Autor |
Wiadomość |
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-08, 22:01
|
|
|
pet3r napisał/a: | mam ciągnąć go do końca na 1. i 2. |
Dokładnie tak. |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2009-10-09, 01:14
|
|
|
Pomocnicze:
Jeśli to nie LLM i nie masz zadnych błędów to..
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Masz mozliwość sprawdzenia ciśnienia pompy?
Jak tam Twoje katy?
Sprawdzałeś sonde?
Jak przepustnica?
Jak auto zachowuje sie na wolnych obrotach?
Przy ilu dokładnie obrotach poczuwasz "zmulenie-przerwanie" ciągu? |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-09, 08:20
|
|
|
SJake napisał/a: | Pomocnicze:
Jeśli to nie LLM i nie masz zadnych błędów to..
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Masz mozliwość sprawdzenia ciśnienia pompy?
Jak tam Twoje katy?
Sprawdzałeś sonde?
Jak przepustnica?
Jak auto zachowuje sie na wolnych obrotach?
Przy ilu dokładnie obrotach poczuwasz "zmulenie-przerwanie" ciągu? |
1. nie wymieniałem
2. nie mam
3. katy wg tłumikarza ok, chciałem, żeby je wyciął ale wg niego mogą być problemy
4. jedynie VAGiem...
5. nie wiem
6. stabilnie, nie ma problemów z falującymi obrotami, itp. jedynie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie z mocniejszym hamowaniem czasami obroty falują
7. 1500-3000, tylko na zimnym silniku. albo na ciepłym jest zmniejsza się do tego stopnia, że jest nieodczuwalne |
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-09, 09:08
|
|
|
pet3r napisał/a: | 1. nie wymieniałem |
pet3r napisał/a: | 2. nie mam |
Od tego zacznij na sam początek Wymień filtr paliwa i podjedz do pierwszego lepszego mechanika to sprawdzi Ci manometrem ciśnienie pompy paliwa ( czy jest wydajna ) a dopiero później.....można martwic się przepływką. To nie LPG czy doładowany silnik że przepływki się sypią... |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-10, 13:54
|
|
|
filtr zmieniony, niestety pompy mechanik nie dał rady zbadać bo nie miał jak podejść ale log przepływki mówi wszystko: szczytowa wartość: 203,96 g/s, (28,45 s) a powinna wynosić 272 g/s (0,8x340). zrobiłem 2 próby, w drugiej było podobnie.
LOG (pdf) |
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-10, 16:59
|
|
|
W takim razie wyczyść ją. Kontakt U a później Kontakt S tylko nie dotykaj paluchami i na koniec sprężone powietrze |
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-10, 19:13
|
|
|
Witam.
Dokładnie jak kolega proponuje, czyszczenie przepływki to podstawa, chyba że trafiona to wtedy efekt mizerny, tylko ja proponuje najpierw kontakt s, a potem kontakt u. |
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-10, 19:16
|
|
|
a czym się różnią? czekać aż wyschnie, czy bezpośrednio po pierwszym psikać drugim? |
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-10, 19:18
|
|
|
Witam.
Ten pierwszy rozpuszcza nalot, siarczki i korozje, drugi czyści to po pierwszym. |
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-10, 19:20
|
|
|
wojti_sopot napisał/a: | tylko ja proponuje najpierw kontakt s, a potem kontakt u. |
Ups, myślałem o czym innym oczywiście najpierw S a później U
http://www.agawa.pl/chemi...czyszczace/603/
pet3r napisał/a: | a czym się różnią? |
Poczytaj w linku
pet3r napisał/a: | czekać aż wyschnie, czy bezpośrednio po pierwszym psikać drugim? |
Najpierw S, odczekaj kilka minut i później U a po kilku minutach sprężone powietrze i jak wizualnie będzie juz " suchy" to montuj |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-10, 19:23
|
|
|
w poniedziałek skoczę do elektronicznego i zaopatrzę się styki też można tym psiknąć czy samo wnętrze? |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-10, 19:47
|
|
|
Witam.
Śmiało styki też w takiej kolejności. powinno pomóc. |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-10, 19:56
|
|
|
pet3r napisał/a: | styki też można tym psiknąć czy samo wnętrze? |
Je tego używam do wszystkich połączeń elektrycznych w pracy jak i w domu a niestety większość internautów za złoty środek do wszystkiego uważa WD-40 :shock: |
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-12-02, 14:39
|
|
|
przepływka wyczyszczona - brak poprawy, wymieniona na podobno sprawną - brak poprawy tłumikarz mówi, że katalizatory i tak nie mogą być przyczyną ale dla świętego spokoju jadę je jutro wyciąć. |
|
|
|
|
|
|
|
|