Autor |
Wiadomość |
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-04-29, 23:18
|
|
|
Pisząc droga jaki rząd wielkosci masz na myśli?
Tak czy inaczej trzeba ogarnąć całość zeby to mialo ręce i nogi |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-05-01, 10:19
|
|
|
naprawa skrzyni w okolicy 4000-5000zl + montaz/demontaz. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-05-01, 10:45
|
|
|
BzQ napisał/a: | Pisząc droga jaki rząd wielkosci masz na myśli?
Tak czy inaczej trzeba ogarnąć całość zeby to mialo ręce i nogi |
Koszt tak jak kolega napisał.
Szukaj warsztatu z renomą - moim zdaniem, aby remont skrzyni był jednorazową wizytą w warsztacie, trzeba to zlecić znawcom tematu a nie komukolwiek kto się ogłasza że robi.
Jakbyś nie znalazł w swoich okolicach to w Wa-wie mamy kogoś kogo mogę z czystym sumieniem polecić - jakbyś potrzebował to szczegóły na PW ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-05-01, 10:58
|
|
|
Ok, jeszcze zobacze bo wczoraj ogarnalem motor (oprocz tego syku, nagralem filmidlo, moze ktos bedzie w stanie zidentyfikowac bo ja poleglem, napewno syczy w okolicach serwa ale blizej srodka auta, http://www.youtube.com/watch?v=yQ7sQjc2UPc ), syk nie jest jednostajny i przerywa przy dodawaniu gazu, pojawia się póxniej znowu gdy obroty wyrównają.
A na razie jade jeszcze do jednego fachmana bo wczoraj wyszlo ze najprawdopodobniej komp skrzyni nie jest zakodowany. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-01, 11:14
|
|
|
W razie jak by nie warszawa to mogę polecić tez fachowcow z okolic wrocka-niejeden klubowicz już korzystał i zadowoleni |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-01, 11:21
|
|
|
bo przeczytaniu postów stwierdzam iż
na 95% remont skrzyni miałem taki sam objaw przed remontem więc dobrze jak zmiescisz się w 5tyś potem jeszcze wymiana oleju po ok 1-2tys/km
a te syki może to być klima wyłącz klime i zobacz czy masz dalej syki jak ustępuje to jest ok
Moje zdanie "Kupując A8 D2 auto jest po remoncie skrzyni lub przed'' |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-05-01, 11:50
|
|
|
Syki jak nagrywałem były przy wyłączonej klimie i nawiewie.
EDIT: Auto przetrzepane VCDSem, zostały błędy od radia (nie komunikuje się z zegarami) i skrzynia (no i ten syk nieszczęsny). Pytanie: lepiej zrobić tą skrzynię czy szukać sprawnej używki? |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-05-01, 21:57
|
|
|
remont bo wiesz czym jeździsz a używka różnie trafisz. |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2013-05-02, 08:42
|
|
|
odnosnie tego syczenia sprawdz moze uszczelke przepustnicy (nr 4 na zdjeciu)
u mnie byla peknieta i wywalalo bledy i tez syczalo
przepustnica.png
|
|
Plik ściągnięto 49 raz(y) 84,03 KB |
|
_________________ Marcin |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-05-02, 18:54
|
|
|
a u mnie syczenie było spowodowane pękniętym węzykiem od serwa |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-05-02, 20:22
|
|
|
pb41ns napisał/a: | a u mnie syczenie było spowodowane pękniętym węzykiem od serwa |
Tym sztywnym co idzie od serwa do grodzi? Jego macałem i nic, na ucho to bardziej na lewo do serwa (patrząc od przodu), tam widzę jakieś grubsze węże ale nie wiem od czego a łapa mi tam nie wchodzi żeby zobaczyć czy nie wieje. Musze się w piankę zaopatrzyć (taką jak gazownicy mają do sprawdzania szczelności) to może wynajdę skąd to wieje. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-05-03, 08:57
|
|
|
nie ten gruby, idz po nim, tak jak mówisz bardziej na lewo, on wkońcu łączy sie z kolektorem ssącym, miejsca co prawda bardzo mało |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-05-03, 21:55
|
|
|
pb41ns napisał/a: | nie ten gruby, idz po nim, tak jak mówisz bardziej na lewo, on wkońcu łączy sie z kolektorem ssącym, miejsca co prawda bardzo mało |
Tylko że to nie z tej strony syczy (z tego co zrozumiałem) piszesz żebym szedl w strone kolektora a to jakby syczało bardziej od strony podszybia. Szukałem w schematach czy coś tam jest ale za cholerę nie mogę sie połapać.
A pozostając w tym temacie, jeśli błędy nie wyskakują od wypadania zapłonu (przeskanowany VCDSem i tylko skrzynia/radio/ dwa silniczki od klimatronika) to nierównej pracy silnika nie ma co szukać w zapłonie? Bo wyczytałem że jak w podciśnieniu jest dziura gdzies to i motor będzie nierówno chodził (a lekko poszarpuje) |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-05-04, 07:19
|
|
|
tak dokładnie, jak w podciśnieniu miałem nieszczelność to strasznie nie równo chodziła było słychaś syczenie, a te wszystkie węrzyki co mówie są właśnie ulokowane koło przepustnicy, ale z prawej jej strony |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-05-09, 22:57
|
|
|
Skrzynia wyjęta, zdiagnozowana, kosz rozwalony Fanty zamówione, korzystajac z wiedzy zdobytej na forum zlecilem od razu regeneracje sprzegla i wymianę uszczelniaczy napędów. Czy cos jeszcze powinienem zrobic zeby pozniej do tego nie zaglądać i mieć święty spokój? |
|
|
|
|
|