Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-04, 19:44
|
|
|
Bo oma MV6 jest dośc szybka i lżejsza od A8 dlatego daje rade-wiem bo miałem kupowac taką |
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-04, 20:59
|
|
|
ale w zimie nie ma szans uwielbiam a8 teraz plastiki obijam materialem :mrgreen: :d |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-10-24, 19:52
|
|
|
Witam. Nie wiem za bardzo gdzie się po chwalić że moja pszczoła po ponad dwóch latach problemu z porannym odpalaniem wreszcie naprawiona :d :d :d :d :d :d :d .Wymieniałem wszystko od czujników kilka razy pompa wymieniana ,cały zbiornik ,instalacja elektryczna silnika ,moduły ,cewki ,przewody podciśnień itd. A cały problem tkwił w fajkach cewek zapłonowych .siedem dni jest ok. więc chyba to już koniec problemu z odpalaniem.Problem znalazł i naprawił serwis Diag-mech Konrad Sztupecki w dwie godzin a najlepsze jest to że kosztowało to 800 zł .Podziękowania dla kolegi Pepeki ,strasznie go umęczyłem telefonicznie :-> . |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-10-25, 01:41
|
|
|
A co z Twoimi cewkami było nie tak? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-10-25, 05:45
|
|
|
gtfan napisał/a: | A co z Twoimi cewkami było nie tak? |
Czytaj ze zrozumieniem kolego: problem tkwił w fajkach cewek zapłonowych. Pewnie były sparciałe, twarde, rozdwojone. |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-10-25, 07:24
|
|
|
kruszyły się w palcach .
[ Dodano: 2013-10-25, 08:25 ]
a ogólnie wyglądały ok. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-25, 09:46
|
|
|
u mnie ktoś je potraktował taśmą to już wiem dlaczego |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-10-25, 12:34
|
|
|
jdz1 napisał/a: | gtfan napisał/a: | A co z Twoimi cewkami było nie tak? |
Czytaj ze zrozumieniem kolego: problem tkwił w fajkach cewek zapłonowych. Pewnie były sparciałe, twarde, rozdwojone. |
Luz, mogłyby być też cewki nieoryginalne a przez to fajki za krótkie np., albo sprężynki w fajkach źle dociskać, dlatego chciałem wiedzieć, co dokładnie było w nich nie tak ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-10-25, 12:44
|
|
|
:lol: Kto pyta nie błądzi. |
|
|
|
|
|