Autor |
Wiadomość |
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-06, 19:06 [S8 D2 97 LPG
] Bład P0134 i P1196
|
|
|
Wiem ze to sa bledy sondy ale czy moze to miec wplyw na wypadanie zaplonu na 6 cylindrze?? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-06, 20:27
|
|
|
mień cewkę z drugiego cylindra ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-06, 20:33
|
|
|
Kolego cewki sprawdzone, swiece nowe, moduly nowe, komp od gazu ok jakies inne pomysly? a tak swoja droga to nic nie wnioslem do mojego pytania... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-07, 14:47
|
|
|
ale jeśli zmieniałeś je z innym cylindrem
i jest tak samo na tym co było nie tak to nie to
możliwe przyczyny to uszkodzenie mechaniczne raczej
tego szukaj
lewizna podpalony zawór ,uwalony kabel
ustawienie paska też może mieć wpływ
tylko u ciebie na jednym garku to występuje
to bardziej coś z lewizną
Odczep lambdy tak dla zobaczenia i zobacz co będzie |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-08-07, 16:38
|
|
|
u mnie jak mialem wypadanie zaplonu na 8 cylindrze to byl walniety modol zamienilem je miejscami i wypadal 7 sprawdz u siebie w ten sposob |
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-07, 18:54
|
|
|
Panowie jeszcze raz pisze jak to wyglada...
Samochod jesli jest odpalany z rana lub po dluzszym postoju np 3-4h odpala i jezdzi normalnie. Moge trzasnac i 200km i jest ok ale do momentu zgaszenia go. Jak go zgasze to juz nie pali na 1 cylnder. Cewki sprawdzone i sa ok, moduly sprawdzone i jest ok, Swiece nowe. Myslalem ze moze od tych sond jest wlasnie ten problem ale tego jeszcze nie ustalilem wiec zapytalem na forum co z tymi bledami co napisalem?? Kabelek jakis nie moze byc przetarty skoro rano chodzi wwzystko dobrze do 1 zgaszenia auta. Auto sie tak zachowuje i na gazi i na benzynie nie ma to znaczenia. Jakies pomysly? |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-08-07, 19:23
|
|
|
seba185 napisał/a: | Jakies pomysly? |
Z sondą zrobić porządek - ot, tyle. |
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-07, 19:58
|
|
|
no dobra ale od tego moze wypadac zaplon? |
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-07, 20:59
|
|
|
Ja wiem , wiem ze nikt nie jest jasnowidzem a tym bardziej przez neta tylko zapytalem czy to w ogole mozliwe ze przez sondy moze zaplon wypadac i tyle chcialem wiedziec bo jesli to nie mozliwe to usterki bede szukal gdzie indziej |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-07, 21:07
|
|
|
to nie lambda
a sterowanie na wtryskiwacz jest może być uwalony komp paliwa lpg
lub kablownia
ja bym to sprawdził
słabo to opisałeś
wypadanie zapłonu a brak pracy to mega różnice |
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-07, 21:55
|
|
|
pepi bardzo dobrze opisalem co chcesz wiedziec jeszcze. Nie uwaznie czytasz....napisalem ze KOMP od gazu jest OK poza tym na benzynie dzieje sie to samo. Napisalem tez ze z rana ogolnie przy zimnym silniku jest ok ale do 1 zgaszenia bo po ponownym odpaleniu wypada zaplon na 6 cylindrze |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-08, 05:27
|
|
|
seba185 napisał/a: | Jak go zgasze to juz nie pali na 1 cylnder. | -wiesz co
albo ja czytać nie umiem
albo ty tego nie czytasz co napisałeś
mniejsza z tym ja już się nie udzielam w tym temacie bo do ciebie nic nie trafia
bo
wypadanie zapłonu to auto pracuje tylko co jakiś tam czas jeden cykl pracy mu wypada
a brak pracy to inna sprawa
jeśli jet tak samo na obydwu paliwach
to któryś komp lub jakiś zimny lut lub kablownia
mniejsza z tym |
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-08, 19:26
|
|
|
pepi bez nerwow ale co tu rozumiec ....na zimnym jest ok i moge jechac nawet 500km ale jak juz go zgasze to wypada zaplon na 6 cylindrze (nie pracuje) |
|
|
|
|
|
|
|
Kuki30
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 34 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-08-08, 21:51
|
|
|
Witam
Kolego seba185, to że wszystko jest niby ok nie znaczy że na pewno tak jest. Miałem podobny problem kiedyś w poprzednim aucie VW Passat B5 1.8 20V z LPG. Czasami nie działał na jednym cylindrze a czasami nawet na dwóch (na gazie i na benzynie ) Wymieniłem cewkę, przewody i świece - nic nie pomogło. Najlepsze jest to że komputer nic nie pokazał. Głowica była po remoncie wiec zaworki i gniazda wszystkie nowe (cisnienie w cylindrach super). Sondy lambda nowe i przepływka. Kasy wydałem duuuużo i dalej nic.
I co się okazało Przez przypadek ( kombinowaliśmy ;P ) trochę odłączyliśmy z kolegą wiązkę elektryczną LPG od wtrysków benzynowych i podłączyliśmy oryginalne benzynowe ( czyli tak jak go fabryka stworzyła ), odpaliłem silnik i wszystko było ok.
Okazało się że komputer gazu jednak był popsuty ( mimo że skan nic nie pokazał), po podłączeniu nowego wszystko wróciło do normy.
Ps. jak koledzy z forum odpisują na twoje pytania to dlatego że chcą tylko pomóc, więc nie denerwuj się że ktoś opisuje różne usterki mimo że te niby są dobre. Po prostu podziękuj i sprawdz jeszcze raz. Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
|
|