiej bo już po małej przejażdźce jest efekt chamulec bierze wyżej przy okazji łożysko tył a jutro olej w skrzyni-miło spędzona niedziela co za relaks |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-06, 22:22
|
|
|
Jak hamulce sa slabe tzn jakby serwo slabo robilo to zerknij czy gruszka od turbo jest szczelna... Oczywiscie dotyczy to tylko 2,5TDI.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-06, 22:56
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | gruszka od turbo jest szczelna |
chodzi o mębranke czy trzyma (chyba ustami idzie to sprawdzic)
powiedz mi przy okazji jak uszczelnic dekle zaorowe bo juz nie mam siły
uszczelki reinz i pasta a i tak leci |
_________________
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-06, 23:29
|
|
|
Tak gruszke sprawdzisz otworem paszczowym bez problemu.
Ja daje nowa uszczelke i delikatnie smaruje masa Reinzosil - nie ma bata, musi sie uszczelnic. Moze dekle sa krzywe? A moze leci dookola wtryskow? A moze spod dekli nie leci tylko smierdzi olejem wewnatrz auta? Sprawdz taki krotki wąz gumowy od turbo do metalowej rury do intercoolera. On ma ze 7cm dlugosci jest z tylu silnika nad wydechem i lubi sie zeszmacic. Wtedy prycha olejem na wydech. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-06, 23:59
|
|
|
ok dzieki jutro sprawdze
czyli tez polecasz ta paste
moze zrobie fotki to podesle |
_________________
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-02-09, 14:35
|
|
|
koledy ale to chyba nie temat o hamulcach...
[ Dodano: 2011-02-09, 14:42 ]
Silnik jeszcze nie ruszony, wymontowaliśmy wczoraj turbinę węże od intercoolera cale w oleju w srodku, lecz najlepsze jest to że w wydechu zero śladu oleju. Ale turbo idzie do sprawdzenia tak czy tak. Dzisiaj się bierzemy za rozbieranie lewej głowicy, zobaczymy co to będzie. Lecz zapewne będzie ona do wymiany bo widać uszczerbek i dmucha ze wszystkich cylindrów. |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-09, 22:57
|
|
|
Klimass1 napisał/a: | koledy ale to chyba nie temat o hamulcach | sorry
pisz co i jak |
_________________
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-02-10, 21:45 głowica
|
|
|
głowica zdemontowana (jedna) druga jutro , przy kanale wodnym jakby wyszczerbiona/wypalona cholera wie od czego to się stało, rozsadziło jakby kanał wodny ale coś jeszcze się da zrobić z tą głowicą. niepokoi mnie także fakt że na dwóch cylindrach "sondy" od świec żarowych są jakby urwane i nie wiem czy czasem nie wpadły na cylindry bo są delikatne ryski na cylindrach, i może przez to któreś z pierścieni się zapiekły, silnik zaciągnął olej na cylindry i stąd samozapłon ? Jutro ściągam głowicę. Jeśli ktoś znajdzie silnik w :przyzwoitej cenie: proszę pisać . Jutro dodam jakieś fotki z "rozbiórki" i uszczerbku audiczka |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-11, 10:04
|
|
|
no to czekamy na fotostory |
_________________
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-02-13, 00:51
|
|
|
obydwie głowice ściągnięte. dziury w obydwóch ! oraz wypalone uszczelki + upalona jedna świeca na jednej głowicy i wpadła na cylinder i na drugiej głowicy dwie świece, fotki dodam muszę zgrać z telefonu. |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
|
|
|
|