Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02] Klimatronik cały czas grzeje  
Autor Wiadomość
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-02-15, 02:03   

Zwracam honor FOSS, nie wiedziałem, że tak zmienili konstrukcję nagrzewnic pod koniec produkcji D2 względem preFL ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-15, 15:43   

No jak wyciągnąłem to ręce mi opadły .
Prawdę mówiąc ta nowsza nagrzewnica to jakiś żart , i mniejsza i wykonanie lipne.

[ Dodano: 2021-03-03, 16:20 ]
Witam

Wygląda że zabawy koniec (albo prawie koniec) , ale efekt już widać i można się podzielić wrażeniami.
Pierwotny plan zakładał przekładkę dolnej części klimatronika na ten z większym otworem pod nagrzewnice starego typu , ale zdecydowałem na modyfikację tego co jest ..
Także pewna ręka , frezik i tarcza do Dremela i mieści się wieksza nagrzewnica . Żeby nie było kombinacji rurki doprowadzające wodę też zostały zamienione na te starsze , wszystko w zasadzie pasuje P&P i wygląda jak oryginał .
Eksperymentalnie zamontowałem z jednej strony nową nagrzewnicę aluminiową (Nissens) a z drugiej nagrzewnice z demobilu , oryginał Denso miedziany. Efekt.... na oryginale do 15 stopni cieplej wedle wskazań , w związku z tym zamontowałem dwie oryginalne a nowe w pudełeczko i na półkę .

Klimatronik dziala wydaje się prawidłowo , ładnie steruje temperaturą , nie przegrzewa , trzyma to co jest zadane .... nigdy tak nie miałem w tym aucie :) Zobaczymy jak będzie działał jak będzie ciepło na zewnątrz.

Także jeżeli chodzi o przedlift nie ma problemu , nagrzewnice są , nie ma problemu, w przypadku polifta warto wsadzić głowę i zobaczyć co siedzi -- nie trzeba rozbierać żeby sprawdzić -- rurka aluminiowa wchodzi do nagrzewnicy pod kątem 90stopni oznacza nagrzewnicę z D3 , rurka miedziana wchodzi na prosto oznacza nagrzewnicę starego typu.
Warto zaopatrzyć się w oringi gumowe przy wymianie , zdaje się że jest to 18mm x 2mm , można też kupić w ASO po 12pln za sztukę .

Ja zdecydowałem że deski nie ściągnę , ale gdybym to robił drugi raz, to mimo że nigdy deski nie ściągałem w D2 to dostęp jest na tyle słaby że bym ściągał .

Także jeszcze raz przyznaję rację Damianowi że to wina nagrzewnic , natomiast to że nikt nie powiedział że w polifcie jest taka niespodzianka jeżeli chodzi o wymianę to takie trochę nieładne .... Ja wiem że paru kolegów ma zakłady i trzyma więdzę w szufladzie , ale nie oszukujmy się -- 90% użytkowników D2,D3,D4 nigdy się nie dotknie do takiej roboty nawet jak dostanie schemat z obrazkami , a 10% która sobie radzi i tak nie korzysta z mechaników.



Udanej walki życzę .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.