Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-07-29, 22:11
|
|
|
A powiedział jak ? W nowszych autach tak (ale i tak spryciarz może to zmienić, nawet jak jest zapisany w kilku miejscach, np. w becie 7 są to nawet lampy).
Mnie ciekawi inna sprawa - ponoć da się sprawdzić jaki komp był podpinany i z czym się dokładnie łączył (po tym także można dojść, że ktoś kombinował z licznikiem, ale ile zmienił - nie sprawdzisz) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2009-08-08, 22:15
|
|
|
aby uwiarygodnić przebieg wystarczy wyjąć konwenter... Na miernik i wychodzi zużycie. Wszystkie elektroniczne zapiski to tylko na 50% prawda
Konwenter ma zrobić w tipie 300-400tkm i paść - zalezy od uzytkowania.
Przy 100tkm - zuzycie powinno wynosic ~30%
Przy 200tkm ~ 50%
Przy 300tkm ~ 70%
Przy 400tkm ~ 90%
Są oczywiście wyjątki... |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-08-10, 09:44
|
|
|
a gdzie to zrobić w wawce? |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-08-10, 20:59
|
|
|
Przepraszam, ale nie dźwigam. O jaki dokładnie konwerter chodzi? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-08-11, 10:20
|
|
|
oj to dużo jeszcze przed tobą
chodzi o to coś co siedzi tam gdzie w manualu jest sprzęgło |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-08-11, 20:10
|
|
|
maciu napisał/a: | oj to dużo jeszcze przed tobą
chodzi o to coś co siedzi tam gdzie w manualu jest sprzęgło |
To jakiś sterowik sprzęgła hydraulicznego, przetwornica? Bo skoro można to podłączyć pod miernik to musi mieć jakies parametry elektryczne (opór?). |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-08-12, 07:17
|
|
|
miernik owszem ale nie elektryczny :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-08-13, 07:04
|
|
|
Hej cwaniaczki, macie na myśli sprzęgło hydrokinetyczne! Obadałem temat, na razie tylko teoretycznie. Pozdro.
Ciekawe rozwiązania stosował mercedes, ale skrzynki słabsze. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2009-08-30, 00:37
|
|
|
maciu napisał/a: | a gdzie to zrobić w wawce? |
Automat.pl |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-08-31, 16:03
|
|
|
SJake napisał/a: | maciu napisał/a: | a gdzie to zrobić w wawce? |
Automat.pl |
kojarzę ale o tych też są wywody na akp jakie to buractwo itp.
ja ich znam tylko przez telefon ale łokrutnie sie mądrzyli
pan nie był w stanie mi wytłumaczyć co to za specjalne
testy skrzyni za które muszę zapłacić 2-3 stówki |
|
|
|
|
MorgothV8 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-01, 07:08
|
|
|
Akurat ja mógłbym automat.pl polecić.
Miła obsługa, wiedzieli raczej sporo, odpowiadali na wszystkie pytania. Wymienili olej dynamicznie, skrzynia pracuje lepiej i w/g nich dłuuugo jeszcze pojeździ. Od wymiany minęło prawie 2 lata i wszystko 100% OK. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-01, 11:53
|
|
|
Niech mi ktoś powie jak według powyższych postów zmierzyć zużycie konwertera / sprzęgła homokin...../ , załączam dla jasności zdjęcie ;-)
ps można co najwyżej z niego olej wylać ;-) |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-09-01, 13:13
|
|
|
ee tam, mozna go rozebrać. zregenerować okładziny lockupa itp
potem zespawać, wyważyć 1500pln i ju :-P |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-01, 15:28
|
|
|
maciu napisał/a: | ee tam, mozna go rozebrać. zregenerować okładziny lockupa itp
potem zespawać, wyważyć 1500pln i ju :-P |
tak dokładnie ....................ale wyżej napisano ,że można przebieg samochodu określić procentowo np 50% to 200tys km...itd... :shock:
ps I nie mogę po prostu zaskoczyć o co to chodzi? |
|
|
|
|
|