Autor |
Wiadomość |
Likario
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 (d3)
Wiek: 45 Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-09-30, 11:15
|
|
|
Ok, czyli Nikodema to ja sobie w takim razie odpuszczę;) Byłem w Energy zaproponowali mi BRC. Pytałem się też o STAGA ale powiedzieli mi że do tej generacji lepsze będzie BRC, ewentualnie Prins, tylko że ta instalacja jest dużo droższa. Co sądzicie? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-30, 12:46
|
|
|
Bierz BRC-dobrze gadają |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-09-30, 15:07
|
|
|
Likario napisał/a: | Byłem w Energy zaproponowali mi BRC. Pytałem się też o STAGA ale powiedzieli mi że do tej generacji lepsze będzie BRC, ewentualnie Prins, tylko że ta instalacja jest dużo droższa. Co sądzicie? |
BRC daje radę - jeżdżę na tym już piąty rok, zrobiłem na tej instalce ponad 150kkm i jak na razie nie mam na co narzekać. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-09-30, 15:18
|
|
|
FOSS napisał/a: |
BRC daje radę - jeżdżę na tym już piąty rok, zrobiłem na tej instalce ponad 150kkm i jak na razie nie mam na co narzekać. |
Orientacyjnie jakie koszta były poniesione przy takim przebiegu?
Wymiana wtryskiwaczy tudzież cegły?
Ja przy takim przebiegu szykuje się do wymiany kompletu wtrysków w V6 na AC koszt u gazownika 400zł+ wcześniej wsadziłem sam zavoli za 210 z wysyłką. (wraz z tą paczką przyszedł zapas filtrów fazy ciekłej i lotnej, po ok ~20zł/10 kkm) |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-09-30, 17:05
|
|
|
Dymian napisał/a: | FOSS napisał/a: |
BRC daje radę - jeżdżę na tym już piąty rok, zrobiłem na tej instalce ponad 150kkm i jak na razie nie mam na co narzekać. |
Orientacyjnie jakie koszta były poniesione przy takim przebiegu?
Wymiana wtryskiwaczy tudzież cegły?
Ja przy takim przebiegu szykuje się do wymiany kompletu wtrysków w V6 na AC koszt u gazownika 400zł+ wcześniej wsadziłem sam zavoli za 210 z wysyłką. (wraz z tą paczką przyszedł zapas filtrów fazy ciekłej i lotnej, po ok ~20zł/10 kkm) |
Wtrące swoje trzy grosze... u mnie w d2 przy przebiegu 110kkm na gazie instalacja BRC SeQuent koszty dodatkowe jakie poniosłem oprócz przeglądów i wymian filtrów to: reduktor genius max 1100zł jeśli dobrze pamiętam i jeden wtryskiwacz poszedł kheihina coś koło 400/500zł chyba dałem... autem jeździłem 6lat. Także myślę że krzywdy nie było. Obecny właściciel chyba też nie narzeka |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-10-01, 00:04
|
|
|
Dymian napisał/a: | Orientacyjnie jakie koszta były poniesione przy takim przebiegu?
Wymiana wtryskiwaczy tudzież cegły? |
Ja mam u siebie 2 reduktory GeniusMax i jeszcze nic z nimi nie robiłem. Nie mam z nimi problemów a na LPG nie ma problemów z wydajnością ani na pełnym bucie ani przy zamykaniu budzika
Przez ten czas padły mi 2 wtryskiwacze - 1 wymieniono mi jeszcze na gwarancji, 1 wymieniłem już sam bo puszczał gaz górą. Poza tym zapobiegawczo wymieniłem jeszcze 1 wtryskiwacz którego również podejrzewałem o puszczanie gazu górą chociaż na gorącym uczynku go nie złapałem więc być może zrobiłem to pochopnie.
Nic więcej nie robiłem oprócz oczywiście regularnych serwisów. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-01, 11:05
|
|
|
Dlatego FOSS że masz dwie cegły nie sa tak obciązone i wytrzymają dłużej. Ma to swój sens.
Wtryskiwacze w tym przebiegu mogą już strajkowac ale nie muszą. Jak wspomniałes regularny serwis i ja to samo robie bo wtedy wieksza szansa na spokój. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-10-01, 17:24
|
|
|
Apophis napisał/a: | Dlatego FOSS że masz dwie cegły nie sa tak obciązone i wytrzymają dłużej. Ma to swój sens. |
No i właśnie dlatego mam dwa - zainwestowałem przy montażu po to aby teraz ze spokojną głową oszczędzać na paliwie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Likario
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 (d3)
Wiek: 45 Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-02, 21:49
|
|
|
Dobra, trochę mnie nie było, ale ostatecznie zdecydowałęm się na montaż. Byłem w Energy powiedzieli że do tego motoru najlepiej nad się albo BRC albo Landi Renzo. Ewenetualnie jeżeli mam więcej gotówki może być PRINS. I teraz mam pytanie, czy możecie mi coś powiedzieć o tych dwóch pozostałych instalacjach? Pomyśleć nad tym czy iść zdecydowanie w BRC? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-03, 15:06
|
|
|
BRC nie tylko u mnie jest ok i działa se w tle |
|
|
|
|
|
|
|
Likario
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 (d3)
Wiek: 45 Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-03, 23:02
|
|
|
Ok, czyli w takim razie już wszystko wiem. Podjadę do Energy pewnie w tym tygodniu i pogadam że chcę BRC;) Dam znać jak będę już po montażu;) |
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-04, 00:04
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: |
Obecny właściciel chyba też nie narzeka |
Nie narzeka, bo raz na 6 miesięcy jeździ na sprawdzenie LPG i ew. korektę ustawień. |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
jamiolkowski
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: S8
Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-07, 13:47
|
|
|
Witam,
Panowie co sądzicie o poniższym zakładzie:
Jakiś czas temu polecał go FOSS, 2009-07-29, 15:54, czy coś się zmieniło?
AUTO-GAZ Otrębusy
Te.l: +48607350000
Kontaktowałem się tel., wstępny termin: 24.11.2014.
Polecił:
KME: NEVO
Reduktor: R2 TWIN
Wtryski: HANA
Cena: około 4000zł.
W Energy GAZ za BRC: 6500zł.
Co inny warsztat polecają co innego.
Co osoba na forum poleca co innego.
Wiem że 50% sukcesu to montażysta więc nie widzę sensu sugerować komuś STAGA skoro sam upiera się na KME.
Z góry dziękuję za odpowiedź. |
_________________ Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-07, 14:57
|
|
|
jamiolkowski napisał/a: | W Energy GAZ za BRC: 6500zł. |
Ciekawe bo u mnie w okolicy za 5tyś to się założy już i super bangla. |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-07, 15:05
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | u mnie w okolicy za 5tyś to się założy już i super bangla. | -
Podaj zatem namiary.
Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
|