Ogłoszenie 

Opony samochodowe opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Blokada hamulców - 01435  
Autor Wiadomość
Remigiusz78 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Remigiusz
Jeżdzę: S8 D2 AVP
Wiek: 42
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 1
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2020-08-22, 17:57   [S8 D2 01 LPG ] Blokada hamulców - 01435

Witam ekipę A8 Team,
Od początku:
Lokalizacja: Aalen, Niemcy
Pacjent: S8 D2 2001 4.2 V8

Objawy: Podczas jazdy, od ruszenia może z 500m, samochód się zatrzymuje nie mając siły dalej jechać. Na postoju, z włączonym silnikiem, może stać do woli, wszystko ok.

Urządzenie diagnostyczne: skaner "telefoniczy" OBDEleven, wersja basic.

Odczyt błędów: 01435 - Czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym: - Statycznie

Uzupełnienie opisu: na postoju, po nocy, przy zgaszonym silniku, odczyt danych aktualnych:
kanał 001: wszystkie 4 wartości takie same: 1 km/h
kanał 002: ręczny zaciągnięty i wciśnięty hamulec nożny - 1, 1, 1, 0
ręczny spuszczony, hamulec nie wciśnięty - 0,0,0,0
kanał 003 - prędkość 0 km/h, opory około 70N, pozycja 4: 0%
kanał 005 - kąt kierownicy 0 stopni, wartości 2,3,4 - oscylują w okolicach 0
kanał 006 - 12,0 V, 1, 0, wartość 4 nieistotna.

Uzupełnienie opisu - auto zatrzymane przez hamulce:
na kanale 005 - wartość 3 czyli ciśnienie w układzie (jak się trafi) 20 barów, 30 barów i rośnie bardzo powoli.

Opis pozostały:
4 koła takie same, 4 opony takie same, ciśnienie takie same, płyn w instalacji jest, brak innych błędów (silnik, skrzynia, układ hamulcowy, etc. ), stanie z zapalonym silnikiem i wciśniętym pedałem hamulca nie powoduje pojawienia się statycznego ciśnienia w układzie (za każdym razem, po 5 czy 10 min), ciśnienie wraca do 0 bar.

Po powolnej jeździe, drobnym hamowaniu, po 500 m widać jak stopniowo zwiększa się ciśnienie w układzie i auto nie ma siły jechać dalej.

Odpinana wtyczka od czujnika G201 (czujnik ciśnienia) - od razu stałe wskazanie 290bar (układ otwarty)

Odpinana kostka od modułu rozdzielacza ABS, wyciąganie bezpieczników - choinka na desce rozdzielczej, objawy takie same (oczywiście inne błędy w sterownikach).


Uprzejmie proszę, osoby, które miały podobny mankament, o podzielenie się rozwiązaniem.
Uprzejmie proszę mechaników o podzielenie się opinią rozwiązania problemu.

Sprawa jest koszmarna, nie dość, że to w Rzeszy, daleko od domu, ceny części i robocizny zwalają z nóg. Jak na razie zakupiłem w PL moduł ABS oraz pompę wspomagającą ciśnienie. Czy coś jeszcze mogło by się przydać?
<bezradny>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe 24opony.pl Porównywarka OC

| Forum Audi A6 i A7 | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |