Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2013-07-15, 12:05
|
|
|
karol208 napisał/a: | dice111 napisał/a: |
Bosch Diesel Centrum Bosch Car Service "Tircars"
Hola 34
21-500 Biała Podlaska
?? :mrgreen: |
Ja tego nie powiedziałem |
Aleee Panieee.. Dyć jak wół stoi, że diesel, to nie dziwne, że benzyne spartolili :mrgreen: ;-) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-15, 12:19
|
|
|
Nooo i stoi że TIR serwis a tam wszystko duże jest i w małej A8 niedowidzali trybikow :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-07-15, 12:41
|
|
|
Może lepiej idź z papierami do adwokata po poradę.
Niewiele kosztuje a dużo wyjaśni, także na przyszłość.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-15, 13:55
|
|
|
niestety ja Ci dobrze nie wróże, przede wszystkim dlatego że sam zniszczyłeś wszelkie dowody zbrodni |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-15, 19:19
|
|
|
Jakub napisał/a: | Tak odpuszczajcie wszystkim,wszystko i potem tacy i inni cwaniacy robią wszystkich dookoła w bambuko,bo wiedzą,że są bezkarni. |
Kolego, ale nikt nie mówi aby odpuszczać.... ale żeby walczyć i straszyć sądem to trzeba się odpowiednio przygotować.
Nie twierdzę, że racja leży po stronie warsztatu ale trzeba mieć dowody i niestety powołując się na przepisy prawne należy samemu również w nich się poruszać..... ale jeżeli kolega sam naprawił szkodę to dowodzenie czyjejś winy i żądanie odszkodowania może być bardzo trudne.
Już lepiej by było gdyby auto zostało oddane do innego warsztatu który opisał by niefachową naprawę poprzedniego warsztatu, naprawiłby to poprawnie i wystawił za to rachunek ale tak się nie stało.
Naprawdę daleki jestem od odpuszczania..... wręcz przeciwnie, znany jestem z tego, że walczę o swoje i potrafię swoje wywalczyć.... ale niestety do takich tematów należy podchodzić jak do gry w szachy, planować strategię na kilka ruchów naprzód i przewidywać ruchy przeciwnika.... tutaj tego zabrakło.
Jako przykład naszego prawa krótka historia z życia wzięta....
w ubiegłym roku złapałem złodzieja praktycznie "za rękę"... tzn. w swoim garażu ujawniłem kradzież, zawiadomiłem policję, wskazałem podejrzanego, złapałem go kilka godzin później o doprowadziłem do oczekującego patrolu policji, na wezwanie policji otworzył swój samochód w którym ujawniono skradzione mi rzeczy....
jak myślicie, co wydarzyło się dalej?.....
sprawa została umorzona... gość powiedział, że znalazł i schował do samochodu i jest niewinny (cwano się tłumaczy) i pozamiatane....
ale sprawa w toku, złożyłem zażalenie, wskazałem uchybienia i sąd przychylił się do mojego zażalenia....
ale jak sądzę minie jakiś czas i sprawę i tak umorzą... bo nikomu nie chce się tego prowadzić :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
otto
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 34 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2013-07-16, 08:51
|
|
|
Trzeba było od razu samemu się za to zabrać :lol: a tak zapłaciłeś tyle ile by kosztowały narzędzia do wymiany rozrządu.... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=IJ2kvZpJ_BU |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-07-16, 14:59
|
|
|
otto napisał/a: | Trzeba było od razu samemu się za to zabrać :lol: a tak zapłaciłeś tyle ile by kosztowały narzędzia do wymiany rozrządu.... |
Miało tak być tylko jak zwykle brak czasu ograniczył możliwości a i tak wyszło że poświęciłem 3 noce na złożenie tego. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin0732
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Biala Podlaska
|
Wysłany: 2013-07-21, 11:44
|
|
|
Ja raczej tez sie nie wybiore do nich na wymiane rozrzadu:) Trzeba kogos innego szukac w Bialej;p |
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-07-22, 14:32
|
|
|
ogolnie to niewymienili ci jednej rolki patrzac na fakture bo tej rolki evr 55211 powinny byc dwie a na fv masz jedną a po durgie jestes pewien ze kolo niebylo wczensije obite? bo mysle ze nie zagladales tam wczesniej a teraz czepiasz sie wszytskiego ze to calosc wina warsztatu a nowego auta pewni enie kupiles....... nie zebym bronil ich ale tez wszytskiego pewnie nie jestes pewny............. jak nic nie wywalczysz to moze pokombinuj cos z ta brakująca rolka . |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-07-23, 21:53
|
|
|
tomekzabrze napisał/a: | ogolnie to niewymienili ci jednej rolki patrzac na fakture bo tej rolki evr 55211 powinny byc dwie a na fv masz jedną a po durgie jestes pewien ze kolo niebylo wczensije obite? bo mysle ze nie zagladales tam wczesniej a teraz czepiasz sie wszytskiego ze to calosc wina warsztatu a nowego auta pewnie nie kupiles....... |
Auto mam od kwietnia dzięki za spostrzegawczość fakt rolka jest stara a prosiłem o kpl. rozrząd z napinaczami i rolkami oraz pompą.
Co do koła wiatraka to musiało być dobre ponieważ sporo km zrobiłem na starym pasku, a koło w takim stanie pewnie moment by pocięło pasek.
Co do szpilki budowlanej to mam małe sprostowanie po rozmowie z mechanikiem który to robił wyjaśnił mi że jest to śruba klasy 8.8 tylko że obciął łeb (widziałem drugą taką śrubę na magazynie)
Zastanawia mnie jak została rozwiercona rolka prowadząca bo owa śruba to M10 a ori to chyba M8.
Dowiedziałem się również że kółka rozrządu zostały dokręcone z momentem soczystym ponad 100Nm a o ile sobie przypominam to max 60 się dokręca.
Długość tłumika drgań jest źle ustawiona o ok 6mm.
Napisałem pismo reklamacyjne na poprawkę niedociągnięć, muszę się przypomnieć o tej rolce trzeciej, chyba że panowie sami przeczytają i będą w temacie.
Pozdrawiam panów z serwisu bo śledzą forum na bieżąco. |
_________________
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-07-24, 06:04
|
|
|
ja bym im kolo dupy zrobil.masz powody.zeczoznawca by ekspertyze wystawil i sa w d...e.PARTACZE |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-24, 10:18
|
|
|
karol208 napisał/a: | Co do szpilki budowlanej to mam małe sprostowanie po rozmowie z mechanikiem który to robił wyjaśnił mi że jest to śruba klasy 8.8 tylko że obciął łeb (widziałem drugą taką śrubę na magazynie)
Zastanawia mnie jak została rozwiercona rolka prowadząca bo owa śruba to M10 a ori to chyba M8. |
Oryginalnie śruba M8... niedawno robiłem takiego ABZ-ta więc na 100%
A jeżeli tak jest to znaczy, że zerwali gwint i musieli rozwiercać.
Zresztą się nie dziwię czytając to co poniżej...
karol208 napisał/a: | Dowiedziałem się również że kółka rozrządu zostały dokręcone z momentem soczystym ponad 100Nm a o ile sobie przypominam to max 60 się dokręca. |
DRUCIARZE :!:
ELSA wyraźnie podaje, że rolki dokręcamy momentem 25Nm.... 100Nm to gruuubo za dużo :evil:
Właśnie niedawno robiłem takiego ABZ-ta i teraz wiem dlaczego miałem tyle problemów - odkręcając tą drugą rolkę (napinającą z mimośrodem) wyszła mi cała szpilka a nie tylko nakrętka bo jakiś matoł, jak powyżej, dopierdzielił ją na max i zerwał gwint
Dziurę musiałem poszerzyć i gwintować właśnie pod M10..... rolkę też rozwiercałem pod M10 tylko robili mi to osiowo na wiertarce stołowej. Ja zastosowałem śrubę z łbem "made by Audi" i na nowym gwincie dokręciłem książkowo 25Nm.
Następne schody miałem z pompą wody w której też ktoś wszystkie śruby dokręcał momentem "ile pary w łapach"...... jedna śruba miała urwany łeb i koło niej były ślady płynu chłodzącego który wprawdzie nie wyciekał jakoś bardzo ale sączył się i zasychał w malowniczy sposób :evil:
Na wystający koniec śruby nabiłem nasadkę ale śruba była tak dokręcona, że ten kikut ukręciłem na równo. Udało się rozwiercić, nagwintować i przykręcić inną śrubą - po uruchomieniu na szczęście nie zaobserwowałem żadnego wycieku.
karol208 napisał/a: | Długość tłumika drgań jest źle ustawiona o ok 6mm. |
Znaczy się ustawiali tak na oko??
Długość tłumika drgań ustawiasz właśnie rolką napinającą z mimośrodem.... ta długość jest konkretnie określona i zależy także od temperatury otoczenia.
karol208 napisał/a: | Pozdrawiam panów z serwisu bo śledzą forum na bieżąco. |
Tym bardziej się dziwię... jak dobrze przeszukać fora to można znaleźć kompletną instrukcję wymiany rozrządu w ABZ włącznie ze szczegółami tj. momenty dokręceń, sposób ustawienia rozrządu czy później jego napinania.
Jak śledzą to niech się wezmą za robotę i poprawią to co popsuli a nie robią pod górkę - bierzecie pieniądze za robotę to wykonajcie ją poprawnie :!: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-07-24, 20:10
|
|
|
Dzisiaj rozmawiałem przez telefon w spr rolki tej nie wymienianej i dowiedziałem się że mechanik ją wymieniał tylko że nie widnieje na rachunku. Dlaczego wszystkie są ruvila INA a ta jest jakaś inna bo czerwona i strasznie brudna.
Jakaś nazwa rolica??
Wrzucę lepsza fotkę jak znajdę
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-24, 23:43
|
|
|
karol208 napisał/a: | Dzisiaj rozmawiałem przez telefon w spr rolki tej nie wymienianej i dowiedziałem się że mechanik ją wymieniał tylko że nie widnieje na rachunku. Dlaczego wszystkie są ruvila INA a ta jest jakaś inna bo czerwona i strasznie brudna. |
Czerwona to ona ma być.... montowałem taką właśnie Ruville.
Ciekawa sprawa z tą rolką której nie ma na rachunku... dostałeś ją w prezencie pewnie... specjalnie dla klienta od Audi A8 ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|