Autor |
Wiadomość |
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2015-02-15, 18:37 [D2 99 3.7PB/LPG
] Nierówna praca silnika
|
|
|
Witam
Temat na pewno znany ale nie odszukałem zadowalającej mnie odp ani porady
A więc na biegu jałowym mam trochę nierówną pracę silnika zastanawia mnie jedna rzecz gdy dodam gazu powyżej 2000 obr i opadają to przy około 1000 obr jest bardzo odczuwalna nierówna praca silnika świece nowe , przepływomierz nowy , przepustnica czyszczona , uszczelki oby dwie pod głowicą wymienione itp może to głupie ale taką samą miałem sytuacje w Punto II mojej dziewczyny wymieniłem listwę wtryskową od PB i wszystko gra |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-15, 19:30
|
|
|
A poduchy pod silnikiem lub ta przednia w jakim stanie? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2015-02-15, 19:55
|
|
|
Katów nie ma bo za poprzedniego właściciela jakiś ala mechanik wyciął ale żadnych błędów od tego nie ma . |
_________________ Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-15, 21:10
|
|
|
dziadek_yoyo, nierówna praca silnika na obu paliwach? Jakie masz korekty długoterminowe? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2015-02-15, 21:14
|
|
|
Tak na LPG jak i Na PB a to muszę sprawdzić jutro pojadę do kumpla na kompa ale u mnie to tacy specjaliści że hooo dla nich jest ok ..... a coś ci na myśl przychodzi co mam sprawdzić dokładnie ?? |
_________________ Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-15, 21:51
|
|
|
Sprawdź dokładnie (podkreślam dokładnie) wszystkie wężyki od podciśnienia, do tego jeszcze funkcjonalność gruszek od sterowania klapkami w kolektorze. Jak to będzie w porządku to daj znać jak wygląda sprawa w/w korekt. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-02-15, 22:06
|
|
|
Myślę że to silniczek krokowy. odpowiada za wolne obroty pływają, jak jest walnięty. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-15, 22:22
|
|
|
W FL nie ma krokowca. Funkcję te pelni przepustnica sterowana elektronicznie. |
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2015-02-17, 07:48
|
|
|
Błędów mi na KTS nie wykryło w silniku wczoraj a oczywiście u mnie mechanicy nic nie widzą i nie stwierdzają wrrrr musiałbym gdzieś podjechać ale nie wiem gdzie ?? |
_________________ Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-17, 10:59
|
|
|
jak będziemy mieli czas, to możemy do mojego mechaniora podjechać, może on coś poradzi... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-02, 12:28
|
|
|
Panowie podepne się pod temat, na zimnym silniku po odpaleniu na benzynie silnik delikatnie nierowno pracuje, wywala mi bląd ubogiej mieszanki:
17536 - fuel trim bank 1 (mult) system too lean
zacząłem od przepływki, stara pokazywała max 200mg/s, więc kupiłem nową Boscha (regenerowaną) i najwięcej wychylila się do 217mg/s. Logi robiłem na TIPie na 2 biegu, pierwszy log jest na starej przepływce, reszta na nowej, widać że na samym początku przy starcie wartości przepływu powietrza zamiast zamist rosnąć, to spadają, objawia sie to tym, że w tym momencie przy przyspieszaniu jest taka chwila zawahania, jak turbo dziura w tdi, obroty spadają lekko i ciągnie dalej, czyżby gdzieś lewe powietrze? (dolot sprawdzałem i jest szczelny).
http://vaglog.pl/log_206488.html
macie Panowie jakieś pomysły? możliwe że nowa przepływka walnięta? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-02, 13:27
|
|
|
217 to jest do 310PS za mała wartość. Dolot masz szczelny filterek cacy a podcisnienia wszędzie są super? Jakakolwiek lewizna zakłóci wskazania przepływki. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-02, 14:37
|
|
|
zatkaj dolot zobacz czy zgaśnie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-02, 15:26
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | więc kupiłem nową Boscha (regenerowaną) i |
dlatego ja kupilem nowa Boscha bez znaczka AUDI/VW za 300zl, nie zadna regenerowana, i mam ponad 240g/s ... moim zadaniem doplacac tylko za obudowe oryginalna nie ma sensu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|