Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-05-11, 05:06
|
|
|
najlepiej całą skrzynie przejrzeć
tarczki wymienić ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-05-20, 11:37
|
|
|
Tarczki też zamówione i będą wymieniane
EDIT 19.05.2013
Skrzynia wyremontowana, sprzęgło zregenerowane, uszczelniacze napędów wymienione, olej i filtry też. Autoko śmiga, na razie delikatnie, specjaliści kazali nie szarżować żeby się ułożyło. Zobaczymy co z tego będzie.
Dzięki wszystkim za pomoc
Wracając do problemu syku w okolicy podszybia, odkryłem że syczy w momencie w którym kierownica jest luźno - na przykład na postoju, auto odpalone, stoi na P, koła prosto i syczy, natomiast gdy ją złapię i minimalnie przekręcę w którąkolwiek stronę i przytrzymam syk znika, jak puszczę luźno syczy znowu.
Czy wspomaganie w tym samochodzie jest oprócz hydraulicznego pneumatyczne? Co to może syczeć?
Dodam że przy okazji remontu skrzyni przetrzepali mi podciśnienie pod maską i nic nie znaleźli a wolne obroty się unormowały po tym jak postał kilka dni bez akumulatora |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-05-20, 13:31
|
|
|
BzQ napisał/a: | Wracając do problemu syku w okolicy podszybia, odkryłem że syczy w momencie w którym kierownica jest luźno - na przykład na postoju, auto odpalone, stoi na P, koła prosto i syczy, natomiast gdy ją złapię i minimalnie przekręcę w którąkolwiek stronę i przytrzymam syk znika, jak puszczę luźno syczy znowu.
Czy wspomaganie w tym samochodzie jest oprócz hydraulicznego pneumatyczne? Co to może syczeć?
Dodam że przy okazji remontu skrzyni przetrzepali mi podciśnienie pod maską i nic nie znaleźli a wolne obroty się unormowały po tym jak postał kilka dni bez akumulatora |
Zobacz ten temat może coś podpowie
http://www.a8team.pl/d2-9...ni+kierowniczej
I tu masz jeszcze jeden
http://www.a8team.pl/d2-9...ni+kierowniczej |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-07-20, 18:47
|
|
|
No wychodzi na to że to by mogło być to, objawy dokładnie te same (pomijając blokowanie kiery). Dużo zabawy jest z wymianą tego?
Czy ktoś może podrzucić procedurę adaptacji skrzyni bo nigdzie nie mogę tego wygrzebać.
[ Dodano: 2013-07-20, 19:46 ]
Wymienione węże od wspomagani i syczeć przestało.
Natomiast okazało się że mundry pan mechanik do skrzyni wlał zły olej (czyli nie LT 71141).
Jak jest teraz z wymianą tego, można spuścić tamten i zalać właściwy czy nie bardzo (bo przecież wszystko ze skrzyni nie wyleci a na płukanki jestem uczulony) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-20, 22:51
|
|
|
BzQ, Jak wlał zły to tylko wymiana odrazu całego wchodzi w grę. |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-07-20, 23:15
|
|
|
Czyli dynamiczna, czy trzeba zrzucać znowu skrzynię i ją opróżnić?
Normalnie mi ręce opadły... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-20, 23:21
|
|
|
BzQ, A co do tego to zapytaj lepiej jakiegos znanego specjaliste od ASB,i nie przejmuj sie tym tylko odrazu weź mechanika za wsiarz żę jak naknocił to ma to poprawić tak by było dobrze. |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-07-21, 00:26
|
|
|
No tylko weź mu teraz zostaw auto.... a nie mam czasu żeby stać i mu się na ręce patrzeć.
No nic, podzwonię, popytam ale pewnie ile mechasów tyle opinii |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-07-21, 06:28
|
|
|
A nie wiesz jaki olej Ci zalał do skrzyni? |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-21, 08:49
|
|
|
wlać parę razy i się wymiesza :-D
a jaki olej wlał ?
atf ??? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-21, 10:09
|
|
|
BzQ napisał/a: | No nic, podzwonię, popytam ale pewnie ile mechasów tyle opinii |
Dzwoń do Mirka z Mid-Parts - powołaj się na mnie.
A generalnie, jak w swoich okolicach nie masz nikogo dobrego to cóż, Mid-Parts mogę polecić... wiem, jest daleko ale skrzynia automatyczna to jak "dziecko specjalnej troski" więc lepiej oddać we właściwe ręce. W Mid-Parts robiło już swoje D2 i D3 kilkunastu kolegów i jak do tej pory wszyscy zadowoleni.
Jakbyś chciał działać coś z Mid-Parts to dawaj znać na PW to pomogę bo mam ich praktycznie "za miedzą" ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-07-26, 12:36
|
|
|
Dzisiaj się wreszcie dowiedziałem co zalał, mianowicie MOBIL ATF LT 7141. Teraz pytanie bo na necie nie mogłem się dogrzebać do niczego konkretnego, ale to nie jest podobnież to samo co LT 71141 i teraz mam to zostawić czy trzeba wymienić? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-07-26, 12:57
|
|
|
mi zalewal skrzynie po remoncie mobil atf 71141 |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-07-26, 13:07
|
|
|
Mobil ATF LT 71141 ( dotychczasowa nazwa Esso ATF LT 71141) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-07-26, 13:24
|
|
|
Ja wiem że powinien być Mobil LT 71141, tylko łosiek mechanik mówi ze poszedł 7141 (trzy razy pytałem czy aby nie 71141, a wygrzebałem w necie że jest coś takiego) i nie wiem czy go zostawić czy wymieniać na 71141. Zwariować można |
_________________
|
|
|
|
|
|