Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-05-16, 11:50
|
|
|
dice111 napisał/a: | ernesto napisał/a: | Zabrzmi to okrutnie, nie byłem za tym byś kupował eSe, pamiętasz co Ci mówiłem.
Jeżeli chcesz sprzedać jedno auto to sprzedaj ją. |
To ja bym już prędzej właśnie tą srebrną pogonił. Toć zwykłe A8 sporej wartości to raczej nigdy mieć nie będzie. Ale na więcej niż 20k bym nie liczył. A eSe do garażu, dom buduje to będzie przecież miała gdzie stać. |
Dokładnie, tym bardziej, że eSa jest mniej podjechana . A A i tak będzie ciągnąć siano i tak . |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-16, 17:40
|
|
|
Lechu napisał/a: | Dokładnie, tym bardziej, że eSa jest mniej podjechana . A A i tak będzie ciągnąć siano i tak . |
dla mnie A jest w lepszym stanie niż ta esa....ale to moje spostrzeżenie...
A8 ciągnie kase bo jest w nieustannej eksploatacji, używana na codzien, a esa stoi, wiec w nią nie wkłada....
Jak zacząłby nią jeździć na co dzień to dopiero by sie worek bez dna otworzył
ja już kiedyś mówiłem (bez urazy dla eSkowiczów), że dla mnie S8 D2 to żadne S8... kosztuje w zakupie dużo więcej, jest najczęściej zajechana a ma tylko 50KM więcej (FL) .. szału nie robi...wiec nie wiem na co sie tak napalać
Dla mnie prawdziwe S8 wyszło dopiero w D3. Nie dosyć, że widać różnicę zewnątrz to przede wszystkim jest różnica w mocy, w porównaniu do A8, o 115KM a nie marne 50KM...
sorry ale musiałem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-16, 18:22
|
|
|
z punktu widzenia posiadacza A8 i S8 stwierdzam że różnica wyraźnie zauważalna
jest... a pan jezdzil jednym i drugim dłużej? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-16, 18:29
|
|
|
maciu napisał/a: | a pan jezdzil jednym i drugim dłużej? |
no jeździł, ale oba w automacie... w manualu na pewno różnica jest odczuwalna..
poza tym...nie napisałem, że nie czuć różnicy, tylko że aż takiego szału nie robi te 50KM...
Dla mnie przejażdżka na ostatnim zlocie S8 D3 450KM to była odczuwalna różnica...ale jeżdżąc S8 D2 aż tak dużego wow nie ma ale to jest tylko moje odczucie
jeszcze raz bez urazy dla eSkowiczów... eSa to eSa nie tam jakiś podrabiany S-line |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-16, 18:39
|
|
|
nie no esa jezdzi bardzo malo jestem 3cim wlascicilem tego auta ogolnie a nie w PL srodek stan super nie liczac tego elementu na fotelu , uwazam ze jest roznica miedzy A a S 8 do tego w A mam całe nowe zawieszenie a w S regenerowane tylne nivo i o wiele lepiej wybiera wlasnie Ska no i jest cicha i szyyybsza pomimo podobnego wygladu zupelnie inne auto , ale sentyment mam do srebrnej nie ma co |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-05-16, 20:41
|
|
|
ABZ z CUE na 1BA a AHC z DGV na 1BE to dwa zupełnie inne samochody, chociaż wyglądają podobnie.
A tak w ogóle
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-16, 20:43
|
|
|
ale że co ??? już taki temat jest założony |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-05-16, 21:45
|
|
|
Dejta spokój już z tymi głupotami, przecież każdy ogarnięty wie, że w d2 eska to badziewie. Droższe przepływki, brak strategicznych części oe i zamienników, wolne automaty, gówniane manuale. Rajdowe też to nie są auta.. ceny esek nie adekwatne do stanu, co w ogłoszeniach to chleja olej, korby z boku, dziwne stuki. To samo co z zwykłymi A, tylko ze eski bardziej dojechane przez ambitniejszych a ceny hoho.. Przynajmniej D2 nie rdzewieja |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-05-17, 17:20
|
|
|
Dlatego kupiłem S-line |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-17, 18:42
|
|
|
ja uwazam ze jesli auto zadbane to brac |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2018-05-17, 19:00
|
|
|
Ja ze swoim A8 problemów nie mam. Jeździ bezawaryjnie. Ale wpakowałem w niego ze 25tyś i praktycznie wszystko przebudowałem i sprawdziłem.
Co do sprzedaży, to moje A8 też wystawiłem do sprzedaży i podchodzę do tematu że jak będzie kupiec to się sprzeda a jak nie to nie. Ja nikomu prezentów nie będę robił.
Wiem że te auta po lifcie są wyceniane na Allegro po kilkanaście tyś. Mnie takie pieniądze nie interesują za moje A8. Nie sprzedam a nie będę nim chciał dłużej jeździć, to schowam do stodoły i niech stoi jak mam za takie gów...ne pieniądze sprzedać. To prawie tak, jak oddać darmo. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-17, 20:16
|
|
|
a co ty tam takiego wielkiego za 25k wymieniles? bo ogladalem twoje ogloszenie i nie widzialem tam nic takiego "grubego" zrobionego jak dla mnie to zwykla eksploatacja "wymieniony został kompletny rozrząd, hamulce, oleje (w skrzyni biegów również), zrobiłem kompletny serwis."
??? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-17, 20:36
|
|
|
Preston81 napisał/a: | a co ty tam takiego wielkiego za 25k wymieniles? |
tak samo można zapytać, co Ty takiego wielkiego zrobiłeś w tym aucie za te 60k, bo też nie widać po aucie
wiekszosci osób szukających A8 mało co obchodzi ile włożyłeś w auto...ma kosztować poniżej 20K (FL) i palić w mieście nie więcej niż 15L lpg (4.2)
takie są realia, dlatego tak ciężko sprzedać na prawde zadbane A8 za "dobre pieniądze"...a teraz powiedz jakie "dobre pieniądze" by cie interesowały skoro całość z autem wyniosla Cie 80K
ja ostatnio miałem faze na D3 ... pomijając fakt, że za chwile zaczynam budowe domu i całą kase odkładam właśnie na to, to po przemyśleniu ile też włożyłem w to auto, ni jak się sprzedaż nie kalkuluje
przez ponad 5 lat zrobiłem ponad 110KKM i wsadziłem w auto ponad 40K (nie tylko na naprawy ale i widzi mi sie, jak RNSE - heble 360/330, nowe lpg, fel 20" wiele innych) ... niestety nadal jest to stary, 18letni samochód, który będzie wymagał co jakiś czas aby wsadzić w niego pieniądze...i to pewnie dożywotnio. Drugim generatorem kosztów są warsztaty, mechanicy bez pojęcia, do których się te auta oddaje... bo prawda jest taka, że ciężko o dobrego mechanika..dlatego sporo osób tutaj z całej PL obiera tylko dwa kierunki... Pruszcz Gd. albo stolica... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-05-17, 20:59
|
|
|
E tam pany ja mam 11 lat w rodzinie opla vectre z 96 roku ile tam pieniędzy włożone przez te lata? A gdzieś pewnie z 15 tysi a samochód wart może z 2,5 tyś zł? Tyle co jeden nastawnik w aso, straszne to jest. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-18, 08:47
|
|
|
ernesto napisał/a: | Dlatego kupiłem S-line |
na eslajna to wystarczą dywaniki i znaczek S na klapie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|