Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-09, 20:52
|
|
|
ale masz druta jak nie wyrabia się lpg to ma przejść na paliwo |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 15:54
|
|
|
U mnie wyrabia do czasu spadku cisnienia spowodowanego niskim stanem poziomu w butli |
|
|
|
|
|
|
|
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-20, 18:24
|
|
|
Koledzy dołączam link do fotek instalacji podtlenku LPG w moim bolidzie.
Czy jeden taki parownik da radę wykarmić stadko kóniów z pod maski?
http://tufotki.pl/eVNEX |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-20, 21:19
|
|
|
PC napisał/a: | Czy jeden taki parownik da radę wykarmić stadko kóniów z pod maski? | 340 KM ...nigdy w życiu! No chyba, że jeździsz nie zbliżając się do czerwonego pola na obrotomierzu, w co wątpię |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-20, 21:22
|
|
|
Mam bardzo podobny i daje rade. Pizduję jak chcę |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-20, 21:37
|
|
|
a świstak siedzi bo wewióra była nie letnia
a nie można było tych osłon do foto wyczepić bo to dość ważna sprawa ?
bo to jak by ciapatą patrzeć bez wizjer na oczy |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-20, 22:02
|
|
|
Jaki to dokładnie parownik i jakie ma parametry? jedyny "monofoniczny" jaki znam to Genius MAX i on ma rzekomo do 350PS co nie jest specjalnie naciągana wartością jednak kolejnym to juz twin"kanapka" co da rade. Do zdrowego S8 nie ma szans by nawet genius Max sam jeden sie nie spocił. |
|
|
|
|
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-20, 22:40
|
|
|
W parowniku dwie membrany są.
Pod osłona tylko węże i dysze widać, które to są w okolicach wtryskiwaczy jednak niezupełnie centralnie. Mam gdzieś zdjęcie kolektora po polerce, jak znajdę to wrzucę. |
|
|
|
|
|
|
|
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-20, 23:27
|
|
|
PC napisał/a: |
W parowniku dwie membrany są. | PC, w reduktorze (parowniku) nie ma żadnej membrany ...tam są jedynie dwie uszczelki do dekli . Jest to Prins i teoretycznie nawet 500-konne auto na tym pojedzie ale NIE na pełnym obciążeniu, w pełni obsłuży silniki wolnossące do maksymalnie 300 KM (o ile jest idealnie ustawione i nie przelane na górze) |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-21, 10:28
|
|
|
Ten Prins nie uciągnie Ci sprawnego AHC na górze. Poza tym zobacz, jaka jest szansa ze jednym przewodem o takiej srednicy jaki z reduktora wychodzi wykarmisz te 340-350 koni?
Swoją drogą bardzo ciekawy zawór między reduktorem a zasilaniem - nigdy takiego nie widziałem, to jest zawór w filtrze czy po prostu sam zawór a filtrów fazy lotnej w ogole nie ma (moze sa pod oslona bo nie widac na zewnatrz) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-21, 10:33
|
|
|
To jest filtr z jakimś czujnikiem. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-21, 11:22
|
|
|
Co do reduktora to ja bym dał dwa silvery, dwa goldy albo twina (z KME) mozna też dać dwa razy magic big i cieszyc się bezproblemowym zasilaniem. Ja do siebie dałem KME Twin i problemów nie ma żadnych (tyle ze nie mam AHC pod maską ) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-01-21, 12:55
|
|
|
Mojego AQFa od 80kkm obsługuje jeden KME Gold i cały czas bezproblemowo daje rade w każdej sytuacji, nawet przy największych obciążeniach, miałem zmieniać na twina, ale jak na razie nie czuje takiej porzeby nie mniej jednak do AHC też montowałbym twina, kolega w BFM-ie ma i bardzo ładnie hula |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-21, 13:01
|
|
|
Zastanowiło mnie co piszecie na temat instalacji jedno parownikowych. Aż zrobiłem zdjęcie. Czy to wydoli dla AKH? Przy najwyższych obrotach w gazem w podłodze nie przełącza na benzyne i nie dławi się.
|
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|