Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Klucz udarowy elektryczny - opinie  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-04-24, 19:07   

No Hazet faktycznie daje rade, Mały jak piorun a wszystkie śruby od kół odkręcił bez problemu, więc polecam <faktycznie>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-04-30, 21:04   

Kolega (również pasjonat Audi) już 6 rok użytkuje elektryczny klucz udarowy LEX 2000 W 800 Nm (na własne potrzeby) i jest z niego zadowolony. Też się nad nim zastanawiałem, ale spotkałem opinie, że ewentualna awaria a potem naprawa elektronicznej regulacji to koszt ponad połowę wartości urządzenia.
_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2019-05-01, 07:15   

Ja ostatnio zakupiłem coś takiego w ciastoramie.
189 zł, zobaczymy jak się będzie sprawował



prędkość obrotowa 2200 obr./min; maksymalny moment obrotowy 325 Nm <bezradny>

Ogólnie wygląda na mocny, ale czy faktycznie tyle ma Nm <hmm>
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
SOBA 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2019-05-01, 08:29   

MichałST to kupił i pisał że badziewie. U mnie po 174 zł w brico to jest.
_________________
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-05-01, 17:25   

Erni to podrożał. Kupiłem też w Castoramie za 178PLN.
Dodam jeszcze że zaopatrz się w dobrą nasadkę udarową bo te to chyba malowane by stała się udarem <boisie>
 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-05-01, 19:14   

Ja ostatnio kupiłem w juli tego hamrona. U mnie się sprawdza.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2019-05-02, 07:43   

Michal_ST napisał/a:
zaopatrz się w dobrą nasadkę udarową bo te to chyba malowane by stała się udarem


Zauważyłem :D :D
Przy próbie odkręcenia. Malowany karton :D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-05-02, 20:16   

Jaki element próbowałeś odkręcić??
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2019-05-03, 08:57   

Michal_ST napisał/a:
Jaki element próbowałeś odkręcić??


Koło.... stary nie pytaj, tak ojcu doj....i na wulkanizacji, że rurą 2m nie mogłem odkręcić.
Pojechałem po tego pneumata i to samo.
Dopiero na PKSach gość mi pomógł. Ale tak było dowalone, że wyciągnęło śruby.
Ogólnie koła w 8 odkręca bez problemu. zobaczymy jak sobie będzie radził z zawieszeniem w jeepie
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-05-03, 09:57   

U mnie z zaciskami sobie nie poradził dopiero łamana rękojeść 60cm dała rady.
Koła miałem tak dowalone że nie mogłem z piasty ich ściągnąć.
Okazało się że nikomu nie chciało się oczyścić przed montażem.
Nie montowałem sam tylko zakład więc nie widziałem.
 
 
jazzm 

Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-27, 11:13   

Pytanie czy są jakieś inne klucze udarowe niż nieelektryczne?
Bo jak rozumiem, udar to jest cecha urządzeń elektrycznych. Ciężko jest użytkować tego rodzaju klucze - nieelektryczne.

Tutaj mają duży wybór kluczy udarowych:
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-05-27, 12:30   

Chyba nie rozumiem tego wywodu. Przecież klucz udarowy można mieć elektryczny lub pneumatyczny. Ostatecznie ręczny z młotkiem :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-05-27, 22:36   

drago_o napisał/a:
klucz udarowy można mieć elektryczny lub pneumatyczny
...albo hydrauliczny ;)

Standardowo w przemyśle motoryzacyjnym używa się pneumatycznych, te elektryczne to o kant tyłka można rozbić <cicho>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2019-05-28, 10:23   

danishow napisał/a:
drago_o napisał/a:
klucz udarowy można mieć elektryczny lub pneumatyczny
...albo hydrauliczny ;)

Standardowo w przemyśle motoryzacyjnym używa się pneumatycznych, te elektryczne to o kant tyłka można rozbić <cicho>


A nie do konca, u mnie na stoczni kozystamych z samych elektrycznych na kablu i na baterie
Bosch-a a do wiekszych srobek to hydrauliczne jak pisales :)
_________________

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-05-28, 13:58   

Pneumatyczne narzędzia często na dużą skalę się nie opłacają ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.