Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Bład P0134 i P1196  
Autor Wiadomość
michi 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 ABZ
Wiek: 56
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 31
Skąd: Katowice/Śląsk
Wysłany: 2013-08-18, 08:52   

z racji prowadzonej działalności (serwis LPG) powiem tak:

1. sygnał do wtrysku benzynowego jest rozcięty i przypuszczony przez sterownik LPG, gdzie jest przekaźniczkiem włączany, kiedy silnik pracuje na Pb i rozłączany, kiedy silnik pracuje na LPG, w Twoim przypadku może być tak, że po wyłączeniu silnika pracującego na LPG przekaźnik w sterowniku LPG się skleja i nie włącza z powrotem sygnału na 6-ty wtrysk Pb - usterka dość prosta do zdiagnozowania manualnie, a mądrzejsze sterowniki wywalają błąd 6-go wtryskiwacza, natomiast te durne będą chodzić ignorując usterkę

2. pytanie, czy brak pracy danego cylindra na skutek braku podania paliwa zostanie wyłapany przez VAG-a jako "wypadający zapłon"? bo jak rozumiem do przeskoku iskry dochodzi, a nie następuje zapłon mieszanki, bo nie ma po prostu paliwa

3. niektóre pojazdy- nie wiem jak A8 z tego rocznika, posiadają czujniki stukowe na każdy cylinder i miałem taką C-klasse, która miała przyłamany wężyk do wtrysku LPG, nie dostawała dość gazu na 3 cyl i sterownik BENZYNOWY wyłączał sygnał wtrysku na ten cyl., bo uznawał według czujnika stukowego, że coś się tam dzieje niedobrego z procesem spalania- po ponownym rozruchu na Pb silnik pracował na 6 cyl, a po włączeniu LPG wyłączał ten 3 cyl, natomiast było to widoczne po czasach wtrysku w programie do obsługi sterownika LPG - czas wtrysku Pb na 3 cyl wynosił 0

podsumowując jeśli zamiana modułów między cylindrami nie dała rezultatu i ciągle masz problem z 6 cyl, to stawiałbym na sterownik LPG, bo problem z wiązką, wtyczką, przewodami itp. nie może działać tak cyklicznie, że po wyłączeniu i włączeniu ten 6 cyl nie działa
_________________
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-19, 09:36   

michi napisał/a:
odsumowując jeśli zamiana modułów między cylindrami nie dała rezultatu i ciągle masz problem z 6 cyl, to stawiałbym na sterownik LPG, bo problem z wiązką, wtyczką, przewodami itp. nie może działać tak cyklicznie, że po wyłączeniu i włączeniu ten 6 cyl nie działa


Czesc, dzieki za porade. No wlasnie tez mysle ,ze cos jest z gazem nie tak bo i do konca nie ufam temu gazownikowi bo juz mialem z nim spiecie....tylko,ze gaz jest na gwarancji i on oddawal komputer niby na gwarancje do serwisu...Komp wrocil, podlaczyl go i dalej to samo...Wiec teraz pytanie czy to wina tego komputera czy czego? No ale nie wierze ,ze komp od gazu wrocil nie naprawiony??!! No wlasnie jest to dzialanie cykliczne wiec jakby jakas wizaka, kabel itp bylo przetarte do by w ogole nie dzialalo , a dziala z rana do 1 zgaszenia i uruchomienia ponownie...ale jestem zly nie pytajcie....auto stoi teraz w warsztacie samochodywm i jak chlopaki nie dadza rady tego ogarnac to mozecie jakis polecic najlepiej na zachodnich czesciach wawy??
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-21, 07:07   

No to odepnij calkiem LPG i wroc do ustawien oryginalnych (oczywiscie chodzi mi tylko o wtryski). Przejrzyj czy na 6 cylindrze rurka zasilajaca gazem jest dobrze zamontowana = czy nie zasysa lewego powietrza.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-21, 07:16   

jaki sterownik lpg ?

[ Dodano: 2013-08-21, 08:17 ]
zapomniałem ze miałem się nie odzywać :lol:
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-21, 09:53   

pepi odzywaj sie odzywaj spokojnie ;) Jesli mozesz mi pomoc to bede BARDZO wdzieczny ,a nawet szkoda ,ze nie jestes z okolic wawy bo bym chetnie podjechal do Ciebie. Dane gazu napisze Ci za pare H bo teraz nawet nie wiem co tam jest zamontowane....

szeryfisch no wlasnie samochod stoi w warsztacie bo "maluje" sie przedni zderzak i jak tylko go odbiore to tak zrobie. Pojezdze ze 2 dni na PB i jesli bedzie ok to wiadomo,ze to wina gazu.

Pepi wtryski SOLO E8 , a komputer AG Czech

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-23, 07:44   

seba185 napisał/a:
... mozecie jakis polecic najlepiej na zachodnich czesciach wawy??

W Wa-wie z LPG to chyba najlepiej do Nikodema.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-23, 08:18   

a dopcha się do niego :-D
ale on z taki czymś pogoni pewnie :mrgreen:

[ Dodano: 2013-08-23, 09:20 ]
ale twoją przypadłość można sprawdzić w 5 minut
;-)
napisałem ci co i jak
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-23, 19:51   

FOSS napisał/a:
W Wa-wie z LPG to chyba najlepiej do Nikodema.


Mozna prosic o jakies namiary?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-08-23, 20:01   

seba185 napisał/a:
FOSS napisał/a:
W Wa-wie z LPG to chyba najlepiej do Nikodema.


Mozna prosic o jakies namiary?



Dzwoń 792 518 358
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-04, 09:12   

Juz wiem,ze to nie wina LPG. Gaz odłączony i na benzynie dzieje sie to samo...U mechanika na kompie pokazuje blad elektryki tzn dokladnie ze jest problem z masą na wtrysk cyl. 6. Gdzie mozna szukac przyczyny? To cos mu podpowiem bo samochod znowu tam powedruje dopiero za 2 tyg....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-04, 15:02   

komp steruje masą ;-)
na stałe masz plusa
kto cię w taki błąd wprowadził ?
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-04, 18:11   

pepi napisał/a:
komp steruje masą ;-)
na stałe masz plusa
kto cię w taki błąd wprowadził ?


Nie napisze dokladnie jaki kod bledy wyskoczyl ale na komputerze mu pokazalo ,ze jest problem z masą na wtrysk cyl 6. Wiec jesli mowisz,ze komp tym steruje to moze wlasnie mam cos komputer uszkodzony? pepi caly czas mowimy o kompie samochodu nie gazu. Bo gaz jest calkowicie odlaczony i dalej jest to samo wiec to nie wina gazu
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-04, 20:51   

wiesz nie wiem jaki babol pokazało
ale ktoś kto ma podstawową wiedzę wie że prawie wszystkie
komputery w autach sterują masą
a plus jest na stałe
w 98 % procentach aut tak jet
i jeśli masz coś nie tak
to albo komp albo kabel uszkodzony
prześledzić kablownię na 6 cylindrze do kompa nawet można zadrutować i kabel dać bokiem
dla sprawdzenia ;-)
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-05, 17:36   

a mozliwe ,ze jest jakis przekaznik odpowiedzialny za to?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-05, 20:16   

no coś ty :mrgreen:
są tylko na zasilaniu
sprawdzał ci ktoś przejście z wtrysku do kompa ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.