Autor |
Wiadomość |
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-02-25, 08:41 [D2 00 3.7PB/LPG
] Problem na zimnym silniku :(
|
|
|
Witam!Mama taki problem z moim autkiem jak silnik jest zimny to znaczy po nocy, odpalam jest wszystko super bo chodzi na benzynie po chwili przełańcza na LPG i wtedy się zaczyna zacznie się dusic, przerywa i zacznie smierdzieć gazem. Nie chce chodzic dzieje się to do momentu az się nagrzeje:(jest to wina gazu?moze marznie czy coś innego?prosze o pomoc
kooguut3 poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tagów nie musisz już wpisywać "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę... wystarczy wybrać odpowiedni i już.
Pozdrawiam, FOSS |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-25, 10:57
|
|
|
reduktor nie podgrzewa, czujnik źle ustawiony (źle wybrany w parametrach), mało płynu w układzie chłodzenia itp, to jest nowa instalacja / nowo nabyte auto czy wcześniej było ok (wcześniej znaczy przy pierwszych mrozach) |
|
|
|
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-02-25, 13:31
|
|
|
samochód posiadam jakis rok, kupiłem go z ta instalacją.czasami takie coś robił,ale żadko. Oczywiście jak jest zimno.a i jak zaczyna sie dusić to po chwili samoczynnie przełańcza sie na PB |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-25, 17:44
|
|
|
filtry FC i FL wymień,
FC - filtr fazy ciekłej
FL - filtr fazy lotnej
to na początek oczywiście
czy ma znaczenie ile masz gazu w butli jak się to dzieje? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-02-25, 20:13
|
|
|
kooguut3 napisał/a: | Nie chce chodzic dzieje się to do momentu az się nagrzeje:(jest to wina gazu?moze marznie czy coś innego?prosze o pomoc |
Na pewno gaz przymarza i dlatego takie poszarpywanie.
Najpierw zobacz czy czasami nie masz za mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym, póżniej jak masz możliwość(kabel do gazu) to sprawdź jaka masz temperaturę przełączania, jak jest 30* ustaw na 40* dłużej będzie się nagrzewał(później przełączał) ale na pewno będzie lepiej dla silnika.
No i tak jak koledzy wyżej pisali, jak nie wymieniałeś filtrów od kiedy posiadasz auto, to zrób to koniecznie.
tomi5 poprawiłem Twój cytat bo zjadło Ci się [BBcode] i cytatu brak.
Pozdrawiam, FOSS |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-02-25, 20:20
|
|
|
kooguut3 napisał/a: | po chwili przełańcza na LPG i wtedy się zaczyna zacznie się dusic, przerywa i zacznie smierdzieć gazem |
Poszarpuje tobie i mruga tobie "CAT" :?: :?:
jak tak to przed zgaszeniem dodaj gazu i wyłącz zapłon :lol:
a jak już przełączy na gaz to zgaś silnik i zapal jeszcze raz , powinno po przełączeniu na gaz chwilkę potrzęść i po około 5 sek normalnie chodzić . :mrgreen:
jak możesz to zrób to i napisz jaki efekt . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-02-26, 13:24
|
|
|
jeśli chodzi o filtry to wymieniałem tylko jeden przy reduktorze(tz.gazownik nic nie wspominał o jakimś innym filtrze:/).ilośc gazu w butli nie ma znaczenia robi na pełnej i na pustej.a jeśli chodzi o ten kabel to go nie posiadam:/pewnie musze wybrać się do gazownika? |
|
|
|
|
|