Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
zalesssio
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 16 Skąd: Wys Maz/Padlaskie
|
Wysłany: 2011-11-07, 16:37
|
|
|
a gdzie ta blacha się znajduje mozesz to opisac takimi słowami żebym wiedział jak to dla mechanika przekazać?????
[ Dodano: 2011-11-07, 16:39 ]
chociaż myślę ze to nie to :-( bo to puka tak jakby coś się kręciło wieszzzzz/???? o co mi chodzi prawda?? a tłumik to by stukał na dziurach itp itd i pewnie nie byłby to równy stukot... |
_________________ zalesssio A8 |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-11-07, 16:46
|
|
|
zalesssio napisał/a: | a gdzie ta blacha się znajduje mozesz to opisac takimi słowami żebym wiedział jak to dla mechanika przekazać????? |
ja też myślałem że mam coś z półosiami , potem ze skrzynią i tak sobie wymieniałem , aż pewnego dnia mechanik zapomniał założyć mi blachy która jest pod samochodem , dokładnie w połowie podłogi w poprzek przykręcona (chyba na 4 śruby) chyba przy środkowym tłumiku to jest , już nie pamiętam dokładnie , ta blacha ma chyba 30cm/10cm .
zadzwonił do mnie że jeszcze ta blacha została , podjechałem do niego założył mi ją i znowu zaczęło pukać . po zdjęciu ucichło pukanie .
Wejdź pod auto i popatrz na podwozie :
1 : silnik
2 : skrzynia
3: dalej tłumiki
pod tłumikami ta blacha , a nad chyba wał .
zalesssio napisał/a: | tłumik to by stukał na dziurach itp itd i pewnie nie byłby to równy stukot... |
właśnie że nie do końca , piszę że to pukanie też było takie że jak przyśpieszałem to pukał mocniej . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
zalesssio
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 16 Skąd: Wys Maz/Padlaskie
|
Wysłany: 2011-11-07, 17:38
|
|
|
a ok dzięki za podpowiedz sprawdzi się i to |
_________________ zalesssio A8 |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-11-07, 18:12 Re: Miarowe stukanie pod samochodem
|
|
|
Gusiew napisał/a: | Witam
Od jakiegos czasu na postoju mam miarowe stukanie, nie wystepuje ono podczas jazdy. |
napisałeś taki post, z którego jasno wynika, że stuka na postoju a jak jedziesz to nie :evil:
Jeżeli jest to podczas jazdy to podpora wału a dokładniej guma od łożyska; pisz do tego gościa ma wszystkie klocki od wału: cobra3092@gmail.com
[ Dodano: 2011-11-07, 18:19 ]
post w poście :-D dopiero teraz zauważyłem, pisz do tego gościa miałem identycznie więc kupiłem wał na Alledrogo za :-? nie pamietam jest w postach u mnie. Namiary dostałem od kogoś z forum na PW jak już kupiłem cały wał. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Gusiew
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 45 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2011-12-23, 22:59
|
|
|
U mnie przestalo pukac samo. Jeszcze poprosze mechanika zeby mI przepatrzyl wydech. Podobno strasznie mi na boki chodzi... |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2012-09-12, 21:32
|
|
|
Ja mam podobny problem, jadac normalnie nic nie stuka,przyspieszajac normalnie tez nie ale gdy sie depnie w podloge slychac takie jakby pukanie czy terkotanie. Wszystko jakby na wysokosci przednich foteli. Wymienilem podpore walu ale dalej to samo. Sam nie wiem gdzie szukac przyczyny, na postoju tego nie ma. Zauwazylem tez ze przy skrecie delikatnie telepie calym samochodem. Gdzie zaczac szukac bo juz nie wiem |
|
|
|
|
Pan_Stefan
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-12-26, 18:39
|
|
|
Odgrzewam temat bo mam identyczny problem w swojej S8 D2, przy różnych prędkościach przy odpuszczeniu gazu słychac jakąś jakby blaszke brzęczącą, a przy zwalnianiu, przyhamowywaniu prędkość ok 30km/h bardzo mocne stuki w okolicach przednich foteli co to może być? Wchodziłem do kanału, na 1 rzut oka jest wszystko ok. Z góry dziekuje za pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2015-12-28, 11:51
|
|
|
Przed awarią skrzyni przypominam sobie, miałem takie miarowe tykanie ale raczej na wolnych obrotach ale bardziej słyszalne to było w okolicach skrzyni w nadkolu od kierowcy.Po wymianie skrzyni chłopaki z warsztatu ASB uszkodzili mi wydech a właściwie Fabryczne X-PIPE , jeszcze razem z śp. Szopenem słuchaliśmy co tak się telepie ,okazało się że to w tłumiku coś się telepie ale to tez na zimnym ,nie rozgrzanym silniku .Później obroty spadają wibracje tez i nie słychać już metalicznego telepania a pozostaje tylko furczenie z uszkodzonego X-PIPE .Moż e to was naprowadzi na trop. |
|
|
|
|
Pan_Stefan
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-12-30, 21:01
|
|
|
Oddałem do swoich mechaników auto stwierdzili ze wał napędowy wpada w wibracje bo jest niewyważony i przy okazji wymiana podpory wału. Robił to ktos w swojej S8/A8 Z Q? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-30, 23:10
|
|
|
Sam sie znieważył wał?? Podpora może tylko klękła? |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Pan_Stefan
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-12-31, 15:46
|
|
|
Tez sie zdziwiłem, że niby sam z siebie, z dnia na dzień się "znieważył"... Dzieki kolego tutenhamon za linka, poczytałem temat i doszedłem do wniosku że kupie drugi wał bo tak naprawdę chodzą w śmieszych pieniądzach za 200zł udało sie komplet kupić+ew. podporę jak będzie źle wyglądać. Wg mnie krzyżak sie rozlatuje i robi robotę. Za rok wymienię i będzie wiadomo czy słuszna diagnoza.
PS. Wał wymieniony żądnych trzasków i stuków winą był najprawdopodobniej przegub ten na wale zaraz za skrzynią! Co najbardziej mnie zdziwiło stary prawie w ogóle nie miał smaru w tych przegubach a nowy był zarąbany smarem... |
|
|
|
|
|