Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Różnica między silnikiem AQH a ANK  
Autor Wiadomość
radekrado 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: S8
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 3
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-07-22, 21:29   [S8 D2 00 LPG ] Różnica między silnikiem AQH a ANK

Witam!Mam S8 2000r. o kodzie silnika AQH,a chciałbym zamiast tego, ktory okazał się zajechany wstawić silnik 340km o kodzie ANK, proszę o pomoc czy to w niczym nie przeszkadza.
Pozdrawiam wszystkich!
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2009-07-22, 23:56   

no niestety nie wiem jak z tą przekładką ale tematem to mnie zaskoczyłeś :shock:

do S8 po lifcie zamiast silnika 360KM chcesz wrzucić jednostkę 340KM z S6?? :shock:

no chyba że masz taki akurat leżący obok więc koszta pozyskania dużo niższe :-P
 
 
MorgothV8
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-23, 09:48   

Powinno wmiarę podpasić. ewentualnie zmiana sterownika.....
UWAGA: teoretyzuję, słyszałem tylko gdzieś o zamianie 300KM silnika na 340KM i się udało, sterownik także trzeba było wymieniać.
 
 
radekrado 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: S8
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 3
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-07-23, 11:52   

Nigdzie nie mogę znależć silnika o kodzia AQH lub AVP, bo te były od S z mocą 360KM, a ten 340KM to jest o symbolu ANK. Pewnie trochę straci na mocy, ale kapitalny remont to nieopłaca się w ogóle.
 
 
CIERNI 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 47
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-07-23, 14:14   

radekrado napisał/a:
Pewnie trochę straci na mocy, ale kapitalny remont to nieopłaca się w ogóle.


Hej. Ja na Twoim miejscu bym przemyślał sprawę. Mniej więcej obliczyć koszt remontu Twojego silnika i zobaczyć jak to się ma do kosztów kupna innego ( np. tego 340 konnego ). Może być tak że koszty niewiele będą się różniły a nie wiadomo w sumie w jakim stanie będzie ten drugi silnik, jeśli trafisz na "zajechany" ?? :-/ czego nie życzę, a tak jak wyremontujesz swój to wiesz co masz... Chyba że masz jakieś sprawdzone źródło i kupisz w dobrym stanie. To takie moje przemyślenia na ten temat :-D Może się mylę...
Pozdrawiam i powodzenia życzę...
_________________
Audi A8 4.2 (AQF) FL quattro tiptronic
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2009-07-23, 14:37   

CIERNI napisał/a:
(...)
Może być tak że koszty niewiele będą się różniły a nie wiadomo w sumie w jakim stanie będzie ten drugi silnik, jeśli trafisz na "zajechany" ?? :-/ czego nie życzę, a tak jak wyremontujesz swój to wiesz co masz...


Dokładnie tak, czasem lepiej wyremontować swoje niż kupować kota w worku - bo przecież z zewnątrz ciężko ocenić stan tego kupionego... zobaczysz dopiero jak wrzucisz, zestroisz i pojeździsz...

Noi do tego dojdzie soft, potem strojenie, a potem ja się okaże że jakieś oleje, rozrządy...
a skrzynia to aby tak pasuje czy też trzeba przerzucać??

niezły temat tu zarzuciłeś - ja bym chyba wolał remont strzelić
...
a przy okazji remontu wrzuciłbym jakieś ostrzejsze wałki, inny dolot i podstroił soft :mrgreen:
no bo jak pakować kasę to tak, żeby było lepiej niż wcześniej :mrgreen: :mrgreen:
 
 
MorgothV8
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-23, 15:13   

ja bym nawalał kapitalkę bez wahania - potem wiesz co masz :D
Polecam Łuków -> tam tanio i dobrze zrobią Ci V8
 
 
radekrado 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: S8
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 3
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-07-23, 22:39   

Panowie, ale przecież idzie sprawdzic stan silnika przed montażem.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2009-07-26, 22:32   

radekrado napisał/a:
Panowie, ale przecież idzie sprawdzic stan silnika przed montażem.


tak jak pisałem wcześniej - przekładka silnika to raczej nie wszystko...
dochodzi pewnie soft i wg. mnie pewnie i skrzynia (a może jej soft - nie wiem)

sprawdzenie stanu silnika "na sucho" wg. mnie nie jest miarodajne - dopiero po przejechaniu 1kkm-5kkm będziesz bliżej wiedzy czy wybór był słuszny.

A jak zrobisz solidną kapitalkę w swoim to mniemam że masz ten silnik już do końca dni tego auta w twoich rękach (aby tylko o niego dbać) :lol:
noi przy okazji kapitalki można niewielkim kosztem podnieść parametry silnika (KM i Nm) co daje dodatkowe korzyści :mrgreen:
zamiast pakować motor od S6 który ma fabrycznie gorsze parametry od S8 niewielkim dodatkowym kosztem robisz oryginalny silnik od S8 na mocniejszy niż wychodzil z fabryki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.