Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG] Głośne stukanie w silniku. Prośba o pomoc  
Autor Wiadomość
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2016-11-14, 10:41   

Wg mnie to są trzy możliwości, panewka, swozen na tłoku lub coś w głowicy i na to byl stawiał biorąc pod uwagę problemy z zasyfionym olejem
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-14, 11:01   

jeśli był taki syf to mogła się tez któraś wkładka regulacyjna (popychacz) przytkać i będzie zawór nawalać w tłok dając taki efekt.. u mnie było podobnie...

może najtaniej będzie zrobić najpierw płukanie silnika...przydało by się też wymienić zaworki zwrotne oleju.

A co do oleju mlody91, że tylko 5W <hmm> to ja u siebie leje 10W40 LM Superleichlauf i jestem mega zadowolony ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-11-14, 11:08   

Ja również uważam, że trzeba zrobić płukankę i zalać ponownie nowy olej plus wymiana filtra oczywiście. Z filmu ciężko coś wywnioskować, ale może sprawdź jeszcze kolektor ssący - stukanie tak jakby podobne. Jak zaciągnie gruchy (na wolnych obrotach) to dociągnij je dodatkowo i sprawdź, czy dźwięk się zmieni.

Rozrząd trzeba też sprawdzić VAGiem (grupa 093 i można sprawdzić 090).
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-14, 12:48   

po co go dalej w koszty pchacie ?
jak panewki to motor trup
Ja bym misę zerwał i sprawdził stan panewek jak tam będzie ok
to bym obaczył napinacz w tej głowicy co jej nie słychać !
jak będzie wyglądał ok to bez dekla odpal motor i raczej sprawa się wyjaśni
 
 
magoma 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 10
Skąd: Kraków okolice
Wysłany: 2016-11-15, 00:22   

Krok następny. Panewki zdemontowane. Ślady podtarcia na panewkach korbowodowych, wał myślę że ok. Podtarcia widoczne ale według mnie za małe aby był efekt takiego klepania. Wydaje mi się że co najwyżej ucieka olej i traci silnik ciśnienie a co za tym idzie klepie z tego powodu góra. Na razie szukam panewek i po montażu zobaczymy jaki efekt.
_________________
Audi S8 4.2 Quattro 360 KM
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-11-15, 08:54   

Panewki na korby dostępne
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-15, 12:22   

kolega radzę ci posłuchaj się tego co ci napisałem ;)
 
 
magoma 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 10
Skąd: Kraków okolice
Wysłany: 2016-11-15, 19:25   

pepi, Panewki mam i tak do wymiany. Założę nowe i jak nie pomoże to biorę się za górę silnika. Chyba ze nerwowo nie wytrzymam bo mam już pomału dość.
_________________
Audi S8 4.2 Quattro 360 KM
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-15, 21:16   

tak nie wiem w jakim stanie one są ale może się okazać że motor i tak motor trup .
jeśli tragiczne to tylko zmiana jak ujdą to ja bym nie topił kasy na razie bo może nie ma po co .
Robisz dla siebie i aspekt ekonomiczny jest tutaj dość ważny bo mechanicy to zmieniają wszystko co tylko trzeba i można ale oni za to nie płacą
 
 
bybus 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Skąd: Piaski
Wysłany: 2016-11-15, 21:37   

U mnie tak stukało w A4 1.8, padła pompa oleju i nie trzymała ciśnienia, po dodaniu gazu stuki ustawały.
Po wymianie cisza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.