Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3 Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-02-14, 11:07
Możliwe że skopana instalacja LPG i korekty rozjechały się totalnie, pokasować i wrócić na trochę do jazdy tylko na benzynie (LPG najlepiej na ten czas w ogóle zakręcić zawór na butli) i sprawdzić czy będzie poprawa
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Pan chodź tu
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 22 Sty 2018 Posty: 35 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2020-02-14, 20:37
Butla zakręcona od 50 km. Dziś dzień pochyliłem się nad rozrządem trochę go przestawiłem i będzie chyba lepiej, gaz też coś musiał mieszać bo mapa rozjechana była.
Jakie są objawy uszkodzonych czujników spalania stukowego?
bo mam taki problem że cofa mi zapłony przy nagłym dużym otwarciu przepustnicy i mocnym przyśpieszaniu.
np jak jadę na wyższym biegu z prędkością 1500 rpm i wcisnę mocno gaz to w potrafi cofać zapłony nawet do 12 stopni na niektórych cylindrach.
Dopóki nie odpuszczę gazu to cofa mniej lub bardziej zapłony praktycznie do końca obrotów.
Sprawdzam to na kanałach 13 i 14 (Knock Reg.)
Czuć że auto tak jakby nierównomiernie przyśpiesza.
Skład mieszanki sprawdzany i jest ok.
Dolewanie paliwa nawet do AFR 11 też nic nie daje.
Cofałem seryjny zapłon Ecumasterem nic nie pomaga.
Wtryski nowe.
Kompresja na cylindrach najmniej 14bar.
Wygląda to tak jakby cały ten układ wykrywania spalania stukowego był o wiele za czuły.
Mam zamiar sprawdzić dokręcenie czujników ale nie chcę dwa razy zdejmować kolektora gdyby okazało się że czujniki i tak do wymiany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum