Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 ] Sterownik hydrauliczny, czy są różne rodzaje?  
Autor Wiadomość
myrzyn 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 15
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-11-07, 09:39   [S8 D2 01 ] Sterownik hydrauliczny, czy są różne rodzaje?

Witam, pytanie jak w temacie. Czy w skrzyni 5hp24 sterownik hydrauliczny występuje jeden czy były jakieś zmiany? Czy po lifcie się byk inne i nie są zamienne? Czy jest różnica w wybieraku prnd234 i prnds, czy to tylko kwestia sterownika na podszybiu?
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2017-11-08, 00:06   

Sterowniki elektrohydrauliczne były inne przed i po lifcie. Inne też były w skrzyniach które pracowały w S8 i A8. Trzeba uważać bo nie wszystkie są zamienne, zależy od skrzyni.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-11-08, 00:31   

myrzyn napisał/a:
Czy jest różnica w wybieraku prnd234 i prnds
Nie znaczna ale jest, różni się jak wiadomo ramką (dekorem) i w środku ma blokadę by uniemożliwić przesunięcie lewarka do tyłu dalej niż tryb S ...więcej różnic nie znalazłem.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
myrzyn 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 15
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-12-02, 19:36   

monster_1973 napisał/a:
Sterowniki elektrohydrauliczne były inne przed i po lifcie. Inne też były w skrzyniach które pracowały w S8 i A8. Trzeba uważać bo nie wszystkie są zamienne, zależy od skrzyni.


Sprawdziłem temat i głupoty piszesz.

Rozebrałem sterownik od polifta S8 i przedlifta zwykłego A8. Mechanicznie są to te same sterowniki, żadnych znaczących różnic. Inne kolory dwóch dławików i lekka różnica w odlewie na jednym kanale jednak nie wpływająca w żaden sposób na przepustowość. Elektrozawory te same numery. Jedyna różnica jest w wiązce, w polifcie masa jest poprowadzona oddzielnie do EDS i MV i nie jest połączona. W przedlifcie masy są te same dla wszystkich elektrozaworów, bez ich rozdzielenia. Jeżeli nie zmienimy wiązki to będziemy mieć błąd podczas testu elektrozaworów po odpaleniu i skrzynia włączy tryb awaryjny. Trzeba przełożyć wiązkę.

Zaznaczam że nie rozbierałem WSZYSTKICH 5hp24 z a8, ale nie wydaje mi się żeby były między nimi rożnice skoro zwykły przedlift od polifta s8 różni się jedynie tym co napisałem wyżej.

Kolejny raz ktoś tutaj pisze bzdury chyba tylko po to żeby nabić posty. Kiedyś też się naciąłem bo jakiś mądry twierdził że logi w 93 kanale zmieniają się OD RAZU po zmianie rozrządu i odpaleniu silnika przez co walczyłem z rozrządem dzień dłużej.
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2017-12-02, 22:23   

myrzyn napisał/a:
monster_1973 napisał/a:
Sterowniki elektrohydrauliczne były inne przed i po lifcie. Inne też były w skrzyniach które pracowały w S8 i A8. Trzeba uważać bo nie wszystkie są zamienne, zależy od skrzyni.


Sprawdziłem temat i głupoty piszesz.

Rozebrałem sterownik od polifta S8 i przedlifta zwykłego A8. Mechanicznie są to te same sterowniki, żadnych znaczących różnic. Inne kolory dwóch dławików i lekka różnica w odlewie na jednym kanale jednak nie wpływająca w żaden sposób na przepustowość. Elektrozawory te same numery. Jedyna różnica jest w wiązce, w polifcie masa jest poprowadzona oddzielnie do EDS i MV i nie jest połączona. W przedlifcie masy są te same dla wszystkich elektrozaworów, bez ich rozdzielenia. Jeżeli nie zmienimy wiązki to będziemy mieć błąd podczas testu elektrozaworów po odpaleniu i skrzynia włączy tryb awaryjny. Trzeba przełożyć wiązkę.

Zaznaczam że nie rozbierałem WSZYSTKICH 5hp24 z a8, ale nie wydaje mi się żeby były między nimi rożnice skoro zwykły przedlift od polifta s8 różni się jedynie tym co napisałem wyżej.

Kolejny raz ktoś tutaj pisze bzdury chyba tylko po to żeby nabić posty. Kiedyś też się naciąłem bo jakiś mądry twierdził że logi w 93 kanale zmieniają się OD RAZU po zmianie rozrządu i odpaleniu silnika przez co walczyłem z rozrządem dzień dłużej.


To sobie zamontuj, skoro są zamienne. Koło d...y mi to lata. Potem wspólnie się z tego pośmiejemy:)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-12-03, 13:56   

Tylko wymiana jako całości płyty z zaworkami. Nie rób np tak, że płyta z pre fl a zaworki lift. Będzie dziwnie skrzynka chodzić. Inne są również dławiki w dużej płycie, te kolorowe (brażowe filoetowe białe i bodaj pomarańczowe pomiędzy lift a przed lift). Nie testowałem tylko z 3.3 tdi ale płyta jako płyta pomiędzy 5hp24a powinna być zamienna jako całość.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.