Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Problem z reduktorem.  
Autor Wiadomość
zelekdub 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-17, 20:19   [S8 D2 00 ] Problem z reduktorem.

Witam mam za słaby reduktor i zamierzam się do wymiany. Myślicie że reduktor
KME R85 Reduktor Extreme 408KM z elektrozaworem gazowym OMB 824 000 027
będzie wystarczający ? Czy muszę mieć dwa ?
Dziękuję za pomoc :>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-17, 22:03   

Ja mam KME Twin tez bodajże do 408KM i jest jak najbardziej wystarczajacy.

Nie musisz miec dwoch. Wystarczy taki jeden mocnieszy. Wprawdze KME Twin to 2 reduktory połączone w jeden ;) ale spisuje sie swietnie, miesca zajmuje malo, fajnie go mozna podłączyc. Polecam
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-08-18, 06:47   

zelekdub, KME R85 Reduktor Extreme 408KM ma zawór iglicowy i zasilanie miedzią 8mm.
TWIN ma zasilanie 6mm i zawór klapkowy.
Też mam twin-a i mogę go polecić z czystym sumieniem. (termicznie i ciśnieniowo super) ważne że musiałem wymienićwielozawór w butli na extra)
_________________

 
 
zelekdub 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-18, 08:35   

KME Twin ma dwa rodzaje V1 i V2 który wybrać?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-08-18, 08:44   

Reduktory się nie róznią. Zalezy czy chcesz mieć w paczce dwa osobne elektrozawory na fi 6 czy jeden z wejściem na fi 8. Tak napisano na stronie KME.
Dopytaj sprzedawcy co będziesz miał w komplecie by nie było pomyłki. Bo to opisane jest słabo.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-08-18, 14:15   

Ja mam fi8 i lepiej taki stosowac do V8
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
zelekdub 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-18, 20:40   

Dzwoniłem do dwóch polecanych serwisów i proponowali mi właśnie TWIN.
Skoro wszyscy jednogłośnie polecacie to samo to musi być dobrze.
Dziękuję za pomoc <papa>
Pozdrawiam Piotr
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-08-18, 21:10   

Twina można przerobić na wejście 8mm miedz.. :D
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.