Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-07, 15:09
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Podaj zatem namiary.
|
Tylko na PW (miałem na myśli oczywiście okolice w PL ) |
|
|
|
|
|
|
|
jamiolkowski
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: S8
Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-07, 16:40
|
|
|
Ja również zatem poprosiłbym o namiary na priv.
Cena 6500zł została przedstawiona w rozmowie tel. dzisiaj.
Cena do minimalnej negocjacji, instalacja na 2 reduktorach.
Co sądzicie o tym KME? |
_________________ Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-07, 22:16
|
|
|
jamiolkowski napisał/a: | Ja również zatem poprosiłbym o namiary na priv.
Cena 6500zł została przedstawiona w rozmowie tel. dzisiaj.
Cena do minimalnej negocjacji, instalacja na 2 reduktorach.
|
Idą na PW. Na dwóch reduktorach bedzie drożej niestety. Sęk w tym że ja osobiście nie brał bym na dwóch chyba że non stop jeździsz z butem w podłodze,po torach etc. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-08, 11:04
|
|
|
jamiolkowski napisał/a: | Witam,
Panowie co sądzicie o poniższym zakładzie:
Jakiś czas temu polecał go FOSS, 2009-07-29, 15:54, czy coś się zmieniło?
AUTO-GAZ Otrębusy
Te.l: +48607350000 |
Bardzo dawno to było i od tamtego czasu już nigdy tam nie byłem - nie pamiętam dlaczego zrezygnowałem ale to w miarę blisko mnie więc musiało być coś nie tak.
Aktualnie nie mogę polecać bo od lat nie korzystam z ich usług.
Apophis napisał/a: | Idą na PW. Na dwóch reduktorach bedzie drożej niestety. Sęk w tym że ja osobiście nie brał bym na dwóch chyba że non stop jeździsz z butem w podłodze,po torach etc. |
A ja polecam właśnie na dwóch reduktorach - nie widzę w tym rozwiązaniu żadnych dodatkowych problemów oprócz tego, że przy montażu jest oczywiście drożej i trochę drożej przy przeglądach bo filtrów więcej.
Poza tym dwa reduktory to pewność, że nigdy nie będzie ubogo i na LPG można śmigać po całym obrotomierzu.
Noi trwałość układu też jest raczej większa - ja swoje "cegły" czyli reduktory GeniusMAX mam od stycznia 2010r, przejechałem na nich już ponad 200kkm wielokrotnie jeżdżąc z prędkościami 200+ oraz a czasem i blisko Vmax i kompletnie nic mi się z nimi nie dzieje. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-08, 12:53
|
|
|
Na jednym może być ubogo ale nie musi,kwestia ustawienia. Więcej gratów z LPG w silniku to mozliwe więcej problemów czy kosztów tez w przyszłości a na bank na dodatkowym paliwie nie stracisz tyle co wydasz na dwa reduktory wykorzystywane najwyżej w 5% przebiegu.
Mowa o geniusMAX bo o jakis tanich bublach to nie wiem czy trzy nie za malo... |
|
|
|
|
jamiolkowski
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: S8
Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-08, 21:28
|
|
|
W instalacji KME jest ciekawy redaktor do 408KM.
Wygląda jak dwa ale bardziej elegancko, :-).
Link:
http://kme.eu/product,products,85.html
Zdjęcie poniżej.
image.jpg
|
|
Plik ściągnięto 3556 raz(y) 14,27 KB |
|
_________________ Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Likario
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 (d3)
Wiek: 45 Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-05-02, 16:01
|
|
|
Wiedzą co robią.
I ich instalacje sąw cenie ale po dłuższym czasie stwiedzam. Że sąmało populane.
;/ Jakoś większość ludzi woli staga, bc albo zenit. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-05-02, 17:03
|
|
|
jamiolkowski, mam taki reduktor ale jeszcze nie włożony do auta bo instalki nie założyłem. Zobaczymy jak sobie poradzi |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-02, 20:19
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | jamiolkowski, mam taki reduktor... |
Toć to było jakieś pół roku temu |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|