Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 ] Nowe mapy wtrysku.  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-09, 20:52   

ale masz druta jak nie wyrabia się lpg to ma przejść na paliwo :] :] :] :] :] :]
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 15:54   

U mnie wyrabia do czasu spadku cisnienia spowodowanego niskim stanem poziomu w butli :D
 
 
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-20, 18:24   

Koledzy dołączam link do fotek instalacji podtlenku LPG w moim bolidzie.
Czy jeden taki parownik da radę wykarmić stadko kóniów z pod maski?

http://tufotki.pl/eVNEX
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-01-20, 21:19   

PC napisał/a:
Czy jeden taki parownik da radę wykarmić stadko kóniów z pod maski?
340 KM ...nigdy w życiu! No chyba, że jeździsz nie zbliżając się do czerwonego pola na obrotomierzu, w co wątpię :D
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-20, 21:22   

Mam bardzo podobny i daje rade. Pizduję jak chcę :D
_________________
I`m the LPG master
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-20, 21:37   

<hihi> a świstak siedzi bo wewióra była nie letnia :]
a nie można było tych osłon do foto wyczepić bo to dość ważna sprawa ?
bo to jak by ciapatą patrzeć bez wizjer na oczy <faktycznie>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-20, 22:02   

Jaki to dokładnie parownik i jakie ma parametry? jedyny "monofoniczny" jaki znam to Genius MAX i on ma rzekomo do 350PS co nie jest specjalnie naciągana wartością jednak kolejnym to juz twin"kanapka" co da rade. Do zdrowego S8 nie ma szans by nawet genius Max sam jeden sie nie spocił.
 
 
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-20, 22:40   

W parowniku dwie membrany są.
Pod osłona tylko węże i dysze widać, które to są w okolicach wtryskiwaczy jednak niezupełnie centralnie. Mam gdzieś zdjęcie kolektora po polerce, jak znajdę to wrzucę.
 
 
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-20, 22:51   

Kilka poglądowych.

http://tufotki.pl/3326m
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-01-20, 23:27   

PC napisał/a:

W parowniku dwie membrany są.
PC, w reduktorze (parowniku) nie ma żadnej membrany ...tam są jedynie dwie uszczelki do dekli <faktycznie> . Jest to Prins i teoretycznie nawet 500-konne auto na tym pojedzie ale NIE na pełnym obciążeniu, w pełni obsłuży silniki wolnossące do maksymalnie 300 KM (o ile jest idealnie ustawione i nie przelane na górze) ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-21, 10:28   

Ten Prins nie uciągnie Ci sprawnego AHC na górze. Poza tym zobacz, jaka jest szansa ze jednym przewodem o takiej srednicy jaki z reduktora wychodzi wykarmisz te 340-350 koni?

Swoją drogą bardzo ciekawy zawór między reduktorem a zasilaniem - nigdy takiego nie widziałem, to jest zawór w filtrze czy po prostu sam zawór a filtrów fazy lotnej w ogole nie ma (moze sa pod oslona bo nie widac na zewnatrz)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-21, 10:33   

To jest filtr z jakimś czujnikiem.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-21, 11:22   

Co do reduktora to ja bym dał dwa silvery, dwa goldy albo twina (z KME) mozna też dać dwa razy magic big i cieszyc się bezproblemowym zasilaniem. Ja do siebie dałem KME Twin i problemów nie ma żadnych (tyle ze nie mam AHC pod maską :) )
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-01-21, 12:55   

Mojego AQFa od 80kkm obsługuje jeden KME Gold i cały czas bezproblemowo daje rade w każdej sytuacji, nawet przy największych obciążeniach, miałem zmieniać na twina, ale jak na razie nie czuje takiej porzeby <jezyk2> nie mniej jednak do AHC też montowałbym twina, kolega w BFM-ie ma i bardzo ładnie hula
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-21, 13:01   

Zastanowiło mnie co piszecie na temat instalacji jedno parownikowych. Aż zrobiłem zdjęcie. Czy to wydoli dla AKH? Przy najwyższych obrotach w gazem w podłodze nie przełącza na benzyne i nie dławi się.

_________________
I`m the LPG master
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.