Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB ] Miech od podciśnienia  
Autor Wiadomość
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-12-11, 20:18   [D2 99 4.2PB ] Miech od podciśnienia

Witam.Panowie mam problem i nie wiem co z tym zrobić.Po zdjęciu osłony silnika tej na środku widać kolektor,a z przodu silnika są dwa miechy takie gumowe i dźwignia od jednego stoi jak wryta ani drgnie.Panowie od czego jest ta dźwignia i jak ją ruszyć.
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2009-12-12, 06:11   

To są gruchy podciśnienia. 077 198 327 A - etkowo element ustawiający.
Odpowiadają za skracanie dolotu przy około 3000 rmp.

Jesli dzwignie stoją jak wryte to zapewne zapiekły się na tulejkach. Sa aluminiowe.

Niezbędne bedzie rozebranie kolektora dolotowego. Psiku Psiku specyfikatem, dzien lub dwa leżakowania - rozruszanie (delikatnie, bo to delikatne) i składanko. Uwazaj, zeby nic nie połamać...

I mocy przybywaj... ;-)
Efekt warty zachodu.


Przerabiałem to w dwóch autach.
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-12-12, 07:46   

Kolego dzięki za szybką reakcję.Powiedz mi jakie były u Ciebie objawy jak ta dzwignia był zapieczona.
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2009-12-12, 16:15   

123mielony napisał/a:
Kolego dzięki za szybką reakcję.Powiedz mi jakie były u Ciebie objawy jak ta dzwignia był zapieczona.


Objawy sa takie : że stoja i nie da ich sie ruszyc. Stały tak mocno, ze gruszki sie pozrywaly i trzeba było kupic nowe.

Oczywiscie mniej mocy.

Ponadto moga byc problemy z ASB przy kickdownach.
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-12-12, 18:02   

Wszystko by się zgadzało,tyle że u mnie tylko jedna dźwignia stoi.Kolego SJake powiedz mi jeszcze jedno co muszę kupić żeby wszystko później poskładać żeby było jak należy.
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2009-12-12, 22:55   

W sumie to kupować nie musisz niczego. Powinieneś jedynie posiadać specyfik który pozwoli ruszyć "zapieczenie", mase uszczelniającą.

Wszystko mozna ładnie poskładać.

Mi po wymianie poleciał momentalnie LMM, ale chyba juz wczesniej mu coś było...
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-12-13, 08:24   

A uszczelki pod kolektor nadadzą się do użycia powtórnego.Kolego nie bardzo rozumiem co to jest LMM .Jeszcze jedno pytanko,czy ten kolektor jakoś się rozbiera na pół czy po wykręceniu mamy zamkniętą puszkę z ośmioma otworami od spodu.
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-12-13, 09:37   

LMM - Luftmassenmesser = Przepływomierz = MAF - Mass Air Flow sensor :-)
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-12-13, 10:19   

Dzięki pet3r za szczegółowe objaśnienie,teraz i ja będę wiedział o czym mowa.
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2009-12-13, 16:56   

Rozbiera sie na pół... Nie potrzebne sa uszczelki pod kolektor.
Kolektora nie trzeba odkręcać...
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-13, 17:47   

a od którego roku jest tak podatny na zapiekanie?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2009-12-13, 19:22   

Maciu, w sumie ja z tym problemem spotkałem się jedynie w autach po liftingu.
Ty masz tylko jedną dzwignię... Sprawdz, poruszaj ;)
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-13, 21:42   

u mnie sie rusza, mam jeszcze jeden kolektor w piwnicy z 3.7 i tez
chodzi luzniutko az sie zdziwilem że tak lekko jak na łozyskach
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-12-14, 12:04   

Panowie może gdzieś macie jakięś fotki jak to wygląda od środka
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2009-12-16, 04:36   

Pałąk z przymocowanymi małymi, plastikowymi łopatkami od ciasta.

Tam nie ma co oglądać.

Jeśli nie czujesz sie na siłach lub nie masz czasu to oddaj auto do jakiegoś ogarnietego mechanika. Rozkrecenie laikowi zajmuje 1-2h.
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.