|
Autor |
Wiadomość |
myrzyn
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 15 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-11-07, 09:39 [S8 D2 01
] Sterownik hydrauliczny, czy są różne rodzaje?
|
|
|
Witam, pytanie jak w temacie. Czy w skrzyni 5hp24 sterownik hydrauliczny występuje jeden czy były jakieś zmiany? Czy po lifcie się byk inne i nie są zamienne? Czy jest różnica w wybieraku prnd234 i prnds, czy to tylko kwestia sterownika na podszybiu? |
|
|
|
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2017-11-08, 00:06
|
|
|
Sterowniki elektrohydrauliczne były inne przed i po lifcie. Inne też były w skrzyniach które pracowały w S8 i A8. Trzeba uważać bo nie wszystkie są zamienne, zależy od skrzyni. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-11-08, 00:31
|
|
|
myrzyn napisał/a: | Czy jest różnica w wybieraku prnd234 i prnds | Nie znaczna ale jest, różni się jak wiadomo ramką (dekorem) i w środku ma blokadę by uniemożliwić przesunięcie lewarka do tyłu dalej niż tryb S ...więcej różnic nie znalazłem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
myrzyn
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 15 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-12-02, 19:36
|
|
|
monster_1973 napisał/a: | Sterowniki elektrohydrauliczne były inne przed i po lifcie. Inne też były w skrzyniach które pracowały w S8 i A8. Trzeba uważać bo nie wszystkie są zamienne, zależy od skrzyni. |
Sprawdziłem temat i głupoty piszesz.
Rozebrałem sterownik od polifta S8 i przedlifta zwykłego A8. Mechanicznie są to te same sterowniki, żadnych znaczących różnic. Inne kolory dwóch dławików i lekka różnica w odlewie na jednym kanale jednak nie wpływająca w żaden sposób na przepustowość. Elektrozawory te same numery. Jedyna różnica jest w wiązce, w polifcie masa jest poprowadzona oddzielnie do EDS i MV i nie jest połączona. W przedlifcie masy są te same dla wszystkich elektrozaworów, bez ich rozdzielenia. Jeżeli nie zmienimy wiązki to będziemy mieć błąd podczas testu elektrozaworów po odpaleniu i skrzynia włączy tryb awaryjny. Trzeba przełożyć wiązkę.
Zaznaczam że nie rozbierałem WSZYSTKICH 5hp24 z a8, ale nie wydaje mi się żeby były między nimi rożnice skoro zwykły przedlift od polifta s8 różni się jedynie tym co napisałem wyżej.
Kolejny raz ktoś tutaj pisze bzdury chyba tylko po to żeby nabić posty. Kiedyś też się naciąłem bo jakiś mądry twierdził że logi w 93 kanale zmieniają się OD RAZU po zmianie rozrządu i odpaleniu silnika przez co walczyłem z rozrządem dzień dłużej. |
|
|
|
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2017-12-02, 22:23
|
|
|
myrzyn napisał/a: | monster_1973 napisał/a: | Sterowniki elektrohydrauliczne były inne przed i po lifcie. Inne też były w skrzyniach które pracowały w S8 i A8. Trzeba uważać bo nie wszystkie są zamienne, zależy od skrzyni. |
Sprawdziłem temat i głupoty piszesz.
Rozebrałem sterownik od polifta S8 i przedlifta zwykłego A8. Mechanicznie są to te same sterowniki, żadnych znaczących różnic. Inne kolory dwóch dławików i lekka różnica w odlewie na jednym kanale jednak nie wpływająca w żaden sposób na przepustowość. Elektrozawory te same numery. Jedyna różnica jest w wiązce, w polifcie masa jest poprowadzona oddzielnie do EDS i MV i nie jest połączona. W przedlifcie masy są te same dla wszystkich elektrozaworów, bez ich rozdzielenia. Jeżeli nie zmienimy wiązki to będziemy mieć błąd podczas testu elektrozaworów po odpaleniu i skrzynia włączy tryb awaryjny. Trzeba przełożyć wiązkę.
Zaznaczam że nie rozbierałem WSZYSTKICH 5hp24 z a8, ale nie wydaje mi się żeby były między nimi rożnice skoro zwykły przedlift od polifta s8 różni się jedynie tym co napisałem wyżej.
Kolejny raz ktoś tutaj pisze bzdury chyba tylko po to żeby nabić posty. Kiedyś też się naciąłem bo jakiś mądry twierdził że logi w 93 kanale zmieniają się OD RAZU po zmianie rozrządu i odpaleniu silnika przez co walczyłem z rozrządem dzień dłużej. |
To sobie zamontuj, skoro są zamienne. Koło d...y mi to lata. Potem wspólnie się z tego pośmiejemy:) |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-12-03, 13:56
|
|
|
Tylko wymiana jako całości płyty z zaworkami. Nie rób np tak, że płyta z pre fl a zaworki lift. Będzie dziwnie skrzynka chodzić. Inne są również dławiki w dużej płycie, te kolorowe (brażowe filoetowe białe i bodaj pomarańczowe pomiędzy lift a przed lift). Nie testowałem tylko z 3.3 tdi ale płyta jako płyta pomiędzy 5hp24a powinna być zamienna jako całość. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |