Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Limitowana wersja Audi S8 D2?  
Autor Wiadomość
ludipl 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A4 B6
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 1
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-11-10, 01:07   Limitowana wersja Audi S8 D2?

Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
_________________
Tam gdzie kończy się ekonomia, tam zaczyna się zabawa ;)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-11-10, 10:32   

ludipl napisał/a:
Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?

Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapie :D :D
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-11-10, 11:35   

mdamian napisał/a:
ludipl napisał/a:
Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?

Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapie :D :D

to jestem jeden z nielicznych co widziałem takie cóś :mrgreen: :lol:
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-10, 14:08   

pb41ns napisał/a:
mdamian napisał/a:
ludipl napisał/a:
Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?

Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapie :D :D

to jestem jeden z nielicznych co widziałem takie cóś :mrgreen: :lol:

Dodam też o możliwości S8 i 3.3TDI razem na klapie (widziałem i macałem tego mieszańca :D ) Po okolicy jeździ A8 preFL i ma 2 znaczki (A8 i S8 retro obok siebie) Wczoraj widziałem pod pracą starą A6 C4 i miała naklejkę A8 2.5 TDI :D Ludzie to mają fantazję.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-10, 14:51   

Panowie sie mylicie-limitowana wersja S8 bedzie miała wszystko jak trza tylko pod maską 360konne 1.9 tedei :mrgreen:
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-10, 15:17   

Taa, to jak W12 a pod maską rech rechot 1.9 :mrgreen:
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-10, 15:47   

No tez ale łatwiej bedzie wyciągnąc 360 kucy niż 420 z tego 1,9 noooo ale moge sie mylic bo polak potrafi :) Rechot mozna by zagłuszyć jakims dobrym audio :D albo powiedziec że to zajechane BRC tak hałasuje :lol:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-11-10, 17:09   

aż monitor oplułem , wiedziałem , że ktoś się czepi biednych 1.9 :D :D
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-10, 17:12   

mdamian napisał/a:
że ktoś się czepi biednych 1.9

A kto sie tu czepia? Praktycznych porad udzielamy jedynie do nadzwyczajnych innowacyjnych rozwiązań :)
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-11-10, 20:47   

Limitowanych raczej nie było jedynie co to wersje na zamówienie czyli najlepiej jak się da w kwestii wyposazenia srodka :roll: :-P
_________________
dare to be great
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-10, 21:07   

Ew coś opancerzonego, ale to była by pewnie A8L lub W12.
_________________
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-11-11, 06:16   

na youtube widziałem filmik z taką limit d4 hehe :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=_lB9jUNP-sc
_________________
dare to be great
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-11-12, 22:10   

pra pra pra babcia Wiki :-P mówi że :
Pierwsza generacja S8 zadebiutowała pod koniec 1996, a wyszła z produkcji w 2003. Dostępne silniki o wariantach mocy od 340 do 360 KM. Silnik miał pojemność 4.2 l w dwóch wersjach. Standardowo oferowane było 5 biegowe skrzynie automatyczne (tip-tronic) a na życzenie 6-biegowe manualne skrzynie Getraga. W standardzie znajdowało się m.in. quattro. Silnik z jakiego korzysta pierwsza generacja S8 to 4.2 litrowy motor jaki oryginalnie znalazł się w modelu A8 tyle, że posiadał on 300 KM. W modelu S8 powiększono w nim moc do 340 a później przy okazji face-liftingu w 1999 roku do 360 KM dodatkowo wprowadzając 5 zaworów na cylinder. Ciekawostką jest to że od 2900 do 6000 obrotów na minutę silnik generuje 90% swojej mocy, dzięki temu, więc moment obrotowy w każdym przedziale jest duży.
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.

a tak na poważnie to jedynie MTM
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-13, 11:15   

ernesto napisał/a:
pra pra pra babcia Wiki :-P mówi że :

pra pra pra babcia Wiki może jest i fajna ale niestety informacje bywają czasem nieścisłe więc dodam kilka słów co by nie powtarzać później nieprawdziwych rzeczy ;-)

ernesto napisał/a:
Pierwsza generacja S8 zadebiutowała pod koniec 1996, a wyszła z produkcji w 2003.

Model D2 był produkowany do 2002 roku a nie 2003.... zarówno A8 jak i S8.
Były wprawdzie wersje z roku modelowego 2003 (takie właśnie miałem S8) ale rok produkcji to w dalszym ciągu 2002.

Pod koniec roku 2002 (sierpień czy wrzesień, chyba jakoś tak) wyjechały z fabryki pierwsze A8 z modelu D3 co jest równoznaczne z zaprzestaniem produkcji modelu D2.

ernesto napisał/a:
Dostępne silniki o wariantach mocy od 340 do 360 KM. Silnik miał pojemność 4.2 l w dwóch wersjach. (...) Silnik z jakiego korzysta pierwsza generacja S8 to 4.2 litrowy motor jaki oryginalnie znalazł się w modelu A8 tyle, że posiadał on 300 KM. W modelu S8 powiększono w nim moc do 340 a później przy okazji face-liftingu w 1999 roku do 360 KM dodatkowo wprowadzając 5 zaworów na cylinder.

O ile przed-liftowy silnik od S8 miał sporo wspólnego z przed-liftowym silnikiem od A8 to należy zauważyć że w modelu po-liftowym silnik, pomimo tej samej pojemności, zmienił się konkstrukcyjnie dosyć znacznie. Inna liczba zaworów, inne głowice, inny rozrząd, inna przepustnica, innych wiele elementów silnika jak i jego oprzyrządowania.
Podobnie jak w przed-liftach tak i w po-liftach silnik od po-liftowego S8 jest konstrukcyjnie bardzo podobny do po-liftowego silnika z A8.

ernesto napisał/a:
Ciekawostką jest to że od 2900 do 6000 obrotów na minutę silnik generuje 90% swojej mocy, dzięki temu, więc moment obrotowy w każdym przedziale jest duży.

Moc i moment to dwa inne parametry które wcale nie idą ze sobą w parze... tzn. przyrost mocy nie równa się proporcjonalny przyrost momentu.
Ale trzeba przyznać że dzięki zmiennej geometrii kolektora dolotowego oraz faz rozrządu silniki te mają bardzo fajną charakterystykę..... z dołu sporo momentu obrotowego a na górze spora moc ;-)

ernesto napisał/a:
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.

Z tym to nie dyskutuję.... Limited Edition pełną gębą :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-11-13, 12:11   

ernesto napisał/a:
....
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.

a tak na poważnie to jedynie MTM


Hahahahahahaha prawie monitor oplułem , beka :D :D :D
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.