Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 ] SWAP tarcz tylnych z Phaetona  
Autor Wiadomość
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-04, 13:58   [S8 D2 97 ] SWAP tarcz tylnych z Phaetona

Witam
Od jakiegoś czasu po zmianie przednich hebli na Brembo z Cayenne chodzi mi po głowie zamysł zmiany tarcz hamulcowych tylnych z oryginalnych 269mm na 335mm od VW Phaetona. Chcę zastosować oryginalny zacisk odsunięty za pomocą odpowiedniego adaptera, tarcze nieznacznie stoczyć aby klocek brał całą powierzchnią. Problem stanowią jednak linki od ręcznego, które to muszą być odpowiednio dłuższe (ok 7cm). Czy ktoś posiada wiedzę z czego dobrać takowe linki lub namiar na firmę która solidnie dorabia takie rzeczy? Z góry dziękuję.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-01-04, 14:09   

Linki od longa albo linex.pl
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-04, 14:58   

Mam takie w ofercie , dzisiaj właśnie do kolegi uszek pojechały :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-04, 18:15   

Linki Samochodowe - PIAST. Rynduch Jarosław  

Adres: Bosa 26A, Poznań
Telefon:61 866 63 23

korzystalem z ich uslug kilka lat temu bylem zadowolony , ale chyba musialbys wyslac swoje linki i dobrze wytlumaczyc czego oczekujesz
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-04, 18:20   

Dzięki, jakie są orientacyjne koszta takich linek?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-04, 18:21   

59zl/szt u mnie - linka do Longa
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-01-14, 20:24   

Ja zakładałem tarcze 330mm (audi q5) na oryginalnym zacisku i linki zostawiłem seryjne.
Jesteście pewni ze trzeba je wymieniać przy 335mm?
_________________
Narazie czytam
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-01-14, 21:24   

Jeśli chcesz mieć 335 i wygląd to musisz mieć zacisk z phaetona. Do tego jarzmo z adapterem i jak ma być to dobrze bez naprężeń to linki muszą być z longa.

Są też jarzma z RS ale ciężko zdobyć te p&p pod 335mm..

Jeśli masz w nosie wygląd to zostaw zacisk z d2 i wkładaj 335mm. Zostanie pasek, taki sam jak obecnie masz.


//Edit. Poprawiłem gafę.
krzychu22.p1i
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2016-01-15, 19:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-14, 22:29   

Paska nie będzie bo tarczę nieznacznie stoczę aby klocek brał całą powierzchnie, linki od longa w drodze, piastę, tarcze 335 mam a zacisk z angielskiej s8 wyciągnę. Tokarz zrobi adaptery na miarę, biały montaż i gitara będzie.

Znaczy mam taką nadzieję.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-01-14, 23:34   

PC napisał/a:
Paska nie będzie bo tarczę nieznacznie stoczę aby klocek brał całą powierzchnie, linki od longa w drodze, piastę, tarcze 335 mam a zacisk z angielskiej s8 wyciągnę. Tokarz zrobi adaptery na miarę, biały montaż i gitara będzie.

Znaczy mam taką nadzieję.

A pozniej tez je wywazysz jak te niestoczone?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-15, 07:52   

nie każda tarcza jest na obwodzie wyważana nacinana :]
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-01-15, 11:06   

a jak?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-01-15, 16:39   

Bez sensu kupować 335 i staczać ją do 325...
_________________
 
 
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-15, 18:33   

Odsuwając zacisk o ponad 5cm od osi zwiększa się siła hamowania. Zasada działania dźwigni. O walorach wzrokowych już nie wspomnę.

Ktoś tu chyba przysypiał na lekcji fizyki.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-01-15, 19:19   

Kolego to nie takie proste jak CI sie wydaje. nie wywazysz pozniej tarcz, beda miały bicie to też fizyka. A Krzysiek chyba wie co mówi, podejrzewam że więcej wie na temat swapu hamulców w d2.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.