|
Autor |
Wiadomość |
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-07-16, 20:19
|
|
|
Jak gra ten B&O? |
|
|
|
|
|
|
|
Mat
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 i A4 2.5TDI kabriolet
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lip 2013 Posty: 37 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-07-16, 23:10
|
|
|
emdzej napisał/a: | Jak gra ten B&O? |
Bardzo dobrze gra. <okioki> Wszystkie najdrobniejsze szczegóły słychać lepiej i wyraźniej. Mam porównanie, bo w domu mam dobry sprzęt, a w drugim Audiku mam Bose`a. Jak ktoś lubi muzykę techno, to nie jest sprzęt do tego, nie ma ultra mocnego i głębokiego niskiego basu. Do tego trzeba tuby. A tak nie mam się do czego przyczepić. Niuanse i części składowe poszczególnych dźwięków i instrumentów są doskonale słyszalne. Wydaje się, jakby się słuchało na nowo muzyki, którą zna się od dawna, ale słyszy się nowe, wcześniej nie znane dodatkowe tony i głębie. Samochód dodatkowo jest dobrze wyciszony, przez opcje akustycznych szyb i wygłuszenia. W aucie panuje cisza, czyli jest tak jak lubię.
[ Dodano: 2014-08-04, 17:40 ]
Pierdółki do zestawu narzędziowego zakupione i uzupełnione. <hura> Pomału zapoznaję się z samochodem czytając instrukcję, tym samym odświeżam znajomość języka.
Nie spodziewałem się, że podnoszenie lewarkiem samochodu, może być tak skomplikowane. A tu włącz odpowiednią opcję w MMI, zastosuj firmowy lewarek, bo inny nie pasuje, umieść wałek lewarka w odpowiedniej szczelinie, itd.
Czy ktoś z Was wie, co ile trzeba wykonywać interwały?
Chodzi mi o wymianę oleju w silniku, w skrzyni, filtrów paliwa i powietrza (tego ostatniego są bodajże dwa?), kabinowego?
Płynu chłodzącego silnik, płynu hamulcowego. Jeśli ktoś się z tym obyty, to proszę napisać, co ile km i jaki jest to odstęp czasowy. Z góry dzięki za info.
P.S.
Pytam na przyszłość, bo i tym razem udało mi się kupić auto po pełnym przeglądzie, także mam oleje, filtry, tarcze i klocki na nowo wymienione i do przejechania ponad 20tys km, tak podaje komputer...
Komplet klocków i tarcz u mojego "nadwornego" dostawcy części nie wychodzi jakoś bardzo drogo. Bo tak, jak mi mówił - z 1300-1500zł za TRW. Z zawieszenia, powiedział mi, że to się rzadko sprzedaje, tylko w przypadku, jak auto było mocno wytłuczone, bądź po wypadku. Komplet oleju 10l i wszystkich filtrów to koszt u niego 500zł, czyli znośnie.
[ Dodano: 2014-08-10, 20:31 ]
Czy ktoś z adminów może zrobić z mojej przedostatniej wypowiedzi osobny post w tym temacie? Jest mało widoczny, bo odzewu brak.
Z góry dziękuję.
[ Dodano: 2014-09-28, 07:35 ]
Nadal cisza w interesujących mnie tematach... <niewiem>
Miałem nieprzyjemne doświadczenie z pAnem (właścicielem), z firmy Prostafelga.pl. Nie polecam robienia interesów z tym człowiekiem! I nie chodzi o jego robotę bynajmniej. Ten ktoś nie jest, wg mnie, normalny. Nie rozumie, nie wie, co to szacunek do klienta! Jak najbardziej nie polecam wizyt z felgą aluminiową do naprawy. <lipa> Po prostu nie nadaje się do prowadzenia jakiegokolwiek interesu.
Wpis z listopada, zawiozłem felgę do malowania do innego (bardziej zaufanego) fachowca i po naprawie lica felgi i zawiezieniu jej do wulkanizatora okazało się, że felga jest nadal krzywa!
Oszust - firma Prostafelga.pl to oszuści wyłudzający za niewykonaną usługę pieniędzy. Szkoda, że od faktu minął ponad miesiąc, a ja naiwny myśląc, że ktoś zrobi to porządnie nie wziąłem nawet pokwitowania!!!
Następnym razem pojadę do kogoś innego... |
_________________ Przewaga dzięki technice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|