Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Jakie wartości powinien mieć przepływomier  
Autor Wiadomość
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-06-27, 09:16   [S8 D2 98 LPG ] Jakie wartości powinien mieć przepływomier

witam , chcialem sobie vagiem sprawdzic wartosci przeplywki wie ktos moze jakie powinna miec wartosic na wolnych obrotach a jakei na wiekszych ( jakby ktos mogl napisac ile ma nowa a do iu sa wartosci wzglednie dobrej przeplywki wiadomo ze uzywana bedzie miala gorssze wskazania)

auto to audi s8 4,2 98 rok
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-06-27, 09:39   

tomekzabrze napisał/a:
wie ktos moze jakie powinna miec wartosic na wolnych obrotach a jakei na wiekszych...

Jak dla Twojej eSy to pod obciążeniem przy maksymalnych obrotach powinna pokazywać około 270g/s - sprawdzaj w trakcie jazdy przeciągając na biegach... ile na wolnych niestety nie kojarzę.
Jeżeli będzie poniżej 200g/s to spokojnie możesz szukać nowej bo ta o ile jeszcze nie padła to padnięcia jest już blisko.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-06-27, 10:09   

ok , sprawdze sobie dzis... wielkie dzieki

a moze ktos ma jaks rozpiske bloków pomiarowych z vaga pod audi a8/s8 ?? bo to dosc przydatna rzecz
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-06-27, 12:53   

tomekzabrze napisał/a:

a moze ktos ma jaks rozpiske bloków pomiarowych z vaga pod audi a8/s8 ?? bo to dosc przydatna rzecz


No fajnie by było jak by ktoś jak by ktoś taki opis wrzucił :-)

[ Dodano: 2011-06-27, 12:54 ]
Napisało mi się jak analfabecie, ale chyba wiadomo co miałem na myśli ;-) sorki
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-06-27, 13:45   

Temat był poruszany:
http://www.a8team.pl/topics24/2402.htm

Tutaj masz moje logi:
na E95 http://vaglog.rtnet.pl/flikan_19892.html
na LPG http://vaglog.rtnet.pl/flikan_19916.html
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-06-27, 14:00   

czyli te logi sa w miare ok i mam miec podobne?:)
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-06-27, 22:19   

Na benzynie wyszły "średnie" bo nie dokręciłem auta do 7000obr, ale te na gazie zdają się być ok.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin

Wysłany: 2011-06-28, 13:12   

tomekzabrze napisał/a:

a moze ktos ma jaks rozpiske bloków pomiarowych z vaga pod audi a8/s8 ?? bo to dosc przydatna rzecz


Poniżej opis bloków z A8 pre lift z Elsy.
Bloki pomiarowe A8 D2 PFL
Ostatnio zmieniony przez gtfan 2012-03-09, 14:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nils 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-29, 19:55   

Tak na przyszłość, może się komuś przyda: przepływ powietrza jest do odczytania w grupie 002.

Aby z grubsza ocenić stan przepływomierza trzeba na ciepłym silniku pociągnąć samochód na jednym biegu (raczej nie na jedynce, najlepiej na dwójce, bo na wyższych może zabraknąć drogi ;-]) od dołu aż do czerwonego pola na obrotomierzu (gaz w podłogę).

Przy sprawnym przepływomierzu maksymalny zarejestrowany przepływ powietrza powinien liczbowo wynosić około 80-85% wartości mocy silnika w koniach mechanicznych. Przykładowo dla silnika o mocy 310 KM powinno to być około 260 g/s. Znacząco mniejsze wartości oznaczają konieczność rozbicia skarbonki :)
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-06-30, 08:50   

panowie, może laickie pytanie, ale mnie męczy, a jak to mówił mój profesor matematyki:
,,Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi"

Chodzi mi o Vagowanie którym programem najlepiej??
Ja akurat posiadam polski Vag Com 4.9 czy on sie nadaje, czy lepiej zainstalować VCDS
 
 
nils 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-30, 08:59   

Do tego celu o którym tutaj jest mowa, to wszystko jedno, ale jeśli byś miał pozyskiwać nowy kabelek i nowy soft to lepiej nowszy czyli VCDS.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-07-08, 22:52   

Dzisiaj sprawdzałem przepływomierz. Pedał w podłogę na drugim i trzecim biegu do końca - średnie wskazanie to około 250 g/s a największe jakie wyskoczyło to 259 g/s. Licząc według wskazań kolegi nils powinno być około 290 g/s dlatego zastanawiam się, czy z przepływką wszystko jest?
_________________

 
 
nils 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-08, 23:09   

Różnice rzędu 30 g/s są przy tych wyliczeniach pomijalne, bo to są wartości orientacyjne - w różnych warunkach testowych i dla każdego silnika to wychodzi trochę inaczej.

Masz jakieś niepokojące objawy czy tak dla sportu sobie zrobiłeś test? :)
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-07-20, 18:57   

ja diagnozuje sobie pokolei bo czuje ze autko moim zdaniem niema takiej mocy jak powinno i na benzynie na wolnych obrotah czuje lekkie minimalne wibracje wlacze gaz i ustaje i tak sprawdzam sobie rózne wartosci bo chce miec wszystko w bardzo dobrym stanie
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-24, 09:05   

tu sa moje logi po zalozeniu nowej przeplywki na 3,4 biegu
http://vaglog.rtnet.pl/arturrob_52706.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.