Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-04-24, 19:07
|
|
|
No Hazet faktycznie daje rade, Mały jak piorun a wszystkie śruby od kół odkręcił bez problemu, więc polecam |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-04-30, 21:04
|
|
|
Kolega (również pasjonat Audi) już 6 rok użytkuje elektryczny klucz udarowy LEX 2000 W 800 Nm (na własne potrzeby) i jest z niego zadowolony. Też się nad nim zastanawiałem, ale spotkałem opinie, że ewentualna awaria a potem naprawa elektronicznej regulacji to koszt ponad połowę wartości urządzenia. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2019-05-01, 07:15
|
|
|
Ja ostatnio zakupiłem coś takiego w ciastoramie.
189 zł, zobaczymy jak się będzie sprawował
prędkość obrotowa 2200 obr./min; maksymalny moment obrotowy 325 Nm
Ogólnie wygląda na mocny, ale czy faktycznie tyle ma Nm |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2019-05-01, 08:29
|
|
|
MichałST to kupił i pisał że badziewie. U mnie po 174 zł w brico to jest. |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-05-01, 17:25
|
|
|
Erni to podrożał. Kupiłem też w Castoramie za 178PLN.
Dodam jeszcze że zaopatrz się w dobrą nasadkę udarową bo te to chyba malowane by stała się udarem |
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-05-01, 19:14
|
|
|
Ja ostatnio kupiłem w juli tego hamrona. U mnie się sprawdza. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2019-05-02, 07:43
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | zaopatrz się w dobrą nasadkę udarową bo te to chyba malowane by stała się udarem |
Zauważyłem
Przy próbie odkręcenia. Malowany karton |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-05-02, 20:16
|
|
|
Jaki element próbowałeś odkręcić?? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2019-05-03, 08:57
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Jaki element próbowałeś odkręcić?? |
Koło.... stary nie pytaj, tak ojcu doj....i na wulkanizacji, że rurą 2m nie mogłem odkręcić.
Pojechałem po tego pneumata i to samo.
Dopiero na PKSach gość mi pomógł. Ale tak było dowalone, że wyciągnęło śruby.
Ogólnie koła w 8 odkręca bez problemu. zobaczymy jak sobie będzie radził z zawieszeniem w jeepie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-05-03, 09:57
|
|
|
U mnie z zaciskami sobie nie poradził dopiero łamana rękojeść 60cm dała rady.
Koła miałem tak dowalone że nie mogłem z piasty ich ściągnąć.
Okazało się że nikomu nie chciało się oczyścić przed montażem.
Nie montowałem sam tylko zakład więc nie widziałem. |
|
|
|
|
|
|
|
jazzm
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-05-27, 11:13
|
|
|
Pytanie czy są jakieś inne klucze udarowe niż nieelektryczne?
Bo jak rozumiem, udar to jest cecha urządzeń elektrycznych. Ciężko jest użytkować tego rodzaju klucze - nieelektryczne.
Tutaj mają duży wybór kluczy udarowych: |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-05-27, 22:36
|
|
|
drago_o napisał/a: | klucz udarowy można mieć elektryczny lub pneumatyczny | ...albo hydrauliczny
Standardowo w przemyśle motoryzacyjnym używa się pneumatycznych, te elektryczne to o kant tyłka można rozbić |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2019-05-28, 10:23
|
|
|
danishow napisał/a: | drago_o napisał/a: | klucz udarowy można mieć elektryczny lub pneumatyczny | ...albo hydrauliczny
Standardowo w przemyśle motoryzacyjnym używa się pneumatycznych, te elektryczne to o kant tyłka można rozbić |
A nie do konca, u mnie na stoczni kozystamych z samych elektrycznych na kablu i na baterie
Bosch-a a do wiekszych srobek to hydrauliczne jak pisales |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|