Autor |
Wiadomość |
Motomaks
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Getrag (6-biegowa manualna),
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: S8 D2 6G 98'
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-09-28, 18:29 [S8 D2 98 LPG
] Pochwale się, pochwale....:)
|
|
|
Witam drogich kolegów forumowiczów, jako szczęśliwy posiadacz eSki chciałem się wam może trochę pochwalić ale myślę że jest czym:) Mianowicie, sąsiad mój, zakochany w Oplu ma taki nocnik jeden, Corse By z 2.5 V6 pod maską. Wsadził do tego wałki rozrządu od 3litrówki i zaproponował mi wyjazd na ''siłownie''. Nie musiał mnie długo namawiać bo sam byłem ciekaw ile moja mała koni ma a ile jej z racji wieku i zatrucia podtlenkiem umarło. Minął tydzień, w między czasie poczytałem co nie co na forum o hamowaniu ósemek i o zdziwieniu właścicieli że tak słabo wyszło,..Z lekką dozą niepewności pojechałem i liczyłem że będzie fajnie jak pokaże w okolicach 300hp a jak wiadomo w serii niby jest 340hp. Powiem tak: Pan z V-tech Pomorze był pod wrażeniem auta i jego stanu. Silnik wypluł 315hp i cytując Pana mierniczego jest to bardzo dobry wynik patrząc na wiek auta i to że jednak na podtlenku już 30tyś przejechał. Stwierdził też że silnik jest za duży względem komory silnika i po prostu jest za mała cyrkulacja powietrza pod maską która powoduje czasami ''puchnięcie'' auta. Tak też było w moim przypadku. Drugi pomiar już pokazał koni o 10 mniej ale też temperatura się podniosła znacznie. Jeszcze jedno stwierdzenie Pana mierniczego: w tych silnikach bardzo ciężko uzyskać serie bez modzenia go. Na ile w tym prawdy nie wiem. Wiem za to że każdy nawinięty na koła niuni kilometr to czysta przyjemność:)
Pozdrawiam:)
vtech audi1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 86 raz(y) 241,32 KB |
1375219_665478960132082_1159877659_n (1).jpg
|
|
Plik ściągnięto 85 raz(y) 93,41 KB |
|
_________________ Quattro i wszystko jasne. |
Ostatnio zmieniony przez Motomaks 2013-09-30, 12:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-29, 20:02
|
|
|
Motomaks, zdrowizna auto :-D
tutenhamon napisał/a: | No to całkiem nie zły wynik ,czasem zaskakują nas te autka . Natomiast ja też się pochwale , przed awarją skrzyni, moja wiekowa już maszyna zamknęła zegar ot tak bez większych wysiłków i tu byłem bardzo zdziwiony bo myślałem że mamy kaganiec .Po wymianie skrzyni już mi szkoda autka i takich prób nie robię . |
Artur wg mnie w A8 D2 4hp nie był montowany kaganiec. Po swojej wizycie na hamowni doszedłem do wniosku, że podawana przez producenta prędkość maksymalna 250km/h jest faktyczną prędkością maksymalną tego samochodu gdyż przy tej prędkości na 4 biegu silnik osiąga swoją największą moc. Zresztą było to konfrontowane ze wskazaniami GPS podczas wyjazdów zlotowych do Niemiec. Wskazania powyżej tej wartości są wskazaniami, które da się osiągnąć chwilowo - np. jazda z góry ale przede wszystkim są przekłamaniami licznikowymi spowodowanymi przez koła :-> |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-29, 20:08
|
|
|
pomiary tego typu gęsto są mało miarodajne :-D jedz na inną
pewnie będzie inaczej :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-30, 23:29
|
|
|
Jak na razie masz najmocniejszy potwierdzony wykresem silnik benzynowy na forum :-D |
|
|
|
|
Motomaks
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Getrag (6-biegowa manualna),
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: S8 D2 6G 98'
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-10-01, 11:25
|
|
|
Milo czytac takie odpowiedzi:) I jestem bardzo zaskoczony tym ze mam najmocniejszy silnik::):)[/code] |
_________________ Quattro i wszystko jasne. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-01, 14:11
|
|
|
Ile kosztowała Ciebie ta przyjemność i jak długo trwała. |
|
|
|
|
Motomaks
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Getrag (6-biegowa manualna),
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: S8 D2 6G 98'
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-10-01, 18:29
|
|
|
Koszt 150pln, trwała jakieś 15minut:) |
_________________ Quattro i wszystko jasne. |
|
|
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-01, 18:30
|
|
|
tylko kolega tutaj zamknal licznik moi drodzy bo ma manualna skrzynie biegów, na automacie ciezko bedzie. |
|
|
|
|
Motomaks
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Getrag (6-biegowa manualna),
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: S8 D2 6G 98'
Wiek: 34 Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-10-01, 20:58
|
|
|
Hesher napisał/a: | tylko kolega tutaj zamknal licznik moi drodzy bo ma manualna skrzynie biegów, na automacie ciezko bedzie. |
Mierzona była do 4biegu, na liczniku koło 215km/h. |
_________________ Quattro i wszystko jasne. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-01, 21:11
|
|
|
Hesher napisał/a: | tylko kolega tutaj zamknal licznik moi drodzy bo ma manualna skrzynie biegów, na automacie ciezko bedzie. |
Czemu na tiptronicu - bedzie ciężko zamknąć licznik? Wydaje mi się, że nie powinno być z tym jakichkolwiek kłopotów jeżeli silnik jest zdrowy. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-02, 15:03
|
|
|
Ja na trybie D w swojej A8 miałem zegarkowe 260juz lekko przekroczone no ale już na tej naszej A4 nie szło sie dalej bezpiecznie rozpedzać... Niemcom nie ufam zabardzo bo nie raz robią dziwne manewry więc nie cisne na maxa póki co |
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-03, 20:59
|
|
|
ja sie pochwale ze na a4 wyciagnolem swoja niunia 270 ii wtedy sie cos stalo tak jakby zgasla i dopiero przy 190 jakby odzyla spowrotem pozniej juz nie jechalem tak bo nie wiedzialem zbytnio o co chodzilo z tym... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-04, 15:43
|
|
|
pumba22, Jak miałem omege poskładaną przez kolege partacza to tez na A4 sie rozpędziłem i mi zgasła po czym odzyła i juz spokojnie do domciu. W niedługim czasie robiłem drugi juz kompletny remont silnika :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-04, 16:37
|
|
|
pff odplukac narazie nic sie nie stalo a to z rok minol poki co nie pali mi i narazie nikt nie wie co sie dzieke odrazu uszczelniacze wymieniam i uszczelki po deklem zaworow i uszczelke dolna pod miske ale scigalem sie kiedys z taka mv6 i nie powiem ale ciezko bylo jej uciec ale audi zawsze da rade zwlaszcza w ziemie |
|
|
|
|
|