Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Skrzynia w trybie awaryjnym  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-11, 05:06   

najlepiej całą skrzynie przejrzeć
tarczki wymienić ;-)
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-05-20, 11:37   

Tarczki też zamówione i będą wymieniane :)

EDIT 19.05.2013

Skrzynia wyremontowana, sprzęgło zregenerowane, uszczelniacze napędów wymienione, olej i filtry też. Autoko śmiga, na razie delikatnie, specjaliści kazali nie szarżować żeby się ułożyło. Zobaczymy co z tego będzie.

Dzięki wszystkim za pomoc :)



Wracając do problemu syku w okolicy podszybia, odkryłem że syczy w momencie w którym kierownica jest luźno - na przykład na postoju, auto odpalone, stoi na P, koła prosto i syczy, natomiast gdy ją złapię i minimalnie przekręcę w którąkolwiek stronę i przytrzymam syk znika, jak puszczę luźno syczy znowu.

Czy wspomaganie w tym samochodzie jest oprócz hydraulicznego pneumatyczne? Co to może syczeć?

Dodam że przy okazji remontu skrzyni przetrzepali mi podciśnienie pod maską i nic nie znaleźli a wolne obroty się unormowały po tym jak postał kilka dni bez akumulatora :)
_________________

 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-05-20, 13:31   

BzQ napisał/a:
Wracając do problemu syku w okolicy podszybia, odkryłem że syczy w momencie w którym kierownica jest luźno - na przykład na postoju, auto odpalone, stoi na P, koła prosto i syczy, natomiast gdy ją złapię i minimalnie przekręcę w którąkolwiek stronę i przytrzymam syk znika, jak puszczę luźno syczy znowu.

Czy wspomaganie w tym samochodzie jest oprócz hydraulicznego pneumatyczne? Co to może syczeć?

Dodam że przy okazji remontu skrzyni przetrzepali mi podciśnienie pod maską i nic nie znaleźli a wolne obroty się unormowały po tym jak postał kilka dni bez akumulatora :)

Zobacz ten temat może coś podpowie
http://www.a8team.pl/d2-9...ni+kierowniczej
I tu masz jeszcze jeden
http://www.a8team.pl/d2-9...ni+kierowniczej
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-07-20, 18:47   

No wychodzi na to że to by mogło być to, objawy dokładnie te same (pomijając blokowanie kiery). Dużo zabawy jest z wymianą tego?

Czy ktoś może podrzucić procedurę adaptacji skrzyni bo nigdzie nie mogę tego wygrzebać.

[ Dodano: 2013-07-20, 19:46 ]
Wymienione węże od wspomagani i syczeć przestało.

Natomiast okazało się że mundry pan mechanik do skrzyni wlał zły olej (czyli nie LT 71141).

Jak jest teraz z wymianą tego, można spuścić tamten i zalać właściwy czy nie bardzo (bo przecież wszystko ze skrzyni nie wyleci a na płukanki jestem uczulony)
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-20, 22:51   

BzQ, Jak wlał zły to tylko wymiana odrazu całego wchodzi w grę.
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-07-20, 23:15   

Czyli dynamiczna, czy trzeba zrzucać znowu skrzynię i ją opróżnić?

Normalnie mi ręce opadły...
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-20, 23:21   

BzQ, A co do tego to zapytaj lepiej jakiegos znanego specjaliste od ASB,i nie przejmuj sie tym tylko odrazu weź mechanika za wsiarz żę jak naknocił to ma to poprawić tak by było dobrze.
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-07-21, 00:26   

No tylko weź mu teraz zostaw auto.... a nie mam czasu żeby stać i mu się na ręce patrzeć.

No nic, podzwonię, popytam ale pewnie ile mechasów tyle opinii :/
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-07-21, 06:28   

A nie wiesz jaki olej Ci zalał do skrzyni?
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-21, 08:49   

wlać parę razy i się wymiesza :-D
a jaki olej wlał ?
atf ???
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-07-21, 10:09   

BzQ napisał/a:
No nic, podzwonię, popytam ale pewnie ile mechasów tyle opinii :/

Dzwoń do Mirka z Mid-Parts - powołaj się na mnie.

A generalnie, jak w swoich okolicach nie masz nikogo dobrego to cóż, Mid-Parts mogę polecić... wiem, jest daleko ale skrzynia automatyczna to jak "dziecko specjalnej troski" więc lepiej oddać we właściwe ręce. W Mid-Parts robiło już swoje D2 i D3 kilkunastu kolegów i jak do tej pory wszyscy zadowoleni.

Jakbyś chciał działać coś z Mid-Parts to dawaj znać na PW to pomogę bo mam ich praktycznie "za miedzą" ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-07-26, 12:36   

Dzisiaj się wreszcie dowiedziałem co zalał, mianowicie MOBIL ATF LT 7141. Teraz pytanie bo na necie nie mogłem się dogrzebać do niczego konkretnego, ale to nie jest podobnież to samo co LT 71141 i teraz mam to zostawić czy trzeba wymienić?
_________________

 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-07-26, 12:57   

mi zalewal skrzynie po remoncie mobil atf 71141
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-07-26, 13:07   

Mobil ATF LT 71141 ( dotychczasowa nazwa Esso ATF LT 71141)
_________________
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-07-26, 13:24   

Ja wiem że powinien być Mobil LT 71141, tylko łosiek mechanik mówi ze poszedł 7141 (trzy razy pytałem czy aby nie 71141, a wygrzebałem w necie że jest coś takiego) i nie wiem czy go zostawić czy wymieniać na 71141. Zwariować można :(
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.