Autor |
Wiadomość |
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-14, 11:01
|
|
|
jeśli był taki syf to mogła się tez któraś wkładka regulacyjna (popychacz) przytkać i będzie zawór nawalać w tłok dając taki efekt.. u mnie było podobnie...
może najtaniej będzie zrobić najpierw płukanie silnika...przydało by się też wymienić zaworki zwrotne oleju.
A co do oleju mlody91, że tylko 5W to ja u siebie leje 10W40 LM Superleichlauf i jestem mega zadowolony |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-11-14, 11:08
|
|
|
Ja również uważam, że trzeba zrobić płukankę i zalać ponownie nowy olej plus wymiana filtra oczywiście. Z filmu ciężko coś wywnioskować, ale może sprawdź jeszcze kolektor ssący - stukanie tak jakby podobne. Jak zaciągnie gruchy (na wolnych obrotach) to dociągnij je dodatkowo i sprawdź, czy dźwięk się zmieni.
Rozrząd trzeba też sprawdzić VAGiem (grupa 093 i można sprawdzić 090). |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-14, 12:48
|
|
|
po co go dalej w koszty pchacie ?
jak panewki to motor trup
Ja bym misę zerwał i sprawdził stan panewek jak tam będzie ok
to bym obaczył napinacz w tej głowicy co jej nie słychać !
jak będzie wyglądał ok to bez dekla odpal motor i raczej sprawa się wyjaśni |
|
|
|
|
|
|
|
magoma
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 10 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: 2016-11-15, 00:22
|
|
|
Krok następny. Panewki zdemontowane. Ślady podtarcia na panewkach korbowodowych, wał myślę że ok. Podtarcia widoczne ale według mnie za małe aby był efekt takiego klepania. Wydaje mi się że co najwyżej ucieka olej i traci silnik ciśnienie a co za tym idzie klepie z tego powodu góra. Na razie szukam panewek i po montażu zobaczymy jaki efekt. |
_________________ Audi S8 4.2 Quattro 360 KM |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-15, 12:22
|
|
|
kolega radzę ci posłuchaj się tego co ci napisałem |
|
|
|
|
magoma
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 10 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: 2016-11-15, 19:25
|
|
|
pepi, Panewki mam i tak do wymiany. Założę nowe i jak nie pomoże to biorę się za górę silnika. Chyba ze nerwowo nie wytrzymam bo mam już pomału dość. |
_________________ Audi S8 4.2 Quattro 360 KM |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-15, 21:16
|
|
|
tak nie wiem w jakim stanie one są ale może się okazać że motor i tak motor trup .
jeśli tragiczne to tylko zmiana jak ujdą to ja bym nie topił kasy na razie bo może nie ma po co .
Robisz dla siebie i aspekt ekonomiczny jest tutaj dość ważny bo mechanicy to zmieniają wszystko co tylko trzeba i można ale oni za to nie płacą |
|
|
|
|
bybus
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 84 Skąd: Piaski
|
Wysłany: 2016-11-15, 21:37
|
|
|
U mnie tak stukało w A4 1.8, padła pompa oleju i nie trzymała ciśnienia, po dodaniu gazu stuki ustawały.
Po wymianie cisza. |
|
|
|
|
|
|
|
|