|
Autor |
Wiadomość |
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-09-02, 19:58
|
|
|
zanjac napisał/a: | maciu napisał/a: | ee tam, mozna go rozebrać. zregenerować okładziny lockupa itp
potem zespawać, wyważyć 1500pln i ju :-P |
tak dokładnie ....................ale wyżej napisano ,że można przebieg samochodu określić procentowo np 50% to 200tys km...itd... :shock:
ps I nie mogę po prostu zaskoczyć o co to chodzi? |
No ja też. Może kontrola ciśnień? Zużyte łopatki turbin pewnie stawiają mniejszy opór olejowi - więc może w ten sposób? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-09-03, 07:45
|
|
|
można porównać to co się poda na wejście z tym co się dostanie na wyjściu,
sprawdzić działanie lockupa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |